Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Gunz For Hire @ Qlimax 2017:


Tracklist:
01. Gunz For Hire Ft. Nikki Milou - We Will Be Immortal
02. Gunz For Hire - Armed & Dangerous
03. Gunz For Hire - Lions
04. Gunz For Hire & E-Life - A Bullet Is Forever
05. Gunz For Hire - Pussy Lovers
06. Gunz For Hire - Kings Of The Underground (Kick Edit)
07. Gunz For Hire - Executioner Style
08. Gunz For Hire - Real Warrior
09. Gunz For Hire - No Mercy
10. Gunz For Hire - Sickness
11. Gunz For Hire - Welcome To Death Row
12. Gunz For Hire - The Day That I Die
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had ze inmiddels al een paar jaar niet meer live gezien, maar ik blijf dit gewoon vet vinden!!
1 of 2 oudere Gunz tracks hadden hier van mij echter nog wel bij mogen zitten...

De kicks uit die ID klonken wel onwijs dik zeg! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2017 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Ik had ze inmiddels al een paar jaar niet meer live gezien, maar ik blijf dit gewoon vet vinden!!
1 of 2 oudere Gunz tracks hadden hier van mij echter nog wel bij mogen zitten...

De kicks uit die ID klonken wel onwijs dik zeg! :oh:


Dat heb ik dus totaal niet. Ik blijf dat neppe gangster gedrag vervelend vinden en hun platen slaan mij echt totaal niet aan. Ben blij dat ik na hun eerste plaat naar huis ben gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 01:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

2013 mijn eerste festival (defqon.1) en toen Gunz bezocht. Vond het geniaal toen. De recentere sets van ze die ik heb bijgewoond zijn helaas toch heel anders. Overdreven ping-pongetjes, repetitieve melodieën, te vaak die 'extra maat melodie voor de climax', punchkicks en het stoerdoenerij is naar mijn idee te belangrijk geworden. Oh ja, en de lelijke vocals en dat onverstaanbare gebrabbel door de mic.

Was op Qlimax dus ook nogal teleurgesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 18:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het wel grappig dat ze voor Pussy Lover zeggen This One Is For The Ladies. Beetje misplaats :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het wel grappig dat ze voor Pussy Lover zeggen This One Is For The Ladies. Beetje misplaats :P


Misschien was het op haar bedoeld?
https://i.imgur.com/4fX2ZL2.jpg (boobs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het wel grappig dat ze voor Pussy Lover zeggen This One Is For The Ladies. Beetje misplaats :P


Dat was oprecht een cringe momentje dat nummer >.< Vond de set verder best wel vet hoor, maar komop zeg "pussy lover"
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf het gave herrie vinden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 16:11 
 
Hardtraxx Elite

Gunz for Hire blijft nog altijd heel vet! Ik heb wel al langer het idee dat elke plaat een Ran-D plaat kan zijn. Ik hoor echt geen enkele Adaro sounds in de platen. Dit is eigenlijk al jaren het geval, erg jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb hem een keer geluisterd, maar vind dit dus echt gruwelijk saai. Gewoon niks voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond dit maar een matige set toen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het nog steeds vet om te zien hoe zij er een showtje van maken. Vooral Ran-D die af en toe heerlijk los gaat haha

Jammer dat ik met 50% van de nummers niks heb, want o.a. Lions, We Will Be Immortal en Sickness vind ik echt gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Kijk 'm gaan op 18:23 :lol:


Prachtig haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heb hem een keer geluisterd, maar vind dit dus echt gruwelijk saai. Gewoon niks voor mij.

2x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2018 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Armed & Dangerous/Lions zijn wel echt hele lekkere tracks :love: Immortal voel ik niet helemaal, vind het zingen niet zo mooi op de een of andere manier.

Maar zoals elke keer als ik een G4H set mee maak, verwacht ik er niet mega veel van, maar is het live toch weer gruwelijk vet :$ Na al die keren blijft het leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Armed & Dangerous/Lions zijn wel echt hele lekkere tracks :love: Immortal voel ik niet helemaal, vind het zingen niet zo mooi op de een of andere manier.

Maar zoals elke keer als ik een G4H set mee maak, verwacht ik er niet mega veel van, maar is het live toch weer gruwelijk vet :$ Na al die keren blijft het leuk

Ik vind Immortal wel een toffe track (die enorm in je kop blijft hangen), maar het stoort me wel dat ze 'Immortel' zingt...
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle