Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg - A Tribute To Tat & Zat

http://www.mediafire.com/?jvke1jowhyz
http://www.megaupload.com/?d=CFIRVCBS

Hoi beste Hardtraxxers! De 2e mix van mij die ik op dit Forum post. (De eerste was een setje met alleen maar zelfgemaakte edits). Deze keer een klein eerbetoon aan 2 Italiaanse helden: Tatanka en Zatox. Het is een redelijke beukset geworden, kan ook niet anders met deze producers natuurlijk. Omdat het mixen van platen van dezelfde artiest relatief makkelijk is heb ik er voor gekozen om niet alleen maar standaard intro-outro mixjes te maken maar ook te werken met mid-intro's en mixen op de climax. Have fun en als je hem geluisterd hebt is een reactie natuurlijk welkom.


Tracklist:

01. Zairon - Stand Up (Zatox Piano Mix)
02. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix)
03. Tatanka meets Headhunterz - Call It Music
04. Tat & Zat - Skleroxx
05. Zatox - Vintage (GD Edit)
06. T.A.T.A.N.K.A Project - DJ's Life (Extended Mix)
07. Zatox & Activator - Oxygen
08. Tatact - Taaac (Renato Mix)
09. Tatanka & Zany vs MC DV8 - Connection
10. Tat & Zat - Skeleton
11. Zatox meets The R3bels - Choirs
12. Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix) (GD Edit)
13. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime
14. Tatanka & Zatox - Hardstyle Family
15. Zatox - I Hate You
16. Tatanka & Zatox - Gangsta
17. Tat & Zat - Scary Track
18. Tat & Zat - Proud To Be Loud

-Edit: Hij duurt iets meer dan een uur en is 320 kbps zodat het lekker klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HOLY CRAP!!!! :drool: :clap: :bomb:

Master TL :D :thumbsup: :thumbsup:

kga hem cker downe als ik thuis ben! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nu aan het luisteren op school :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waar zijn GTP en Radio Alarm ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waar zijn GTP en Radio Alarm ^^


haha +1, GTP had er eigenlijk ook in gemoeten, maar wat een tracklist! Download 'm als ik thuis ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yoww bedankt voor alle goeie reacties :D Ik wou GTP Er ook in doen maar had deze niet in perfecte kwaliteit dus dat vond ik zonde.. ach blijven nog zat lekkere nummers over toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rrrr lekker :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem em ook mee! Lekkere tracklist :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meteen luisteren @work, zo lekker op Genelec's ghehehe :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik mis gold? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ik neem em ook mee! Lekkere tracklist :corn:

Dat zeker, beukend vooral. Alleen wel jammer dat het weer met VirtualDJ oid is gedraaid. tik tik tik, hup spring geluid :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Maximize schreef:
Ik neem em ook mee! Lekkere tracklist :corn:

Dat zeker, beukend vooral. Alleen wel jammer dat het weer met VirtualDJ oid is gedraaid. tik tik tik, hup spring geluid :thumbdown:

Ik kan daar vrij weinig aan doen, heb al verschillende codecs geprobeerd. Mijn volgende mix die ik zal posten wordt gemixt op CDJ's. Binnenkort komt een maatje van me in ons studentenhuis wonen en die neemt zijn gear mee dus dan gaan we daar veel op oefenen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik mis tatarola - insane :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Maximize schreef:
Ik neem em ook mee! Lekkere tracklist :corn:

Dat zeker, beukend vooral. Alleen wel jammer dat het weer met VirtualDJ oid is gedraaid. tik tik tik, hup spring geluid :thumbdown:

Ik kan daar vrij weinig aan doen, heb al verschillende codecs geprobeerd. Mijn volgende mix die ik zal posten wordt gemixt op CDJ's. Binnenkort komt een maatje van me in ons studentenhuis wonen en die neemt zijn gear mee dus dan gaan we daar veel op oefenen!

Kijk, dat klinkt beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Kijk, dat klinkt beter :D


Haha nou waarschijnlijk niet. De mixer is nogal wisselend in de decibels met de uitgang.. dus vaak is een nummer dan of te zacht of te hard, we moeten nog ff goed uitzoeken hoe we een universeel volume kunnen krijgen. Maar we gaan ons best doen. Iemand trouwens nog reactie op het mixwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Kijk, dat klinkt beter :D


Haha nou waarschijnlijk niet. De mixer is nogal wisselend in de decibels met de uitgang.. dus vaak is een nummer dan of te zacht of te hard, we moeten nog ff goed uitzoeken hoe we een universeel volume kunnen krijgen. Maar we gaan ons best doen. Iemand trouwens nog reactie op het mixwerk?

je moet goed op de gains letten, of doe je dat al en is die mixer gewoon kapot :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Kijk, dat klinkt beter :D


Haha nou waarschijnlijk niet. De mixer is nogal wisselend in de decibels met de uitgang.. dus vaak is een nummer dan of te zacht of te hard, we moeten nog ff goed uitzoeken hoe we een universeel volume kunnen krijgen. Maar we gaan ons best doen. Iemand trouwens nog reactie op het mixwerk?

je moet goed op de gains letten, of doe je dat al en is die mixer gewoon kapot :P ?


Proberen we wel zo goed mogelijk op te letten inderdaad.. Maar dan nog is een nummer vaak overstuurd bij het terugluisteren terwijl die tijdens het opnemen gewoon goed klonk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een groot verschil, verschillen in volume of echt overstuurd. Overstuurd is te hard op je uitgang of input van je opname apparaat te ver open. Verschil in volume tussen de nummers is vaak je gain. Of je faders als je echt niet oplet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2009 19:37 
 
Hardtraxxer

thanks:D super duo dit! beukstyle alert... ja dat is het moooiste aan hun :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2009 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Wel een groot verschil, verschillen in volume of echt overstuurd. Overstuurd is te hard op je uitgang of input van je opname apparaat te ver open. Verschil in volume tussen de nummers is vaak je gain. Of je faders als je echt niet oplet.


Faders is het sowieso niet.. Gain zou kunnen maar dat zijn geen enorme verschillen. Het zal dan wel aan de output van de mixer liggen of de input van de laptop.. anders weet ik het ook niet maar geen idee hoe ik dit goed kan instellen dat het geluid dus wel maximaal volume is maar niet overstuurd. Want ik wil natuurlijk wel dat het volume van de set nog hard is.. liever dat ik mn ipod zachter moet zetten dan dat hij niet hard genoeg kan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was weer eens op goed naar goede sets, maar dat ik deze zou vinden :woot: Zeg maar alle harde beukers van mijn helden gevonden! Super! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
maarten1410 schreef:
Wel een groot verschil, verschillen in volume of echt overstuurd. Overstuurd is te hard op je uitgang of input van je opname apparaat te ver open. Verschil in volume tussen de nummers is vaak je gain. Of je faders als je echt niet oplet.


Faders is het sowieso niet.. Gain zou kunnen maar dat zijn geen enorme verschillen. Het zal dan wel aan de output van de mixer liggen of de input van de laptop.. anders weet ik het ook niet maar geen idee hoe ik dit goed kan instellen dat het geluid dus wel maximaal volume is maar niet overstuurd. Want ik wil natuurlijk wel dat het volume van de set nog hard is.. liever dat ik mn ipod zachter moet zetten dan dat hij niet hard genoeg kan ;)

Je bent toch niet toevallig in je MIC poort aan het opnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Je bent toch niet toevallig in je MIC poort aan het opnemen?


Haha, nee zo erg is het nou ook weer niet. We hebben al even gekeken vorige week toen we voor de grap een mixje hebben opgenomen en dat klonk al een stuk beter, achterop de mixer zit een klein volume knopje voor de record out, dus nu doettie het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 22:11 
 

non de knetter, wat ziet die TL er goed uit!
deze ga ik zeker meenemen :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle