Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2009 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vers van Q-Dance Radio:
Download Headhunterz @ Planet Love 2008:
http://rapidshare.de/files/46591699/_-_ ... _.mp3.html
OF
http://www.mediafire.com/?wt51lyof2jn

Tracklist:
01. Headhunterz - Rock Civilization
02. Showtek - Partylover (Sydney Mix)
03. Headhunterz - Subsonic
04. Wildstylez - Revenge
05. Showtek - Dominate (Melbourne Mix)
06. The Prophet - Chubby
07. Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
08. Speedwave - Juniour (Hardstyle Masterz Remix)
09. Showtek - Black 2008
10. Headhunterz - Digiwave
11. Project One - The World Is Yours
12. Wild Motherfuckers - Fuck It Up (Original Tatanka and Zatox Mix)
13. Showtek - FTS (Hard Mix)
14. Tat and Zat - Skleroxx
15. Project One - Art Of Creation
16. Showtek - No Harder (Original Mix)
17. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Editz
18. Project One - The Story Unfolds
19. The Raiders - A Feeling (Original Mix)
20. A-Lusion - Perfect It (Divided First Mix)
21. Headhunterz - Hate It Or Love It
22. Donkey Rollers - No One Can Stop Us (Showtek Kwartjes Mix)
23. Frontliner - Outside World 2009
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2009 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die jongen heeft zijn beste tijd gehad :')

(wat ik wel jammer vind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2009 23:49 
 
Hardtraxxer

Zijn de setjes van Zany en The Prophet ook opgenomen????
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 00:07 
 
Hardtraxxer

klinkt mss raar
maar toen ik voor de eerste keer met hardstyle in aanraking kwam vond ik hhz een held
nu is hij eerder slap nu ik artiesten als tby, tatanka, noisecontrollers ken enzovoorts

hij is nog steeds goed, maar niet meer zoals ek voorheen dacht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 08:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is een setje uit 2008, tegenwoordig heeft hij een nieuwere stijl met andere invloeden.. Niet dat ik het veel beter vind, maar goed..

Vorig jaar snapte ik, op de commotie rond P1 na, niet dat Headhunterz nog op bijvoorbeeld Qlimax stond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt omdat HHZ vooral geliefd is bij die type's die niet echt in de scene zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 10:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Komt omdat HHZ vooral geliefd is bij die type's die niet echt in de scene zitten.

mainstream achtig publiek bedoel je denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ;) Maar ook mensen die totaal niet van hardstyle houden weten wie headhunterz is... Beetje hetzelfde als angerfist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 11:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt, hoor genoeg mensen om mij heen die nooit hardstyle luisteren maar wel de naam Headhunterz kunnen. Beetje jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 12:44 
 
Hardtraxxer

Wat een dikke onzin hierboven zeg!
ik zit al jaren ``scene`` en ik vind het nog steeds een top dj zoals vele andere mensen in de ``scene``
Lijkt wel of als iemand populair word het dan slechte dj word? du je mag niet meer populair zijn?? of zouden mensen gewoon jaloers zijn ?:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Wat een dikke onzin hierboven zeg!
ik zit al jaren ``scene`` en ik vind het nog steeds een top dj zoals vele andere mensen in de ``scene``
Lijkt wel of als iemand populair word het dan slechte dj word? du je mag niet meer populair zijn?? of zouden mensen gewoon jaloers zijn ?:x

Laat ik het dan zo brengen: Headhunterz heeft (naar mijn mening) een leuke stijl van draaien, alleen deze set bestaat enkel uit hits van nu of van 1 of 2 jaar geleden.. Rond de tijd dat het opgenomen is waren een zooitje promo's, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Zou ik deze set downloaden als ik een onbekende DJ erbij zag staan? Waarschijnlijk niet.. Waarom dan bij Headhunterz wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 15:14 
 
Hardtraxxer

Het gaat er mij om dat onzin is dat de mensen die in de Scene zitten hh slecht vinden. Hij heeft zeker vette producties en elk groot feest een hele goed set! of zie ik dit verkeerd? als ik dit verkeerd zie vind ik het toch raar dat elk groot feest vooral bij hh iedereen uit zijn plaat gaat? en dat vele andere dj ook nog is zijn platen draaid? of die mensen zitten zeker ook allemaal niet in de ``Scene``? en dj zoals wildstylez, tatanka, noisecontrollers en frontliner zijn ook slechte djs dan?(hebben namelijk regelmatig nr van hh in hun setjes)

Kijk ieder zijn eigen mening over een stijl van een dj( je goed recht overigens), maar ga nou niet zeggen dat iedereen die in de Scene zit hem slecht vind. en waarom? omdat hij te populair word? slechte argumentatie :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Curcus begrijpend lezen zou handig zijn... Met mijn opmerking bedoelde ik te zeggen dat HHZ ook erg bekent is bij mensen die niet Hardstyle luisteren en daar ook veel populariteit aan te danken heeft. Niet dat HHZ slecht is. Vind hem niet meesterlijk, hij heeft zeker wel goede nummers (vooral de wat oudere). Goed over smaak valt niet te twisten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 16:23 
 
Hardtraxxer

Vergeet niet dat Planet Love in het buitenland is, niet in het kritische Nederland met 16 miljoen azijnzeikers :x Dit is gewoon een festival waar hij hardstyle wil promoten!, dan doe je dat toch met hits?.

Volgend jaar weer paar super producties en hij is weer een legende.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2009 19:00 
 
Donateur

Khadber schreef:
Laat ik het dan zo brengen: Headhunterz heeft (naar mijn mening) een leuke stijl van draaien, alleen deze set bestaat enkel uit hits van nu of van 1 of 2 jaar geleden.. Rond de tijd dat het opgenomen is waren een zooitje promo's, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Zou ik deze set downloaden als ik een onbekende DJ erbij zag staan? Waarschijnlijk niet.. Waarom dan bij Headhunterz wel?
Pantermaat schreef:
Wat een dikke onzin hierboven zeg!
ik zit al jaren ``scene`` en ik vind het nog steeds een top dj zoals vele andere mensen in de ``scene``
Lijkt wel of als iemand populair word het dan slechte dj word? du je mag niet meer populair zijn?? of zouden mensen gewoon jaloers zijn ?:x

Laat ik het dan zo brengen: Headhunterz heeft (naar mijn mening) een leuke stijl van draaien, alleen deze set bestaat enkel uit hits van nu of van 1 of 2 jaar geleden.. Rond de tijd dat het opgenomen is waren een zooitje promo's, maar je begrijpt wat ik bedoel.

Zou ik deze set downloaden als ik een onbekende DJ erbij zag staan? Waarschijnlijk niet.. Waarom dan bij Headhunterz wel?

Dj's versturen onderling volgens mij nog wel is nummers dus dan is het logisch dat die ze eerder draaien terwijl wij ze alleen nog in promo's kunnen krijgen en ik vind ook onzin waarom promo's niet zouden mogen, de Dj's zorgen zelf dat er promo's zijn dus geldjatterij kan je het niet noemen en als je het in een mix doet is er tog nix verkeerd mee? gaan misschien alleen maar meer mensen dat nummer door kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat me niet om dat er promo's in zitten, Headhunterz krijgt die toch wel van iedereen, natuurlijk vooral van Scantraxxcrew-members. Het gaat me meer om dat de tracklist voor mij gewoon niet interessant genoeg is, hij hoeft echt niet vernieuwend te zijn of alleen maar vol met promo's, alleen een pure opsomming van hits is voor mij niet echt interessant.
Natuurlijk snap ik dat hij deze in het buitenland wil promoten, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben denk ik, maar voor nu zou ik hem gewoon niet hoeven horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even een klein beetje offtopic:

Ik vind het begrip: 'hitjesparade' een beetje flauwekul... Je ziet het overal weleens langskomen, vooral op LSDB, daar wordt een liveset alleen nog maar beoordeeld op de tracklist :list:
Een DJ draait nummers waar die zich goed bij voelt, hierbij kun je helaas niet iedereen te vriend houden....
En ja, soms moeten wat bekendere nummers gewoon gedraaid worden om het publiek los te krijgen, maar om dan weer meteen met "hitjes hier, hitjes daar" te gaan strooien... :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik met je eens Miquel, maar ik heb zelf nu zoiets van: wil ik deze liveset horen? Als ik zo kijk is dat een nee. Of het een goede set is of niet laat ik in het midden. Voor mij is deze set gewoon minder geschikt, jammer, op naar de volgende.. Zo bedoel ik het meer :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2009 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja prima, moet je voor jezelf natuurlijk ook per set bekijken... maar het ging me nu ff meer om het begrip 'hitjes' :)

Ik laat deze set ook liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2009 18:47 
 
Hardtraxx Newbie

Headhunterz is een fantastische dj, alleen de livesets zijn vaak hetzelfde wat erg zonde is. Toch vind ik bijna elk nummer erg goed die hij gemaakt heeft, terwijl ik ook een groot van ben van de hardere dj's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 23:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://livesets4you.com/livesets/planet ... 202008.mp3 directe download link xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle