Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey iedereen! Nieuwe mix gemaakt!
Hele aparte mix als ik het zelf mag zeggen.. Het begin ging heel goed, halverwege net minder (Move Your Body past niet helemaal lekker vind ik zelf), maar daarna weer helemaal opgepakt. Ik ben met name verliefd geworden op Dailucia - Lunar, heerlijke track!
Ook wou ik eens anders eindigen dan gebruikelijk vandaag de dag. Ik heb dus wat ouder Italiaans ramwerk gebruikt..
Veel plezier met luisteren!

PS. Ik hoor graag onderbouwd commentaar ;).

Download Khadber - October Mix 2009:
http://soundcloud.com/khadber/khadber-october-mix-2009

Tracklist:
01. Dutch Master - Back To The Real Style
02. Da Tweekaz - Edgez
03. Noisecontrollers - Addictive Fantasy
04. Josh & Wesz - Alexez
05. Frequencerz - Indecent
06. Scope DJ -The Portal
07. Bioweapon - Move Your Body
08. Citizen - If I Say Stop
09. Duro & The Prophet - Not E-Nuff (Scope DJ Remix)
10. Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
11. Dailucia - Lunar
12. Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix)
13. Technoboy - Into Dub
14. WASH - Radio Alarm (Zatox Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 10:55 
 
Artiest

Yooo ... klinkt egt niet slecht.

waar mix je mee... ??

het enige puntje wat ik heb is de volgorde van tracks, ik zou dat persoonlijk net ff anders gedaan hebben.
Waarom vind je dat Bioweapon er niet tussen past dan ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Yooo ... klinkt egt niet slecht.

waar mix je mee... ??

het enige puntje wat ik heb is de volgorde van tracks, ik zou dat persoonlijk net ff anders gedaan hebben.
Waarom vind je dat Bioweapon er niet tussen past dan ?!

Is gewoon een PC mix hoor ;). Ben wel nu regelmatig aan het oefenen op mijn studentenvereniging, en zodra ik op kamers zit (ben aan het zoeken) ligt een budget van 1200 euro klaar om gear aan te schaffen.

Ik ben vooral nu bezig met zeg maar een logische tracklist maken, tracks die elkaar op een logische manier opvolgen, omdat dat iets is wat handig kan zijn als ik ook live bezig ben. Dus daarom wil ik ook wel weten wat jij zou doen dan..
Move Your Body vind ik op de een of andere manier de flow uit de set halen. De overgang past NET niet lekker achter The Portal.

In ieder geval dankjewel voor het luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 11:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wilde de eerste zijn! Niet gelukt :(

Maar gast: Wat een fucking geniale, heerlijke tracklist! Die laatste 3 nummers behoren tot mijn all-time favorieten (met name Into Dub :loving: )Even deze mix een fijne intensieve luistersessie gunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

zeker mooi setje ;) ontdek weinig foute. mooi ingemixt. hij houd wel van overgangen die in elkaar lopen met de bass gelijk ;) klinkt beter dan zon breake erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tl ziet er in iedergeval veel belovend uit, zal hem is effe meepakken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 12:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga hem ook weer proberen,, zit nu op school maar komt goed. Trouwens ook nog bedankt dat je die van mee meenam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 12:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In ieder geval je beste set qua trackkeuze tot nu toe. Bijna alle nummers spreken mij aan. Beginnen met wat onbekender werk en keihard eindigen, en echt complimenten dat je eens anders eindigt dan wat je zou verwachten van 90% hier (Do You Want Heavy, Donkey Rollers etc.). Radio Alarm op het einde knalt er zwaar hard in.

Ik vind zelf de overgangen van Indecent naar The Portal en van The Portal naar Move Your Body rommelig, het klinkt op de een of andere manier warrig. En die van Move Your Body naar If I Say Stop is ook een beetje raar. De rest is feilloos zoals ik eigenlijk van je gewend ben. Erg positief vind ik dat je in deze set met een prima tempo doormixt waardoor het geen moment verveelt, wat ik hiervoor wel af en toe had bij jouw mixjes.

Kortom, op die paar "moeilijke" overgangen na dan, hele toffe set, super! Die gaat m'n Ipod op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankjewel! Dat bedoel ik dus.. The Portal is een hele aparte track om in te mixen, daardoor is Move Your Body echt een noodoplossing geweest.. Maar ik wou hem er persé inhebben haha!

Dankjewel voor je kritiek, heb ik wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij was heel fijn hoor en die afsluiter :loving:
voor de rest goed doorgemixt en mover your body gaf je zelf al aan was beetje een rare overgang, van the portal naar move your body dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 13:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

effe downloaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit Daniël! Neem 'm mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 14:02 
 
Hardtraxx Newbie

Zal em vanavond naar het werk ff luisteren.
TL ziet er hard uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de opbouw van de tracklist niet helemaal logisch. Zo had ik als ik jouw was Not E-Nough en into deep omgedraaid. ;)
Verders vind ik niet alle nummers in je tracklist helemaal tof: Da tweekaz, Bioweapon en Dailucia maar dat maken de nummers Black & White - Dirty Games (Tatanka Remix), en WASH - Radio Alarm weer helemaal goed! :D Dahm dat zijn echt goede nummers :thumbup:
Leuk mixje dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nog niet je 'World is Mine' Cut mix gebruikt ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Nog niet je 'World is Mine' Cut mix gebruikt ?

Die komt later misschien nog eens, paste niet echt bij deze mix ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff meenemen, zoals ik beloofd heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem hem mee is denk wel lekker voor in de trein. :D
Da Tweekaz - Edgez
lijkt heel erg op een ander nummer welke weet ik niet. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2009 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb maar 1 woord: Heer-lijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 08:10 
 
Artiest

Khadber schreef:
TheDizZorder schreef:
Yooo ... klinkt egt niet slecht.

waar mix je mee... ??

het enige puntje wat ik heb is de volgorde van tracks, ik zou dat persoonlijk net ff anders gedaan hebben.
Waarom vind je dat Bioweapon er niet tussen past dan ?!

Is gewoon een PC mix hoor ;). Ben wel nu regelmatig aan het oefenen op mijn studentenvereniging, en zodra ik op kamers zit (ben aan het zoeken) ligt een budget van 1200 euro klaar om gear aan te schaffen.

Ik ben vooral nu bezig met zeg maar een logische tracklist maken, tracks die elkaar op een logische manier opvolgen, omdat dat iets is wat handig kan zijn als ik ook live bezig ben. Dus daarom wil ik ook wel weten wat jij zou doen dan..
Move Your Body vind ik op de een of andere manier de flow uit de set halen. De overgang past NET niet lekker achter The Portal.

In ieder geval dankjewel voor het luisteren!



Daarom vroeg ik wat voor gear je had, want ik had al een sterk vermoeden dat et een pcmix was.
het enige wat ik je wil meegeven is dat je de hardste platen altijd aant einde van je set doet.
zodat je in je set vanaf het begin steeds wat harder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Daarom vroeg ik wat voor gear je had, want ik had al een sterk vermoeden dat et een pcmix was.
het enige wat ik je wil meegeven is dat je de hardste platen altijd aant einde van je set doet.
zodat je in je set vanaf het begin steeds wat harder gaat.
Dat vind ik echt onzin, waarom zou dat toch altijd per sé moeten? Zo worden alle sets wel erg voorspelbaar.
Ik gooi ook graag ergens in het midden van mn set 1 of 2 harde platen erin zodat je tegen dat punt lekker los kan gaan om daarna weer een beetje af te remmen en om platen met iets meer gevoel erin te zetten. Als het maar goed op elkaar aansluit.

Ik vind Into Dub ook heel goed tussen Dirty Games en Radio Alarm passen. Into Dub is toch vrij hard, maar ook heel sfeervol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 11:47 
 
Artiest

... hij wilt onderbouwing, dan geef ik dat.

een opbouwende set klinkt altijd beter dan iets wat door elkaar zit. Bijvoorbeeld Philippe Rochard - mashup int midden van de set die je dan bijvoorbeeld mixt met Showtek - We Speak music ..

maar goed iedere DJ is anders gelukkig anders zou het een hele saaie bedoeling worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Daarom vroeg ik wat voor gear je had, want ik had al een sterk vermoeden dat et een pcmix was.
het enige wat ik je wil meegeven is dat je de hardste platen altijd aant einde van je set doet.
zodat je in je set vanaf het begin steeds wat harder gaat.


Tja ik kan wel heel erg gaan opscheppen over de dingen die ik heb, maar die heb ik simpwelweg niet ;).

Ik vond de opbouw dit keer wel redelijk, msischien Got It wat later gemoeten, maar denk ik ook een beetje persoonlijk.

En ik bedoel kritiek is altijd goed, dus ik vind het alleen maar prima om zo te horen. Opbouwende kritiek welteverstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 12:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
... hij wilt onderbouwing, dan geef ik dat.

een opbouwende set klinkt altijd beter dan iets wat door elkaar zit. Bijvoorbeeld Philippe Rochard - mashup int midden van de set die je dan bijvoorbeeld mixt met Showtek - We Speak music ..

maar goed iedere DJ is anders gelukkig anders zou het een hele saaie bedoeling worden.

Ik neem je ook niks kwalijk, alleen merk ik wel dat bijna iedere DJ probeert om de "hardste platen" altijd naar het einde toe te plaatsen, terwijl ik vind dat je zoiets ook makkelijk in het midden van je set kan doen. Als het maar logisch op elkaar aansluit en het niet als 1 grote rommel klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2009 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Nemen we weer mee daan, ziet er prima uit :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle