Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@G1LL > Vind meer dan genoeg niet leuk, alleen reageer ik daar gewoon niet meer op. Te veel leuke muziek out there om mijn tijd te verspillen met constant reageren en bezig zijn met dingen die ik niet leuk vind. Thats it :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is er dan weer in dit topic gebeurd zeg :lol: Eerst wordt dit (terecht, want dit is echt het meest dramatische kabaal wat ik ooit in feest-context heb gehoord) compleet weggelachen, dan komt SVB met een onverklaarbare lofzang die nergens op is gebaseerd (serieus...welke kicks? Welke kicks en drive zijn hier uberhaupt in te ontdekken?) en dan mag niemand daar naar vragen? En opeens is het een smaakdingetje? Jongens toch... :lol: Nee, ik durf gerust te zeggen dat er oprecht iets mis met je is wanneer je van binnen niet droevig wordt van tracks als Brutalized en Rise Again...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat is er dan weer in dit topic gebeurd zeg :lol: Eerst wordt dit (terecht, want dit is echt het meest dramatische kabaal wat ik ooit in feest-context heb gehoord) compleet weggelachen, dan komt SVB met een onverklaarbare lofzang die nergens op is gebaseerd (serieus...welke kicks? Welke kicks en drive zijn hier uberhaupt in te ontdekken?) en dan mag niemand daar naar vragen? En opeens is het een smaakdingetje? Jongens toch... :lol: Nee, ik durf gerust te zeggen dat er oprecht iets mis met je is wanneer je van binnen niet droevig wordt van tracks als Brutalized en Rise Again...


:list: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 21:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het meest dramatische kabaal wat ik ooit in feest-contact heb gehoord. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pff xd Ik ben het volkomen eens met Khadber. Dit is echt ALLES wat ik niet zoek in Hardstyle, want zoeken moet je zeker de laatste jaren.
Niet dat ik nog naar raw-gerelateerde feesten ga, maar ik kijk echt altijd op tegen de laatste paar sets op feeste en festivals. Echt een bloedhekel aan zulke zooi :x

Ik ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben? Dat popi jopi gedoe op feesten met mondkapjes en shirt uit boeit me allang zo erg niet meer als de muziek de laatste tijd, het is echt de droefheid zelfe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Pff xd Ik ben het volkomen eens met Khadber. Dit is echt ALLES wat ik niet zoek in Hardstyle, want zoeken moet je zeker de laatste jaren.
Niet dat ik nog naar raw-gerelateerde feesten ga, maar ik kijk echt altijd op tegen de laatste paar sets op feeste en festivals. Echt een bloedhekel aan zulke zooi :x

Ik ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben? Dat popi jopi gedoe op feesten met mondkapjes en shirt uit boeit me allang zo erg niet meer als de muziek de laatste tijd, het is echt de droefheid zelfe.


Je bent heus niet de enige. Ik bezoek tegenover vroeger zo goed als geen feesten meer omdat er werkelijk geen enkele line-up is die me nog boeit. Buiten classicsfeesten, Theracords-en Spoontech line-ups boeit me echt niks meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
The Venator schreef:
Pff xd Ik ben het volkomen eens met Khadber. Dit is echt ALLES wat ik niet zoek in Hardstyle, want zoeken moet je zeker de laatste jaren.
Niet dat ik nog naar raw-gerelateerde feesten ga, maar ik kijk echt altijd op tegen de laatste paar sets op feeste en festivals. Echt een bloedhekel aan zulke zooi :x

Ik ben wel benieuwd of meer mensen dit hebben? Dat popi jopi gedoe op feesten met mondkapjes en shirt uit boeit me allang zo erg niet meer als de muziek de laatste tijd, het is echt de droefheid zelfe.


Je bent heus niet de enige. Ik bezoek tegenover vroeger zo goed als geen feesten meer omdat er werkelijk geen enkele line-up is die me nog boeit. Buiten classicsfeesten, Theracords-en Spoontech line-ups boeit me echt niks meer.

Op festivals vind ik dat echt belachelijk de laatste tijd, dat de helft van de line-up wel leuk is, maar dat ze dan halverwege het festival het bpm al opschroeven naar 158+ en beginnen met zo nu en dan een rauw plaatje, dan gaat het al snel over op dit soort muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het jammere is dat het ook gewoon werkt. Dus ik zie deze trend niet snel uitsterven. Laat ons hopen van wel, maar ik zie het niet verbeteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik die tijd niet meer ga meemaken (qua feesten bezoeken), helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-s-corner/oefensets-met-commentaar-geef-eerst-feedback-t22771.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
https://forum.hardtraxx.com/dj-s-corner/oefensets-met-commentaar-geef-eerst-feedback-t22771.html

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik reageer eigenlijk nooit meer op SVB discussies, om redenen die ik hieronder noem, maar ik wilde hier toch even mijn zegje over doen (heeft ie me toch weer zover gekregen).

SVB plempt hier zijn -vaak zeer controversiele- mening neer, waarvan ik ervan overtuigd ben dat hij deze ook nog eens bewust op zo’n manier verwoordt dat menig muziekkenner wel grote vraagtekens bij zijn uitspraken móet zetten. Vervolgens vertikt hij vrijwel iedere keer weer om deze controversiele mening verder ook maar enigszins te onderbouwen, wat bij sommigen -volkomen begrijpelijk- het bloed onder de nagels vandaan haalt. Ondertussen worden er discussies gevoerd die door SVB zijn aangesneden, waar meneer zelf verder totaal geen deel meer aan neemt. Ook nu heeft ie weer iemand zo gek gekregen om het voor ‘m op te nemen. En zie daar: het hele topic draait weer om SVB.

Als je nu nog niet doorhebt dat SVB al jaren de oppertroll van dit forum is, dan weet ik het ook niet meer. Recentelijk ook dat gedoe met die release-sectie weer, waardoor het beleid nota bene aangepast moest worden. Gewoon doelbewust het forum ondermijnen heet dat. En laat ik het maar niet hebben over die ontzettend beschamende gang van zaken met de Hardtraxx-EP. Iemand die dat nog weet? Eerst allemaal artiesten contacteren, en daarna doodleuk je account verwijderen. Stond Hardtraxx er ook weer goed op.

Ik doe daarom bij deze een suggestie: Kunnen we het als forum niet gewoon massaal opgeven met deze man? In al die jaren heeft SVB nog geen letter bijgedragen aan dit forum in positieve zin. Het is mooi geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran

Hij heeft heel veel letters in positieve zinnen bijgedragen anders heur

garp
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat niet alleen. Ik haal even het beleid onder het stof:

Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.

Trollen zal niet worden getolereerd en zal resulteren in een permanente ban van de gehele website. Als je niets inhoudelijks hebt toe te voegen aan de lopende discussies en alleen maar bezig bent met uitlokken of beledigen dan zul je dus worden bestempeld alszijnde troll.

Het maken van topics of posts die beledigend, haatzaaiend, off-topic of compleet onnodig zijn worden niet getolereerd en zullen zonder aankondiging worden verwijderd en hieraan hangt ook direct een officiële waarschuwing.

Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen zonder aankondiging worden verwijderd of verplaatst.
Alleen het plaatsen van links zal worden gezien als spam of het maken van reclame, en zal dus niet worden getolereerd. Doe mee met de discussies hier op de website.

Elk lid is uniek en heeft zijn/haar eigen smaak en mening. Respecteer deze dan ook en val elkaar niet aan hierop. Opbouwende kritiek en onderbouwing van je opmerkingen zullen leiden tot gezonde discussies.


Vetgedrukte dingen doet die vent dus constant.

Natuurlijk doet iedereen hier wel eens gek en volgen we het beleid niet allemaal evenzeer, maar een hardtraxx zonder hem zou toch mooi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Vervolgens vertikt hij vrijwel iedere keer weer om deze controversiële mening verder ook maar enigszins te onderbouwen, wat bij sommigen -volkomen begrijpelijk- het bloed onder de nagels vandaan haalt. Ondertussen worden er discussies gevoerd die door SVB zijn aangesneden, waar meneer zelf verder totaal geen deel meer aan neemt. Ook nu heeft ie weer iemand zo gek gekregen om het voor ‘m op te nemen. En zie daar: het hele topic draait weer om SVB.

Kan me hier volledig in vinden. Met z'n ballon
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaa jeeeeezus echt waar? Zit SVB zó diep bij jullie? Man man man het is maar waar je je druk om maakt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hahahaa jeeeeezus echt waar? Zit SVB zó diep bij jullie? Man man man het is maar waar je je druk om maakt. :lol:


Helemaal mee eens. Nondeju :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Hahahaa jeeeeezus echt waar? Zit SVB zó diep bij jullie? Man man man het is maar waar je je druk om maakt. :lol:

Ik zit dit topic ook met verbazing te lezen, man man man. Waar ik me echt nergens erger bij SVB, erger ik me kapot aan de reacties van de rest hier.

Ja ook ik vind zo ongeveer die hele set kut klinken. SVB vindt dat niet, nou mooi voor hem toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je zou eigenlijk een bakje popcorn voor topic titel moeten zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
je zou eigenlijk een bakje popcorn voor topic titel moeten zetten xd


:lol: :lol:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, de klassieke ‘waar maak je je druk om’-reactie. Waar sommigen het liefst rollende lachsmileys en ontzettend leuke oneliners posten, kom ik wél vooral naar dit forum om fatsoenlijk over muziek te praten. Dus ja, ik ondervind inderdaad hinder van mensen die dat compleet doelbewust aan het ondermijnen zijn. Oh oh, wat moet ik mij schamen om me daarover uit te spreken. Doe normaal astjeblieft.

En Bartjj, volgens mij snap je het niet helemaal als je denkt dat deze reacties alleen maar voortkomen uit dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
ontzettend leuke oneliners posten.

Het is weer dinsdag!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 18:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Waar sommigen het liefst rollende lachsmileys en ontzettend leuke oneliners posten, kom ik wél vooral naar dit forum om fatsoenlijk over muziek te praten. Dus ja, ik ondervind inderdaad hinder van mensen die dat compleet doelbewust aan het ondermijnen zijn.


Spijkers met koppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dat niet alleen. Ik haal even het beleid onder het stof:

- Beleid -

Vetgedrukte dingen doet die vent dus constant.

Natuurlijk doet iedereen hier wel eens gek en volgen we het beleid niet allemaal evenzeer, maar een hardtraxx zonder hem zou toch mooi zijn.

Leuk van je dat je het beleid even quote, maar wij zien SVB niet als een troll, hij weet precies hoe hij op het beleid moet inspelen. Voor sommigen is dit zeer jammer, voor anderen een genot (omdat ze dan weer kunnen lachen). We hebben meerdere malen contact gehad met o.a. SVB over de uitspraken, en oorzaken daarvan. Het is ons nogsteeds niet helemaal duidelijk hoe de vork in de steel zit, maar tot nu toe is er geen enkele reden om een waarschuwing en/of ban uit te delen aan Sander.

Ik zou het persoonlijk natuurlijk wel erg op prijs stellen dat Sander eens een Lyst deed, en gewoon eens zijn mening (op een volwassen manier) wilde onderbouwen, zou de discussies op dit forum ook ten goede komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij moet hier dus gewoon lystig mee omgaan
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle