Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk om weer eens een volledig uur te horen van Carnifex. Deze Deathcore metal band.....wacht, dat is niet de goede... Nee, deze heerlijk 3 Deense heren hebben zo'n unieke sound gemaakt in 2007-2010 dat iedereen wel een keer een plaat van ze gehoord heb. Althans de echte liefhebbers van hardstyle. Zelf weet ik vrij weinig over ze behalve dat ik hun platen door en door ken en dat zij meerdere aliassen hebben gehad, zoals ABW en Rephex. Waarom ze er na 2010 mee gestopt zijn, weet ik ook niet. Maar veel van deze platen wil ik zeker nog wel een keer live horen.

Zonder verder een introductie te doen, hier is de mix :) Enjoy.

Download :


Tracklist:
1 Carnifex - New Force
2 Activator Vs Carnifex - Facial
3 Carnifex - Buzzwack
4 Carnifex - Superstition
5 Activator Vs Carnifex - To The Beat
6 Carnifex meets Rephex - The Sound of 2004
7 Carnifex - Fireflash
8 Carnifex - Violator
9 Carnifex - The Undertaker
10 Carnifex - Shivers
11 Carnifex - Freaxxling
12 Hardonez - World Domination (Carnifex Remix)
13 Carnifex - Tyrano
14 Rephex Vs Carnifex - Voice of Noize
15 Carnifex Meets Rephex - Groundshaker
16 Mind Hunters Vs The Phuture Boys Ft Mr Eyez - Skanks (Carnifex Remix)
17 MC 13unn & Br14n M - Love (Carnifex Remix)
18 Carnifex Ft Tim - Forever Hard
19 Carnifex - One Day
20 Carnifex - For The New Shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2016 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaa dit gaat toch echt geluisterd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2016 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Jaaaaaaa dit gaat toch echt geluisterd worden.

:thumbsup: Heb hem zelf ook eens weer na geluisterd, wat een pareltjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vrij onbekend met deze nummers, maar nadat ik Forever Hard op We Are Hardstyle gehoord heb, toch besloten deze maar eens te luisteren. Vet hoor :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2016 15:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb toch redelijk wat muziek beluisterd, maar hier ken ik weinig tot niets van. Wel heel vet om toch nog platen te ontdekken die je niet kent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2017 21:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik heb toch redelijk wat muziek beluisterd, maar hier ken ik weinig tot niets van. Wel heel vet om toch nog platen te ontdekken die je niet kent :D


Dit. Even snel paar stukjes geluisterd. Klinkt vet, morgen maar eens de hele mix luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nee, deze heerlijk 3 Deense heren hebben zo'n unieke sound gemaakt in 2007-2010 dat iedereen wel een keer een plaat van ze gehoord heeft :list:

Wat een genot om naar te luisteren zeg. Ken veel platen nog niet, maar deze gaat zeker meerdere malen beluisterd worden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondertussen ook al meerdere malen beluisterd. Heel erg vet.

Inb4 Carnifex op tijdmachine feest. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Nuracore schreef:
Nee, deze heerlijk 3 Deense heren hebben zo'n unieke sound gemaakt in 2007-2010 dat iedereen wel een keer een plaat van ze gehoord heeft :list:

Wat een genot om naar te luisteren zeg. Ken veel platen nog niet, maar deze gaat zeker meerdere malen beluisterd worden. ^^


Hopelijk heeft je er van genoten! :P

yannickvk schreef:
Ondertussen ook al meerdere malen beluisterd. Heel erg vet.

Inb4 Carnifex op tijdmachine feest. :$


Stel, ik krijg de kans :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne aparte nummers hebben deze mannen gemaakt. Jammer dat ze zijn gestopt. 2 van hen zijn verder gegaan in de hardcore onder de naam Miosa, van Rephex geen idee wat die aan het doen is. Iemand een idee? :P Rephex z'n nummers waren soms best lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lnka schreef:
Fijne aparte nummers hebben deze mannen gemaakt. Jammer dat ze zijn gestopt. 2 van hen zijn verder gegaan in de hardcore onder de naam Miosa, van Rephex geen idee wat die aan het doen is. Iemand een idee? :P Rephex z'n nummers waren soms best lekker!


Maakt af en toe nog wat uptempo editjes als Dangerous Danes en house/lowtempo onder alias Sextone
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2017 05:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga deze toch maar eens aanzetten na alle hype van hardtraxxers over Carnifex, ken zelf alleen 'Forever Hard'. Ben benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net ook aangehad, leuk setje ;)
Kende alleen To the beat en Forever Hard, maar de rest van zijn stijltje bevalt me wel. Toch wat meer Carnifex gaan luisteren de komende tijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot enkele weken geleden nog niet heel bekend met Carnifex, maar wat een vet stijltje is dit zeg! :worship: Heerlijke melodieën en hele vette kicks. Er mogen wel eens vaker Carnifex plaatjes gedraaid worden op Tijdmachine concepten hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga deze even bumpen. Dit is voor mij hoe hardstyle hoort te zijn. Wat is het jammer dat zo'n hardstyle niet meer wordt gemaakt. Dit is ook weer zo'n stijltje waarin echt in elke track een dikke/gated kick zit. Wat geweldig!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle