Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Hardfest 2018 DJ Contest (Raw & Mainstage) | Bionicle

In dit topic 2 mixjes, namelijk mijn deelnames voor de dj contest voor Hardfest. Ik doe mee voor zowel de main als raw.
Je scoorde pluspunten als je er een koninklijk tintje aan geeft en dat is naar mijn mening bij beide mixjes wel goed gelukt!
Benieuwd naar jullie meningen.

Main


Tracklist:
01. Headhunterz – Scrap Attack
02. Showtek ft. MC Stretch – Dutchie
03. Geck-O – 2-1 (Jack Van Gelder Version)
04. Headhunterz – Just Say My Name (Bionicle’s Koning Willy Edit)
05. D-Block & S-te-Fan – Kingdom
06. Psyko Punkz – Psyko Prince
07. Wildstylez – Shadow (Welcome To The Digital Age)
08. Noisecontrollers – Always Orange
09. Noisecontrollers – Break The Show (Bionicle’s Radio Oranje Edit)
10. Project One – Life Beyond Earth

Raw


Tracklist:
01. D-Block & S-Te-Fan ft. High Voltage – Kingdom Shiverz
02. TNT – Double Dutch Darkies (Raw Mix)
03. Mr. Puta – Green Stuff (Malua Remix)
04. Donkey Rollers – The Fusion Of Sound (Bionicle’s Koningsdag Edit)
05. Prefix & Density ft. Udex – One Of Us
06. DJ Thera – Ode To The Throne
07. DJ Duro – My Style Is Dutch (Deetox Edit)
08. Southstylers – Pounding Senses (Zany & Noisecontrollers Edit)
09. Headhunterz - Headshot
10. The Prophet & Adaro – I’m The King
11. Gunz For Hire – Kings Of The Underground
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Leuke trackkeuze wel! Ik was echter in de veronderstelling dat je maar één stage mocht kiezen?

Nee, ik heb contact gehad met Hardfest en zij gaven aan dat je voor meerdere stages mee mag doen :) Haha ja dat is natuurlijk onoverkomelijk met dit thema :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Main mixje staat nu aan, tracklists zien er leuk uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: Hoop dat 'ie bevalt :)

Nuracore kaarte laatst trouwens al ergens aan dat de kwaliteit slecht leek, en Corneel gaf over deze mixjes hetzelfde aan, heb het even nagekeken maar ik record dus inderdaad niet op 320 kwaliteit. Heb dit nu aangepast in de opnameinstellingen, wanneer ik tijd heb neem ik ze even opnieuw op in goede kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2018 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even over de kwaliteit, wat ik altijd heb bij soundcloud, op welk device dan ook; het borrelt en kraakt een beetje soms. Wanneer dezelfde mixjes op YT staan heb ik daar nooit last van. Is verder niet heel storend maar merk het wel. Mixje luistert lekker weg iig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opnieuw opgenomen in 320kb kwaliteit! Ze zijn nu een stuk beter van kwaliteit :) En thanks sonnebloem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:09 
 
Hardtraxxer

Kleinigheidje, maar als je de 'verhaallijn' in Break The Show goed wilt hebben zou het toch beter zijn om na Radio Oranje bij de vocals met 'We need to break the show right now' te starten. Nu heb je radio oranje -> radio -> break, ipv radio oranje -> break.

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede opmerking! Ik vond echter wel met deze manier, dat het leek alsof er na de intro (radio oranje ‘jingle’) een soort van praatprogramma begon (‘are we on air?’). Maar snap wel wat je bedoelt, is misschien nog wel beter inderdaad ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 15:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Even over de kwaliteit, wat ik altijd heb bij soundcloud, op welk device dan ook; het borrelt en kraakt een beetje soms. Wanneer dezelfde mixjes op YT staan heb ik daar nooit last van. Is verder niet heel storend maar merk het wel. Mixje luistert lekker weg iig :thumbup:


Dit had ik tot voor kort met de Mixcloudapp op mijn telefoon (One Plus 2). Gelukkig heb ik er sinds een update van Mixcloud geen last meer van. Was wel storend though
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle