Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was inderdaad om half 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt genieten deze set. Gelukkig vanaf minuut 1 binnen en gelijk de dag zo beginnen. Was ook heel erg gezellig met alle bekenden die er waren. Hopelijk aankomende Defqon weer zoiets, dromen mag. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2018 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was perfecte set
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 16:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een van de beste sets van het weekend :loving:

Svbtwee schreef:
The Dudemeister schreef:
Die tracklist van Q-Dance klopt niet helemaal.

Dat is eerder een regel dan een uitzondering. Blijf het bijzonder slordig vinden voor een organisatie zo groot als Q. En zeker als je bedenkt dat ze een halfjaar de tijd hebben om z'n set te ID'en.

*Miep modus off*

Denk dat dit eerder bij (het management van?) Delete ligt en dat Q het gewoon opvraagt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Dit was inderdaad om half 1.


Pohhhhh en dan zo'n set voor je kiezen. Ik zou mij hier erg op kunnen vermaken. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor cant get you back zit misbegotten nog :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 11:55 
 
Hardtraxx Elite

Dit was echt de beste manier om de kater van de zaterdag te verwerken. Nergens meer last van na dat setje, behalve wat vermoeidheid.

Die hele zondag was trouwens goud!

Edit: na wat beter opletten ook veel van hier gespot incl. mezelf 1 seconde. Heerlijk toch die zweetkop van Job!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Was echt genieten deze set. Gelukkig vanaf minuut 1 binnen en gelijk de dag zo beginnen. Was ook heel erg gezellig met alle bekenden die er waren. Hopelijk aankomende Defqon weer zoiets, dromen mag. :loving:

Precies dit. Gelijk rond 0:30 met de blije bakkes in beeld :lol: Heerlijk om de zondag zo te beginnen toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 12:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat is toch wel het mooie van (weekend) festivals, de opbouw op zo'n dag maakt dan ook geen fuck meer uit, waarschijnlijk sta je toch overal en nergens. Stel je voor dat je bij een feest met 1 stage Delete als opener zou hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En vervolgens overgaan op Da Tweekaz. Q-Dance, lezen jullie mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 17:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Helaas de eerste 30 min gemist van deze set.. Maaaar thuis het terug luisteren geeft ook een goed gevoel. Heerlijke binnenkomer om de dag mee te beginnen en mijn hart win je als je spoontech door de Blue heen knalt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2018 18:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was ik beroerd die zondagochtend, maar wat was ik blij dat ik mezelf hier op tijd naar toe heb gesleept :love:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle