Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 01:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Headhunterz - Psychedelic Sunshine
2. Headhunterz - Dragonborn
3. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix) (Sub Zero Project Kick Edit)
4. Atmozfears & Audiotricz vs. Headhunterz & Wildstylez - Raise Your Hands vs. How About Now (Audiotricz Mashup)
5. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
6. Headhunterz - The Power Of Music
7. Headhunterz - Destiny
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies een jaar geleden stonden ze hier met Project One, toen ook al een imo totaal overbodige set. Vanuit SLAM gaan ze natuurlijk (en begrijpelijk) mee met de hype en nodigen ze headhunterz (en toentertijd Project One ivm Qlimax hype) uit, niet (?) wetende dat hij nooit een nieuwe plaat zal draaien voordat zijn eigen event heeft plaatsgevonden. Resultaat is een setje met tracks waarvan je de laatste jaren dood mee bent gegooid. Beetje overbodig als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo overbodig? Dit komt natuurlijk ook op de radio en is misschien ook voor mensen die deze nummers nog niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 15:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik persoonlijk vind dit overbodig, omdat ik die tracks al 100x heb gehoord en dit soort podcast/streams juist luister voor nieuwe shit haha. Maar dat is slechts mijn mening, hoe jij het omschrijft snap ik ook volledig. Meer exposure kan idd geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is geen podcast of stream. Optreden live op de radio. Juist wel vet dat hij dan ook wat oudere tracks pakt.
Trouwens het interview best interessant. Headhunterz kan altijd wel boeiend vertellen over hoe hij dingen ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik persoonlijk vind dit overbodig, omdat ik die tracks al 100x heb gehoord en dit soort podcast/streams juist luister voor nieuwe shit haha. Maar dat is slechts mijn mening, hoe jij het omschrijft snap ik ook volledig. Meer exposure kan idd geen kwaad.


Ik vind het juist tof dat ze tijd vrij maken voor dit soort setjes ipv die enorme house meuk die ze normaal draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik vind het juist tof dat ze tijd vrij maken voor dit soort setjes ipv die enorme house meuk die ze normaal draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, kan dit ook wel waarderen. Vooral als je in de auto zit en je hoort dit opeens is het toch genieten? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nummer 1 & 2 moeten omgedraaid worden in de tracklist. :P

Tussen 2 en 3 zit nog een andere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2017 00:26 
 
Hardtraxx Crew

//nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Precies een jaar geleden stonden ze hier met Project One, toen ook al een imo totaal overbodige set. Vanuit SLAM gaan ze natuurlijk (en begrijpelijk) mee met de hype en nodigen ze headhunterz (en toentertijd Project One ivm Qlimax hype) uit, niet (?) wetende dat hij nooit een nieuwe plaat zal draaien voordat zijn eigen event heeft plaatsgevonden. Resultaat is een setje met tracks waarvan je de laatste jaren dood mee bent gegooid. Beetje overbodig als je het mij vraagt.

Niet zo zeuren. Toch juist heerlijk als je in je auto stapt, Slam opzet en je opeens 'Last of the Mohicanz' hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
nummer 1 & 2 moeten omgedraaid worden in de tracklist. :P

Tussen 2 en 3 zit nog een andere track.

1&2 is een mash volgens mij. Intro/mid en Outro van Psychedelic Sunshine en break/climax van Dragonborn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:36 
 
Hardtraxxer

Beetje jammer dat er inderdaad niet minstens één tease/klein stukje inzit van nieuw materiaal (mocht dit er überhaupt al zijn), maar ook begrijpelijk dat hij dit bewaart voor de 30e. Wel tof om die intro weer eens te horen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Niet zo zeuren. Toch juist heerlijk als je in je auto stapt, Slam opzet en je opeens 'Last of the Mohicanz' hoort.


Komt miss zeurderig over, is het ook wel. Dat snap ik, is ook dikke prima. Maar ik luister dit gewoon op YT en vind het jammer dat er niets nieuws in zit x
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle