Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:04 
 
Hardtraxx Crew

Episode 71 - Yearmix 2017 | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz:


Tracklist:
01. Kaskade ft. Neon Trees vs Wham! - Lessons In Christmas (Headhunterz Remix Mashup)
02. D-Block & S-te-Fan - Dreams
03. Chocolate Puma vs Tiga vs Phrantic - Step Back Mind Dimension (Sub Zero Project Mashup)
04. Audiotricz - Let There Be Light
05. Coone & Wildstylez - Here I Come
06. Bass Modulators - Sun Goes Down
07. Project One - Luminosity
08. Blademasterz - Still Here
09. D-Block & S-te-Fan - Angels & Demons
10. Code Black & Crisis Era - Beat Cannon
11. Armin van Buuren vs Vini Vici feat. Hilight Tribe - Great Spirit (Wildstylez Remix)
12. Headhunterz - Rock Civilization (Christmas Edit)
13. Noisecontrollers - Spirit of Hardstyle
14. Psyko Punkz - Enjoy The Ride
15. Josh & Wesz - Remeant
16. D-Block & S-te-Fan - By Myself
17. Stormerz - No Reality
18. Da Tweekaz - Komon
19. Noisecontrollers - Whose Plan Is It?
20. Rob Mayth - Feel My Love (Sub Zero Project & Devin Wild Remix)
21. Zatox - Sunlight (Zatox & Sub Zero Project Hard Edit)
22. Headhunterz - Destiny
23. Da Tweekaz ft. Anklebreaker - Respect
24. Sound Rush - The Final Enemy
25. Psyko Punkz - Psyko Foundation (The Prophet Remix)
26. Sound Rush ft. Eurielle - Back To The Roots
27. Envine & Shockwave - Ain't No Stopping Us Now
28. Noisecontrollers - You Know I Like It
29. Sylence - Zoning
30. Wildstylez & Noisecontrollers & Bass Modulators ft. Gabs - Bad Habits
31. Atmozfears & Demi Kanon - Come Together
32. Cyber - Movement
33. TNT & DJ Isaac - Power Hour
34. Headhunterz & Wildstylez - Project 1 (Sound Rush Remix)
35. Zatox - Indigo 2017
36. Clockartz - Delirium
37. Coone & Hard Driver - Showtime 2.0
38. Sub Zero Project - The Project
39. D-Sturb - High Power
40. Refuzion - Bass Jam
41. KELTEK - Mask On My Face
42. Clockartz & Malice - Dirty Italy
43. Killshot - Death Rave
44. D-Sturb - Apocalyptic Darkness
45. D-Block & S-te-Fan - Above Average
46. DJ Isaac - Burn (Sub Zero Project Remix)
47. MYST - Never Look Back
48. Devin Wild & KELTEK & Adrenalize & Villain - Fifteen
49. Ran-D & Clockartz - Victorious
50. Sub Zero Project - Playing With Fire
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen eens een Phuture Noize of B-Front plaat. :huh:
Verbaast me wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan het gewoon niet laten om meteen naar de tracklist te kijken om vervolgens telkens weer een beetje teleurgesteld te zijn. (Geen (mini)preview nieuwe Heady plaat). Prima lijst natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook zijn nieuwe tracks zijn erg lekker in deze mix...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Ik kan het gewoon niet laten om meteen naar de tracklist te kijken om vervolgens telkens weer een beetje teleurgesteld te zijn. (Geen (mini)preview nieuwe Heady plaat). Prima lijst natuurlijk.


Hij heeft vorige podcast uitgelegd waarom hij hier niet meer aan doet. Of je het er mee eens bent of niet, hij laat in ieder geval weten waarom je minder premiers kunt verwachten.

Heb deze niet geluisterd, maar ik heb het gevoel dat mensen beetje te hoge verwachtingen hebben bij zijn podcasts. Waardoor het elke keer niet beetje tegenvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha baas, Malice in HWS
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 20:29 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Haha baas, Malice in HWS

Komt omdat het met Clockartz is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Rickzel schreef:
Haha baas, Malice in HWS

Komt omdat het met Clockartz is :P


Ja goh, maar toch geinig om een Malice track in HWS te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijst is niet bijzonder. Zitten aantal pareltjes in, maar ook veel matige platen.
Wtf doet SZP 6 keer in deze lijst?! En Phuture Noize gewoon geen 1 keer! Gaat echt nergens over. Ook geen B-Front is ook een beetje merkwaardig, maar dat van Phuture Noize verbaasd me wel heel erg. Stop gewoon met szp pushen en promoot artiesten die dat wel verdienen.
Wel +1 voor Malice en Killshot trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is het de bedoeling dat je door Sound Rush - The Final Enemy Villain hoort brabbelen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2017 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelfs Ran-D - Zombie heeft deze lijst niet gehaald. Sowieso weinig roughstate, alleen 1 keer Ran-D samen met Clockartz. Erg opvallend in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 13:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Have a great new year 2018 buddies! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Lijst is niet bijzonder. Zitten aantal pareltjes in, maar ook veel matige platen.
Wtf doet SZP 6 keer in deze lijst?! En Phuture Noize gewoon geen 1 keer! Gaat echt nergens over. Ook geen B-Front is ook een beetje merkwaardig, maar dat van Phuture Noize verbaasd me wel heel erg. Stop gewoon met szp pushen en promoot artiesten die dat wel verdienen.
Wel +1 voor Malice en Killshot trouwens xd


Hoezo zouden SZP het niet verdienen en wel een plus een voor Malice :lol:

Hoe tegenstrijdig wil je het hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TSFH schreef:
Lijst is niet bijzonder. Zitten aantal pareltjes in, maar ook veel matige platen.
Wtf doet SZP 6 keer in deze lijst?! En Phuture Noize gewoon geen 1 keer! Gaat echt nergens over. Ook geen B-Front is ook een beetje merkwaardig, maar dat van Phuture Noize verbaasd me wel heel erg. Stop gewoon met szp pushen en promoot artiesten die dat wel verdienen.
Wel +1 voor Malice en Killshot trouwens xd


Hoezo zouden SZP het niet verdienen en wel een plus een voor Malice :lol:

Hoe tegenstrijdig wil je het hebben.


Van Malice vind ik het gewoon grappig dat ze erin staan. Had ik niet verwacht, zelfde geldt voor Killshot. Vergeet ook niet dat het een collab is met Clockartz die ook nog wel degelijk is. Solo plaat was anders geweest.

Prima dat er een SZP plaat in staat, maar 6 slaat gewoon nergens op. Zeker als er ook helemaal geen artiesten in staan die wel gewoon goede platen naar buiten gebracht hebben dit jaar (Phuture Noize of B-Front bijvoorbeeld). Ook zijn bijna alle platen van SZP saaie eentonige poep dusja..

Maarja t is maar een podcast dus waarom zo moeilijk erover doen denk ik dan ook weer. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Lijst is niet bijzonder. Zitten aantal pareltjes in, maar ook veel matige platen.
Wtf doet SZP 6 keer in deze lijst?! En Phuture Noize gewoon geen 1 keer! Gaat echt nergens over. Ook geen B-Front is ook een beetje merkwaardig, maar dat van Phuture Noize verbaasd me wel heel erg. Stop gewoon met szp pushen en promoot artiesten die dat wel verdienen.
Wel +1 voor Malice en Killshot trouwens xd


Dit zegt alles over HHZ zijn terugkeer. Lang niet boeiend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Broken Balance schreef:
TSFH schreef:
Lijst is niet bijzonder. Zitten aantal pareltjes in, maar ook veel matige platen.
Wtf doet SZP 6 keer in deze lijst?! En Phuture Noize gewoon geen 1 keer! Gaat echt nergens over. Ook geen B-Front is ook een beetje merkwaardig, maar dat van Phuture Noize verbaasd me wel heel erg. Stop gewoon met szp pushen en promoot artiesten die dat wel verdienen.
Wel +1 voor Malice en Killshot trouwens xd


Hoezo zouden SZP het niet verdienen en wel een plus een voor Malice :lol:

Hoe tegenstrijdig wil je het hebben.


Van Malice vind ik het gewoon grappig dat ze erin staan. Had ik niet verwacht, zelfde geldt voor Killshot. Vergeet ook niet dat het een collab is met Clockartz die ook nog wel degelijk is. Solo plaat was anders geweest.

Prima dat er een SZP plaat in staat, maar 6 slaat gewoon nergens op. Zeker als er ook helemaal geen artiesten in staan die wel gewoon goede platen naar buiten gebracht hebben dit jaar (Phuture Noize of B-Front bijvoorbeeld). Ook zijn bijna alle platen van SZP saaie eentonige poep dusja..

Maarja t is maar een podcast dus waarom zo moeilijk erover doen denk ik dan ook weer. xd


Wel leuk dat je Phuture Noize en B-Front als voorbeeld gebruikt. Helemaal niet omdat je op ze geilt ofzo, gewoon puur objectieve blik ofniet. Zes keer is misschien idd een beetje overdreven, maar hij zet toch ook gewoon in elkaar wat hij vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ey dit is hhz zn podcast eh. Hij kiest wat ie leuk vind en niet wat hardtraxx leuk vind. Logisch dat ie szp zovaak erin zet. Vind t verder ook jammer dat je geen nieuwe previews meer hoort. Duurt rete lang weer allemaal. Word beetje moe van dat exclusieve gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 02:36 
 
Hardtraxx Veteran

Goode review meet laf it 10/24
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Goode review meet laf it 10/24


Pommer zou trots zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Goode review meet laf it 10/24

genant

Rickzel schreef:
Pommer trots

Dit maakt veel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2018 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Prima dat er een SZP plaat in staat, maar 6 slaat gewoon nergens op. Zeker als er ook helemaal geen artiesten in staan die wel gewoon goede platen naar buiten gebracht hebben dit jaar (Phuture Noize of B-Front bijvoorbeeld). Ook zijn bijna alle platen van SZP saaie eentonige poep dusja..


Lekker objectief dit.

Eerst zeggen dat HHZ er te veel SZP platen in doet terwijl je waarschijnlijk zelfs dus je top 100 vol zou stouwen met B-Front, PN en Myst en SZP er uit zou laten.

Iets met ketel en pot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TSFH schreef:
Prima dat er een SZP plaat in staat, maar 6 slaat gewoon nergens op. Zeker als er ook helemaal geen artiesten in staan die wel gewoon goede platen naar buiten gebracht hebben dit jaar (Phuture Noize of B-Front bijvoorbeeld). Ook zijn bijna alle platen van SZP saaie eentonige poep dusja..


Lekker objectief dit.

Eerst zeggen dat HHZ er te veel SZP platen in doet terwijl je waarschijnlijk zelfs dus je top 100 vol zou stouwen met B-Front, PN en Myst en SZP er uit zou laten.

Iets met ketel en pot.


Nooit gezegd dit. Zeg alleen dat het jammer is dat deze artiesten er niet in staan. Is gewoon persoonlijke mening. Maar mag dat nog steeds uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 17:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Prima dat er een SZP plaat in staat, maar 6 slaat gewoon nergens op. Zeker als er ook helemaal geen artiesten in staan die wel gewoon goede platen naar buiten gebracht hebben dit jaar (Phuture Noize of B-Front bijvoorbeeld). Ook zijn bijna alle platen van SZP saaie eentonige poep dusja..


TSFH schreef:
Is gewoon persoonlijke mening. Maar mag dat nog steeds uiten.


Such mening.

Zou bijna geloven dat het geen statement/claim is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad zeg, je moet er wel overal even 'ik vind' bijzetten, anders is het echt niet duidelijk hoor!

Verder ben ik niet verbaasd dat SZP wederom zo hard gepusht wordt, maar het mag eerlijk gezegd wel een beetje minder. Zelfs een mashup erin, kom nou.

Geen Phuture Noize of B-Front plaat in de Yearmix vind ik eigenlijk ook niet kunnen. Het was misschien anders geweest als dit een stel B-artiesten waren en/of van een vrij onbekend label kwamen, maar het jaar dat deze mannen achter de rug hebben kun je eigenlijk gewoon niet negeren. Roughstate is sowieso vrij afwezig in de lijst bij nader inzien, apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2018 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo, dit is toch Headhunterz zijn jaarmix? Het is niet zo dat dit DE lijst van het jaar is en hij van elk label wat platen moet uitkiezen?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle