Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 14:43 
 
Hardtraxxer

Origins Warmup Mix by Chaotic


Tracklist:
1. Donkey Rollers - Sleeping Souls
2. B-front & Adaro - Worth Fighting For (Official Qapital Anthem 2013)
3. Titan - My Angel
4. Gunz For Hire - Sorrow
5. High Voltage - Bombs Away
6. Solutio & The I's - Mistress
7. Chris One - Scum
8. B-Front - Inner Creativity
9  Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
10. Noisecontrollers - Night After Night (Zany Remix)
11. E-Force - Crucifix
12. B-Front & Digital Punk - For The Girls
13. Phrantic - Road Warrior
14. Chris One - Sin City
15. Zany & The Beholder - Midnight
16. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
17. Crypsis & Chain Reaction - Furious
18. Degos & Re-Done - Connected
19. The R3bels - Shade

Ook ik ben ontzettend hyped voor dit feest, daarom ook maar besloten een paar dagen geleden een warmup mix te maken, ben benieuwd naar wat jullie er van vinden! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Voor dat ik ga luisteren wil ik toch even wat vragen/zeggen: Van de eerste 10 platen komen er al 4 uit 2013 weet ik terwijl er duidelijk overal gemeld is 2012 met hier en daar een uitschieter naar 2013./

4/10 noem ik geen uitschieter meer ;)

OT: Zet hem nu op en kom bij je terug :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:43 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Voor dat ik ga luisteren wil ik toch even wat vragen/zeggen: Van de eerste 10 platen komen er al 4 uit 2013 weet ik terwijl er duidelijk overal gemeld is 2012 met hier en daar een uitschieter naar 2013./

4/10 noem ik geen uitschieter meer ;)

OT: Zet hem nu op en kom bij je terug :thumbup:

Ik snap wat je bedoelt, het zijn in totaal 5 platen (van de 19) die uit 2013 komen (Worth Fighting For, My Angel, Answers remix, Crucifix, en Connected) maar naar mijn mening wel hele lekkere platen die je tegenwoordig bijna nooit meer hoort, en ik vind ze zelf ook goed bij het concept passen.

Top, ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb liever de originele Answers en ik denk ook zeker dat je die kan verwachten bij Luna vs Chain Reaction. Verder wel een goede lijst, ga 'm dadelijk luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Met Sorrow (juli 2013) erbij zit je al op 6 en dus 1/3 van je volledige tracklist..

Lekkere platen of niet deze insteek zorgt er juist voor dat het concept/tijdperk teniet wordt gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 15:56 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Met Sorrow (juli 2013) erbij zit je al op 6 en dus 1/3 van je volledige tracklist..

Lekkere platen of niet deze insteek zorgt er juist voor dat het concept/tijdperk teniet wordt gedaan

Sorrow heb ik in 2011 al voor de eerste keer gehoord op Qlimax, en is in die tijd regelmatig gedraaid, maar het klopt inderdaad dat de release pas in 2013 was. Zoals ik zei, ik snap wel wat je bedoelt, misschien idd wel iets teveel uitschieters. Desondanks hoop ik dat je het een fijne set vind! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Sorrow is indd gewoon 2011. Toen is die track gemaakt en al grijs gedraaid
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle