Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2020 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

:cry:

Na een paar jaar kan ik nu wel zeggen dat deze in m'n top 3 staat beste setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2020 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Wat was dit heerlijk toen! Die sfeer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben toch benieuwd of we P1 op Qlimax hadden gezien dit jaar als er geen corona was geweest.
Denk dat die kans best wel groot was, gezien het feit dat ze bijv. niet op een DQ1 waren gezet en het album er aan zat te komen. Was 4 jaar na deze legendarische set, 2020 het perfecte jaar om P1 op Qlimax te hebben :$
Wat dat betreft baal ik nog extra als een stekker :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qua hype en beleving gaat geen enkele terugkeer denk ik zo intens worden als P1 op Qlimax 2016. Dat maakte dit hele feest ook gewoon legendarisch vanaf minuut 1: iedereen had er zó veel zin in. Niet vaak meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas gemist 4 jaar geleden, toch wel spijt van want dit is toch wel een van mijn meest geluisterde sets. Heerlijke muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2020 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Qua hype en beleving gaat geen enkele terugkeer denk ik zo intens worden als P1 op Qlimax 2016. Dat maakte dit hele feest ook gewoon legendarisch vanaf minuut 1: iedereen had er zó veel zin in. Niet vaak meegemaakt.


Hier wel mee eens, was echt te geweldig om al die briljante tracks door het Gelredome te horen blazen. Blademasterz als surprise act was daarbij wat mij betreft dan nog de kers op de taart die editie :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle