Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hoezo, dit is toch Headhunterz zijn jaarmix? Het is niet zo dat dit DE lijst van het jaar is en hij van elk label wat platen moet uitkiezen?

Nee, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar door het jaar heen heeft hij Roughstate (en Phuture Noize) ook niet genegeerd in zijn podcast. Het is gek dat er dan, op de Clockartz/Ran-D collab na, geen één andere plaat in deze lijst staat. Maar wel een mashup en een ‘hard edit’ van SZP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Chroman schreef:
Hoezo, dit is toch Headhunterz zijn jaarmix? Het is niet zo dat dit DE lijst van het jaar is en hij van elk label wat platen moet uitkiezen?

Nee, over smaak valt niet te twisten natuurlijk, maar door het jaar heen heeft hij Roughstate (en Phuture Noize) ook niet genegeerd in zijn podcast. Het is gek dat er dan, op de Clockartz/Ran-D collab na, geen één andere plaat in deze lijst staat. Maar wel een mashup en een ‘hard edit’ van SZP.

Tja, waarschijnlijk krijgt Headhunterz een lijst met heel wat platen doorgestuurd die hij MOET gebruiken voor de jaarmix. Kunnen andere platen nog zo goed zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij moet inderdaad lekker doen wat ie zelf graag wil doen, maar voor mij is het een reden om t niet te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Sakker, zet die fanboy modus is uit jongens. :lol:

Als er 6 Phuture Noize platen en 2 B-Front platen in hadden gezeten was de helft klaargekomen op die mix en had er niemand gejankt dat er geen Sub Zero Project in zat. Ik ga het niet luisteren want er zit geen Phuture Noize of B-Front in, boehoe xd

Vind dit eigenlijk een van de betere yearmixen van het jaar. Luisterd lekker door, leuke platen en wat ik vooral positief vindt is dat het in een goed tempo wordt doorgemixt, daar wordt ik vrolijk van in de stop en play tijd van tegenwoordig (ja ik weet, het is een podcast).
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle