Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LionStyle Battleshow (Poule A) Nightbreaker vs. Pommer:

Download/Tracklist Nightbreaker:
http://www2.zippyshare.com/v/32761577/file.html
01: The Pitcher - Sleeping
02: The Pitcher - Karma
03: The Pitcher - Serenity
04: The Pitcher - Shine (Ft. MC DV8)
05: The Pitcher - Our Core
06: The Pitcher - I Just Can't Stop
07: The Pitcher - Smack (Ft. MC Renegade)
08: The Pitcher - Grindin
09: The Pitcher - Control
10: The Pitcher - Little Bitch

Download/Tracklist Pommer:
http://www65.zippyshare.com/v/53822074/file.html
01: Dark Oscillators - Nasty Jungle (Hardstyle Masterz Remix)
02: Speedwave – Junior (Hardstyle Masterz Remix)
03: Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (K-Traxx Mix)
04: The Raiders – Salamandra (Hardstyle Masterz Remix)
05: The Nasty Boyz – Angel (Hardstyle Masterz Cut)
06: Hardstyle Masterz - Risk
07: Hardstyle Masterz - Les Phases
08: Hardstyle Masterz ft. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
09: Hardstyle Masterz - Light Of The Dark (The Blackout Mix)
10: Max Enforcer – Loudness (Hardstyle Masterz Remix)

Stemmen:
* Stemmen kan alleen via motivatie over Tracklist en Mixwerk!
Zit dit niet in je stem, telt deze niet mee!

Deadline voor het stemmen vervalt op Maandag 11 Juli 20:00

Voor meer info over de LionStyle Battleshow: off-topic/de-lionstyle-battshow-keert-terug-t16922.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:36 
 
Hardtraxxer

beide geluisterd en mijn stem gaat uit naar Pommer! ^^

tracklist zit gewoon erg lekker in elkaar!
en al helemaal niks te klagen over het mixwerk :D

heerlijk weggeluisterd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mixwerk was van beide kanten goed.
Maar ik vind de keuze van Pommer origineler dus ik kies voor hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tracklist van Nightbreaker ziet er goed uit.
Oude favorieten van me zoals Shine, Sleeping, Grindin, Karma, I Just Cant Stop en Serenity.
Afsluiten met Little Bitch is ook een goede keuze geweest :)
Alleen vind Smack zon rotnummer :P
Het mixwerk is gewoon, niks op aan te merken ;)

Ben niet zo'n hele fan van Hardstyle Masterz (Op uitzonderingen na :P), maar togh het setje geluisterd.
De uitschieters voor mij waren Light of the Dark, Angel en The Stage is out Home.
Afsluiten met Loudness is ook gewoon een dikke :thumbsup:
Het mixwerk was gewoon lekker, ook niks op aan te merken :)

De keuze was wel moeilijk, maar naar even twijfelen togh voor Nightbreaker gekozen.
Ben meer fan van The Pitcher dan van Hardstyle Masterz en er zaten wat tracks in die ik, in 1e instantie, niet zou verwachten bij een The Pitcher tribute :)
Al met al, waren het beide gewoon goede setjes om weg te luisteren :P

No hard feelings pombear :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nightbreaker
Niet echt erg verrassende of originele TL. Eigenlijk vooral de meest bekende Pitcher-platen. Pluspunt is dat er slechts twee uit z'n album gekozen gedraaid zijn, die hebben we de laatste tijd eigenlijk meer dan genoeg gehoord. En nog beter dat in plaats daarvan voor iets oudere platen is gekozen. Grindin' en Control klappen er heerlijk op, Little Bitch vind ik een beetje te zwak op het einde met dat gepingel.
Mixwerk is uitstekend! Erg gevarieerd en eigenlijk foutloos. Alleen de overgang van Our Core naar I Just Can't Stop komt niet zo goed uit de verf (van het ene naar het andere synth-gepingel), en de laatste was ook een beetje té abrupt. Voor de rest uitstekend werk. De ene keer in de climax mixen, de andere keer mid-outro en dan weer ertussen... houdt het lekker luisterbaar. Tempo was ook perfect.
Al met al, erg sterke mix! Ik ben een enorme fan van The Pitcher z'n producties, dus dit doet het sowieso goed bij mij.

Pommer
Met Hardstyle Masterz heb je wel een hele ruime keuze, hoewel het niet allemaal mijn keuzes geweest zouden zijn qua smaak. En nou kan ik wel alle platen gaan opnoemen die ik vetter vind dan wat jij hebt gedraaid maar ik wil mn persoonlijke voorkeuren zo min mogelijk mee laten wegen in mn oordeel. Wel vet om een keer de B-kanten te horen van Junior en Age of the Reverse Bass.
Opbouw is lastig met zo'n brede platenkeuze, ik had liever van oud naar nieuw een beetje gemixt zodat het van zacht naar hard gaat, ik vind bijv. Light Of The Dark als één na laatste plaat niet echt sterk gekozen. Die had je beter om kunnen ruilen met Salamandra :)
Het mixwerk was wel oké, maar niet zo strak als dat van Nightbreaker. Je ligt er af en toe net ff ietsjes naast, en hier en daar ook wel eens wat vreemde fader open/fader toch maar weer dicht-momentjes (overgang op Angel bijv.)
En leuk dat je hard af wil sluiten, maar ik vond de BPM op het einde echt iets te hoog. Luisterde niet meer fijn weg.

Dus ik stem op Nightbreaker, want met name zijn strakke mixwerk vond ik hier de doorslag geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zet anders de DJ namen eens voor de shownaam. Zoals hier bij iedere liveset :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 23:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alvast bedankt voor het stemmen jongens, of het nou voor of tegen is :D
Heb zelf niet mee kunnen luisteren, maar je setje ziet er goed uit Nightbreaker, sws zitten mijn favorieten I Just Cant Stop & Serenity erin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn Stem gaat ook naar Nightbreaker.

Het mixwerk was naar mijn mening net wat strakker, en ben wat meer fan van die The Pitcher nummers. Die oudere nummers gaven de doorslag, had een paar lang niet meer gehoord!

Ook Pommer heeft 't goed gedaan met een originele keus, en het mixwerk was ook prima maar hier en daar zat je er nog een klein beetje naast. Eigenlijk was 't erg dicht bij elkaar, maar Nightbreaker was net iets beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 06:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Alvast bedankt voor het stemmen jongens, of het nou voor of tegen is :D
Heb zelf niet mee kunnen luisteren, maar je setje ziet er goed uit Nightbreaker, sws zitten mijn favorieten I Just Cant Stop & Serenity erin :thumbsup:


Blijf lekker stemmen mannen, voor de mensen die al hebben gestemd Bedankt! :thumbsup:
Thnx Pommer, jou keuze was heel verrassend haha. Ik kende de 1e track niet zo bij naam, dus zat echt te denken wat dat nou kon zijn haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstyle Masterz held :worship: Ik zal ze vanavond of morgen allebei even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind dit hele moeilijke keuze want beide mixen klinken goed, mixwerk van Nightbreaker is net is beter maar kvind trackkeuze van Pommer beter, uiteindelijk gaf dat de doorslag dus ik stem op Pommer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 19:21 
 
Hardtraxxer

Ik stem voor nightbreaker

Heb beide sets afgeluisterd allebei complimenten voor het mixwerk kon geen fouten vinden.

Ik heb voor nightbreaker gekozen omdat deze tracklist en de manier waarop hij gemixt is mij het meeste aansprak. De opbouw is goed en de platen van the pitcher spreken mij over het algemeen meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De artiest die Pommer heeft gekozen vind ik veel vetter, hij heeft ook een keurige tracklist neer gezet maar Nightbreaker heeft gewoon (bijna) alle vette tracks gekozen van The Pitcher en ook niet alleen maar van het album, qua tracklist vind ik dus Nightbreaker beter. Het mixwerk van Nightbreaker vond ik ook veel beter dan dat van Pommer dus mijn stem gaat naar NIghtbreaker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik stem op Pommer.

Leuke keuze ten eerste voor een act die ik niet verwacht had te zien in de battleshow.
Goed mixwerk en voor de rest weinig op aan te merken!

Nightbreaker, ook prima set, alleen trackkeuze vond ik minder voor THe Pitcher.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 18:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 18:40 
 
Hardtraxx Addict

vind ze allbei vet, mixwerk ook :thumbup: dus dan geeft de artiest de doorslag. The Pitcher en HM allebei heel vet, maar omdat je bijna niks van HM hoort is het toch exclusiever, dus ik stem voor Pommer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thnx voor het stemmen iedereen, spannend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat naar de nightbreaker, zijn mixwerk was toch wat strakker. En ik vind zijn plaatkeuze leuker :$

Maar beide goed gedaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thnx voor alle stemmen. Pommer succes met de volgende battle
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:58 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
Thnx voor alle stemmen. Pommer succes met de volgende battle

Gefeliciteerd met de overwinning
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreaker heeft Pommer verslagen met 6-5.

Zie voor de stand en informatie: off-topic/de-lionstyle-battshow-keert-terug-t16922.html#p581574
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2017 15:11 
 
Hardtraxx Addict

Bumb! Heeft iemand het setje van Nightbreaker nog toevallig?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle