Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat genieten was dit. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/wsCfrEt4/file.html[/zippy]

HQ gedeelte + LQ gedeelte gecombineerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat riep ik 4 jaar geleden (Iets minder stevig) ook en guess what? Ik stond hier afgelopen zaterdag zwaar te genieten.
Héérlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest


En lekker bij elke kick 'OOOOHH' schreeuwen bij Malice/Rebelion is wel tof zeker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 15:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest


Ik krijg kotsneigingen van jouw kortzichtigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest


Commercieel of niet, Q-Dance heeft zijn zaakjes altijd goed voor elkaar en weet altijd een mooi feestje neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi dat iedereen mee deed met mijn hee hoo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig moment. Heady en Wildstylez die opkomen, stokstijf blijven staan en toen de muziek begon volledig synchroon de legendarische move maken:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest


Mooi, lekker weg blijven, iemand die zich zo stoort aan zulke onzinnige dingen moet gewoon lekker thuis blijven en niemand lastig vallen met z'n gejank.

Al die 'toeristen' zijn juist een reden voor mij dat Qlimax zo bijzonder maakt, al die verschillende nationaliteiten om je heen die zo'n evenement nog eens 10 keer specialer vinden. Het weinige aantal hee-hoo's dat ik gehoord heb veranderd daar ook heel weinig aan! Top lui :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik erger me niet aan dat 'hee-hoo' maar ik vind het wel vrij kansloos en debiel :whistle: Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat de aantal keren ik het heb gehoord wel mee vond vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk die intro. Vooral na die Qlimax kerel roept Project en voordat hij het kan afmaken je de menigte al hoorde schreeuwen OOOOOOOOOOOONE!

Trouwens, die gif boven is geniaal xd loopt altijd synchroon met mijn muziekshizzle
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2016 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Mooi dat iedereen mee deed met mijn hee hoo :loving:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 10:47 
 
Hardtraxxer

Chroman schreef:
Geweldig moment. Heady en Wildstylez die opkomen, stokstijf blijven staan en toen de muziek begon volledig synchroon de legendarische move maken:

Afbeelding



Ik kreeg echt kippenvel bij dit moment :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Kotsneigingen wanneer dat heee hooo begint tijdens die reverse bass :sick: :sick: :sick:

Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest


:aww: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 12:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

IK heb echt zó genoten van deze set :loving: Heel de tijd met kippenvel los staan gaan, wist vaak niet waar ik het moest zoeken :love: Alles klopte gewoon. Sfeer, muziek en show. P1 was magisch en onvergeetbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 13:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb echt maar 1 of 2 keer hee hoo gehoord over de hele avond gezien, en om me heen deed ook nog eens bijna niemand mee, alleen die gekke buitenlanders. Om daarvoor de terugkeer van Project 1 te laten schieten is het slecht met je gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk geen één keer hee-hoo gehoord in de zaal. Enkel bij de kluisjes hoorde ik het continu dus dat is allemaal nog prima meegevallen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
yowan schreef:
Nooit van me leven dat ik zoveel geld ga betalen voor zon commercieel toeristisch boutfeest


Dit 'commercieel toeristisch boutfeest' staat nu mijlenver op nummer 1 van het vetste feest dat ik ooit heb meegemaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ennnn Headliner heeft de YT video alweer geblokkeerd :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ennnn Headliner heeft de YT video alweer geblokkeerd :')


Deze inmiddels ook weer. De link die ik weg ge-edit heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2016 19:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja dat zijn buitenlanders die vooraan staan en niet beter weten. Geloof me waar ik stond was het geen één keer te horen.

En trouwens care, godverdomme beste set allertijden godverdomme.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle