Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf het apart vinden hoe mensen svb zijn smaak helemaal de grond in slaan. Hebben jullie nooit hetzelfde meegemaakt met buitenstaanders die hardstyle in het geheel helemaal belachelijk maken?

For the record, ik vind svb ook 1 grote troll, maar meer omdat hij altijd alle discussies ontwijkt dan om zijn muziek smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien een idee om (in je gebruikerspaneel ofzo) een optie toe te voegen om iemand, in dit geval svb, te blokkeren. Waardoor je gewoon al zijn reacties niet meer ziet.
Hebben de mensen die zich aan hem storen er geen last meer van, en heeft de rest geen last meer aan de continue reacties van die mensen op svb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Niet dat ik nog naar raw-gerelateerde feesten ga

Heb jou gewoon gezien op Origins hoor Kees??? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
The Venator schreef:
Niet dat ik nog naar raw-gerelateerde feesten ga

Heb jou gewoon gezien op Origins hoor Kees??? :nono:

Sst, dit haalt m'n statement onderuit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Helicaze schreef:
Dat niet alleen. Ik haal even het beleid onder het stof:

- Beleid -

Vetgedrukte dingen doet die vent dus constant.

Natuurlijk doet iedereen hier wel eens gek en volgen we het beleid niet allemaal evenzeer, maar een hardtraxx zonder hem zou toch mooi zijn.

Leuk van je dat je het beleid even quote, maar wij zien SVB niet als een troll, hij weet precies hoe hij op het beleid moet inspelen. Voor sommigen is dit zeer jammer, voor anderen een genot (omdat ze dan weer kunnen lachen). We hebben meerdere malen contact gehad met o.a. SVB over de uitspraken, en oorzaken daarvan. Het is ons nogsteeds niet helemaal duidelijk hoe de vork in de steel zit, maar tot nu toe is er geen enkele reden om een waarschuwing en/of ban uit te delen aan Sander.

Ik zou het persoonlijk natuurlijk wel erg op prijs stellen dat Sander eens een Lyst deed, en gewoon eens zijn mening (op een volwassen manier) wilde onderbouwen, zou de discussies op dit forum ook ten goede komen.

Dit is net het probleem. Hij wil geen meningen onderbouwen omdat hij schijt heeft aan alles. Hij heeft zelf duidelijk gezegd dat het hem niet boeit hoe kwalitatief goed platen zijn. Zolang hij ze maar leuk vindt. Geen probleem voor mij, maar ga dan niet allerlei achterlijke dingen zeggen in 30 topics per dag, wetende dat het reacties uitlokt.

Je zegt nu zelf dat er al meerdere keren contact is geweest tussen de mods en hem. Vinden jullie dat normaal dan? Het beleid is zelfs al aangepast omdat hij de kantjes eraf liep met allerlei random platen waar niemand op zat te wachten. Onlangs zat hij nog happy hardcore/freestyle platen te posten in het Hardcore topic. Het mag, want het zit op een label. Vandaag weer dit: nieuwe-tracks-hs/uncaged-bounce-t63457.html

Het is zoals Pim al zei wel goed geweest nu. Ik kan heel veel verdragen, maar ik ben hem echt kotsbeu. Ik kom al jaren naar hier om discussies te hebben over de nieuwste hardstyle platen, of ik ze nu goed of slecht vind en om de kwal uit te hangen in het Off-topic gedeelte. Ben het gewoon beu om elke dag al die nieuwe topics van hem te moeten checken. Ik ben trouwens niet de enige. Er zijn heel wat leden die hier nu niets plaatsen, maar wel hetzelfde vinden van hem. Misschien wel het slimste. Bij deze ga ik vanaf nu ook proberen hem te negeren. Een svb hide knop zoals hierboven staat is wel echt het slechtste idee ooit. Waar ben je dan mee bezig. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom? Het is ook geen specifieke svb hide knop. Waarom zou je niet gewoon de optie hebben om sommige gebruikers te blokkeren?
Het "laten we allemaal met z'n allen niet meer op hem reageren" idee werkt zoals we zien totaal niet. En de mods hebben al gezegd dat hij geen regels overtreed dus een ban zul je niet snel zien. Kortom hij mag hier gewoon plaatsen wat hij wil, als je je er aan stoort dan zou zo'n "knop" er toch voor zorgen dat je je er niet meer aan stoort? Nu zie je weer dat er 2 paginas lang weer een enorme discussie is die enorm off topic is, terwijl als G1ll (vgm?) hem had geblokkeerd, en dus niet op hem had gereageerd, we deze discussie niet zouden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Je zegt nu zelf dat er al meerdere keren contact is geweest tussen de mods en hem. Vinden jullie dat normaal dan? Het beleid is zelfs al aangepast omdat hij de kantjes eraf liep met allerlei random platen waar niemand op zat te wachten. Onlangs zat hij nog happy hardcore/freestyle platen te posten in het Hardcore topic. Het mag, want het zit op een label. Vandaag weer dit: nieuwe-tracks-hs/uncaged-bounce-t63457.html

Om maar weer eens duidelijk te zijn over die nieuwe regel in het beleid:
The Venator schreef:
pim0412 schreef:
Jammer dat we het hier over moeten hebben omdat 1 lid het loopt te verstieren voor de rest en het gratis tracks gedeelte ‘misbruikt’. Af en toe een gave free tegenkomen van een redelijk nieuwe/onbekende producer kan namelijk best leuk zijn, maar nu is het wat mij betreft gewoon ‘posten om het posten’. Oprecht jammer dat het weer op deze manier moet gaan.

Niet helemaal waar, het speelt al langer door ons hoofd, maar dit was wel een 'goede' aanzet om stappen te ondernemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet om het één of het ander... maar misschien deze discussie voortzetten in het discussie toppa?
Deze set krijgt nu te veel aandacht wat de boycot niet ten goede komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mokerdikke set, zou me hier goed op vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 21:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Niet om het één of het ander... maar misschien deze discussie voortzetten in het discussie toppa?
Deze set krijgt nu te veel aandacht wat de boycot niet ten goede komt

Wat mij betreft einde discussie. Iedereen heeft zijn zegje wel gedaan als ik het zo zie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb me iig kostelijk vermaakt bij het lezen van dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic is van hogere kwaliteit dan de set van Rebelion & Malice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Dit topic is van hogere kwaliteit dan de set van Rebelion & Malice :)

Het vraagt ook niet zoveel om de set te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wie zit er nu achter z'n beeldscherm keihard te lachen omdat hij iedereen op de kast jaagt én de mods bij het ootje neemt? Juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis maar waar je je drukt om maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 10:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
En wie zit er nu achter z'n beeldscherm keihard te lachen omdat hij iedereen op de kast jaagt én de mods bij het ootje neemt? Juist.

Malice?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Ik heb me iig kostelijk vermaakt bij het lezen van dit.


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Grotendeels eens met pim, maar kan me er verder niet druk over maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nu niet wat ik vervelender vind hoor. SVB, de mensen die zeiken over SVB, of de mensen die zeiken over de mensen die zeiken over SVB. Gewoon één grote circlejerk dit.

Kut nu doe ik er zelf ook aan mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jongens, heb het stuk rond 15:00 even tussendoor geluisterd terwijl ik de Defqon legends set aan heb staan, was wel benieuwd na de reacties hier.



Het was beter om dit niet te doen. Weet niet of ik het gevoel in m'n oren moet beschrijven als AIDS of chlamydia. Is nog triester dan die AH bonuskaart track van Rebelion.

Oke doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze "parel" live mogen aanschouwen.

Wat me nog het hardste verbaasde was de reactie van het publiek vanaf minuut 14 tot 16.
Ben oprecht benieuwd hoe de scene er over 5 jaar uit ziet als deze trend zich verder zet en de mensen die de "begin" jaren/gouden jaren hebben meegemaakt de scene verlaten (niet meer naar feesten gaan)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran

De tumor van de Hardstylescene
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Schandalig dat deze bagger nog als hardstyle wordt weggezet.
Ben al nooit fan geweest van Raw, maar dit is wel het toppunt van kutherrie.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle