Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Resistance :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zullen hier zeker mensen negatief zijn over die remix van Headhunterz maar ik vind m lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Er zullen hier zeker mensen negatief zijn over die remix van Headhunterz maar ik vind m lekker! :thumbsup:


ik vind hem ook gruwelijk, die van code black & nitrouz ook..!

mwhaa 17 is trouwens wel echt heel dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:26 
 
Hardtraxxer

Godnondeju wat is die Living for the Future lekker zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:27 
 

Wederom een toffe editie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:28 
 
Artiest

Parvuz schreef:
Er zullen hier zeker mensen negatief zijn over die remix van Headhunterz maar ik vind m lekker! :thumbsup:


Afbeelding

Rupslama vindt m ook lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Enige die ik minder vind in de lijst is die van Zatox... Voor de rest weer veel :bomb: :bomb:
En van die coldplay remix krijg ik ook altijd zo een brede lach van op men gezicht :clap:

05. Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez based on Avicii's bootleg bootleg)
Is het nu een bootleg van een bootleg van een bootleg? Of een bootleg van een bootleg? Ben ni helemaal mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie/ wat is rupslama? Zag hem al eens eerder voorbijkomen namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stynch schreef:
Parvuz schreef:
Er zullen hier zeker mensen negatief zijn over die remix van Headhunterz maar ik vind m lekker! :thumbsup:


ik vind hem ook gruwelijk, die van code black & nitrouz ook..!

Dit! :D

Edit: Fuck You Up... Mijn god... xd De daling blíjft maar doorzetten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
ik denk dat ie A2 allstars bedoelt?


Jaa hij zit in de G4H liveact, dus zeg steeds dat ie van G4H is xd , sorry!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst weer :drool:

Ik ben verliefd op Lesson in Love & The Resistance :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wie/ wat is rupslama? Zag hem al eens eerder voorbijkomen namelijk.


Ik vatte hem ook niet helemaal destijds op Twitter, zal wel een inside joke zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat het is met Lessons in Love Remix. Het is eigenlijk totaal geen track voor mij maar toch vind ik 'm steeds leuker :P
Verder vind ik deze episode weer wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Elite

Vette episode weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:22 
 

Ben niet zo enthousiast zoals ik dat bij veel vorige episodes wel was, maar zitten zeker weer wat mooie plaatjes in. Lessons In Love en The Resistance de uitschieters op het eerste gehoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Misschien een idee om ook eens een track te draaien die buiten de 'comfort-zone' van de gemiddelde luisteraar ligt? Ik ben er van overtuigd dat je vast wel wat platen kent die buiten die comfort-zone van de luisteraar kunnen vallen.


Misschien deze aflevering niet, maar heb nu al wel een paar keer een oudje (Salamandra) of een Geck-o plaatje gehoord. Ik vind het wel tof als dat soort platen erin zitten.

Heb het deze maand erg druk gehad en HWS geeft eigenlijk wel een mooi overzicht van nieuwe platen in de wat meer melodieuzere kant. Gaat dus ook weer op de ipod mee voor een luisterbeurt. De vorige afleveringen waren van hoog niveau, dus de lat ligt weer hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Daveytl schreef:
Misschien een idee om ook eens een track te draaien die buiten de 'comfort-zone' van de gemiddelde luisteraar ligt? Ik ben er van overtuigd dat je vast wel wat platen kent die buiten die comfort-zone van de luisteraar kunnen vallen.


Misschien deze aflevering niet, maar heb nu al wel een paar keer een oudje (Salamandra) of een Geck-o plaatje gehoord. Ik vind het wel tof als dat soort platen erin zitten.

Ja, Salamandra was idd een leuke! Verder eigenlijk weinig 'bijzonders'. Ik zou het persoonlijk vet vinden als er ook wat in komt van bijvoorbeeld een Wavolizer. Niet dat ik een ongelooflijke fan van hem ben, maar Headhunterz spreekt zo'n gigantische mensenmassa aan, zou leuk zijn als die ook wat horen van die kant van de Hardstyle.

En over Geck-O: dat zal niet zo snel buiten de comfort-zone van de meeste luisteraars vallen denk ik. Soul Train verdient het trouwens ook wel om in een episode te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja, Salamandra was idd een leuke! Verder eigenlijk weinig 'bijzonders'. Ik zou het persoonlijk vet vinden als er ook wat in komt van bijvoorbeeld een Wavolizer. Niet dat ik een ongelooflijke fan van hem ben, maar Headhunterz spreekt zo'n gigantische mensenmassa aan, zou leuk zijn als die ook wat horen van die kant van de Hardstyle.


Ik denk wel wat Wavolizer een wat ander publiek trekt dan mainstream hardstyle-liefhebbers en het is eigenlijk ook niet echt waar Headhunterz voor staat, lijkt me op zich ook wel belangrijk. (zelf heb ik overigens ook niet veel met Wavolizer, tracks zijn me toch wat te raar soms, wel alle lof dat hij zo out of the box denkt).

Toch is een "out of the box"-plaatje misschien wel eens interessant in zo'n set. Maar goed, is allemaal aan Headhunterz om te beslissen of hij zoiets wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

Tracklist:
07. Atmozfears - Living For The Future
16. Digital Punk & Nitrouz - Shadows Of The Day
17. Ran-D - Adaro - Alpha² - E-Force (aka. A² Allstars) - The Resistance


3 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Daveytl schreef:
Ja, Salamandra was idd een leuke! Verder eigenlijk weinig 'bijzonders'. Ik zou het persoonlijk vet vinden als er ook wat in komt van bijvoorbeeld een Wavolizer. Niet dat ik een ongelooflijke fan van hem ben, maar Headhunterz spreekt zo'n gigantische mensenmassa aan, zou leuk zijn als die ook wat horen van die kant van de Hardstyle.


Ik denk wel wat Wavolizer een wat ander publiek trekt dan mainstream hardstyle-liefhebbers en het is eigenlijk ook niet echt waar Headhunterz voor staat, lijkt me op zich ook wel belangrijk. (zelf heb ik overigens ook niet veel met Wavolizer, tracks zijn me toch wat te raar soms, wel alle lof dat hij zo out of the box denkt).

Toch is een "out of the box"-plaatje misschien wel eens interessant in zo'n set. Maar goed, is allemaal aan Headhunterz om te beslissen of hij zoiets wil.


Eens met dit, er zijn genoeg andere podcasts, wekelijkse sets enz. waar dat soort werk beter past. Ik zou me wel het schompes lachen als Willem de volgende editie opeens Degos & Redone - Outside the Box draait :P in positieve zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Lessons in love , the rain, rebirth anthem en the resistance :love: toch wel de beste tracks!!

jammer dat bitch er niet in zit maar daar is intussen al een HQ previeuw van :yay: made my day!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:23 
 

Ik vind Kaskade - Lessons in Love (hhz rmx) echt lekker...
Is wel weer een mooie HWS, en zelfs de Zatox plaatjes vind ik best leuk om te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 19:36 
 

Khadber schreef:
Ik denk wel wat Wavolizer een wat ander publiek trekt dan mainstream hardstyle-liefhebbers en het is eigenlijk ook niet echt waar Headhunterz voor staat, lijkt me op zich ook wel belangrijk. (zelf heb ik overigens ook niet veel met Wavolizer, tracks zijn me toch wat te raar soms, wel alle lof dat hij zo out of the box denkt).

Toch is een "out of the box"-plaatje misschien wel eens interessant in zo'n set. Maar goed, is allemaal aan Headhunterz om te beslissen of hij zoiets wil

Ben het wel met je eens Khad. Ik denk dat oude saifam / geck-o het verste is wat hij gaat. Wat ik overigens prima vind, zoals je zegt is dit vooral een melodieuze podcast/promocast. :D Ik luister m eigenlijk iedere week. Of ik nou de tracklist echt leuk vind of niet, hij krijgt altijd wel een keer een luisterbeurt. Altijd wel een keer voor in de stemming :p

Dit keer vind ik m ook wel aardig, al zaten er wel wat tegenvallers in. Ik vind die vocal van de nieuwe tuneboy echt vervelend. Die wildstylez bootleg vind ik ook het.. ehm, hoe zeg ik dit netjes, autistische broertje van I See Stars. :D

Ik heb nog niemand gehoord over in my mind. Terecht ook, want hij valt niet op. Ik moest wel zeggen dat ik echt een dikke smile kreeg toen ik die vocal weer een keer mocht horen. Lang geleden!

Pluspuntjes zitten wel vooral aan t eind. Ik vind t rebirth anthem gewoon best prima! Atrocious style inderdaad, maar ach dat drukt voor mij de pret niet. Prima! Die midintro van cheddars of the day is ook heerlijk, climax ietsje minder. Resistance gaat sowieso overplayed worden. Maar dat vind ik niet erg! Die adaro stijl zit er echt zo heerlijk in. Wat een beest van een vent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Daveytl schreef:
Ja, Salamandra was idd een leuke! Verder eigenlijk weinig 'bijzonders'. Ik zou het persoonlijk vet vinden als er ook wat in komt van bijvoorbeeld een Wavolizer. Niet dat ik een ongelooflijke fan van hem ben, maar Headhunterz spreekt zo'n gigantische mensenmassa aan, zou leuk zijn als die ook wat laat horen van die kant van de Hardstyle.


Ik denk wel wat Wavolizer een wat ander publiek trekt dan mainstream hardstyle-liefhebbers en het is eigenlijk ook niet echt waar Headhunterz voor staat, lijkt me op zich ook wel belangrijk. (zelf heb ik overigens ook niet veel met Wavolizer, tracks zijn me toch wat te raar soms, wel alle lof dat hij zo out of the box denkt).

Een keer buiten zijn eigen comfort-zone gaan is toch ook niet erg. Deed hij denk ik ook bij Beat the Bridge een beetje. Wat overigens ZEER goed uitpakte.
Ik vind dat juist hij die mogelijkheid zou kunnen pakken om een keer wat in die richting te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 20:28 
 

Op Thrillogy draaide ie anders ook Psycho hoor ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle