Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen zaterdag heb ik in de kelder van IBB 59, mijn huis, mogen draaien voor een afgeladen kelder. Hierbij de re-run :). Geniet ervan!

Download


https://www114.zippyshare.com/v/xXPhyMi9/file.html

Tracklist:

1. Geck-E - Soul Train
2. Noisecontrollers - Gaia 2008
3. The R3belz - Open Your Mind
4. Headhunterz & Wildstylez - Project. 1
5. D-Block & S-Te-Fan - Promised Land
6. Phuture Noize - Black Mirror Society
7. The Pitcher - Savor Time
8. Phuture Noize - King Of The Jungle
9. B-Front & Adaro - Worth Fighting For (Official Qapital 2013 Anthem)
10. D-Sturb - High Power
11. The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Remix)
12. Headhunterz - Doomed
13. Sub Zero Project - Basstrain
14. Delete & Thera - Welcome
15. Vazard, Delete & Main Concern - Absolute Terror
16. Vyral - Evolve
17. Mind Dimension & The Purge - Roll Up
18. Vazard - Anxiety Crash
19. Deetox & Delete - Android
20. The Viper - X-Terminate (T-1000 Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lijst hoor Roy. Was het wel een publiek met enigszins kennis en/of interesse in hardstyle? En hoe werd er op gereageerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Leuke lijst hoor Roy. Was het wel een publiek met enigszins kennis en/of interesse in hardstyle? En hoe werd er op gereageerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks! Heb veel complimenten gekregen van zowel de niet-hardstyle en de hardstyle liefhebbers. Wat ik het meeste hoorde was toch wel dat ze het tof vonden dat het geen standaard hardstyle was. Dr was nog een gast die ook spoontech liefhebber was dus die vond het ook wel een tof setje. Voor de rest waren er veel dnb liefhebbers dus dan kan je ook wel met wat minder toegankelijke plaatjes komen. Voor de rest ging het ook wel gewoon goed los zo ver ik kon zien. Wat toch nog knap is want die hele kelder stond echt propvol

Enige komische was dat er een vrij grote vriendengroep aanwezig was die op een gegeven moment ‘ROOOYY’ begon te schreeuwen waardoor de hele kelder meedeed :lol:. Zij namen alles wat minder serieus dus maar zij staan ook erg ver van hardstyle af. Kon dr zelf ook wel om lachen maar was op gegeven moment blij dat het een beetje stopte. Ging helemaal over de muziek heen dat geschreeuw hahaha

Btw iets teveel (en met wijle irritant) flanger werk in deze mix. Ben beter van mezelf gewend maar ik had dan ook wat biertjes op gisteravond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle