Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reduce - Geck-O & Cellrock @ The Dream:
https://www.mixcloud.com/Reduce/reduce- ... the-dream/

Tracklist:
1. Geck-O - Oh!
2. Geck-O - We Dance To The Beat
3. Cellrock & Blackburn - Feet To The Beat
4. Cellrock - Get Up!
5. Geck-O - It's What We Are
6. The Hose - Pressure
7. Zushi - La La Song (Showtek Remix)
8. Cellrock - Champion Sound
9. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-O Remix)
10. Geck-E - Soul Train
11. Hardstyle Masterz - Junior
12. Cellrock - Drive The Compressor
13. Geck-O - Assquake VIP
14. Donkey Rollers - Ruff
15. Cellrock - Cellphone
16. Cellrock - Song Of Siren
17. Geck-O - How Low Can You Go
18. Geck-O - The American Bad
19. Cellrock - Speakers On Rec
20. Dj Thera - Doggystyle (Cellrock Remix)
21. Hatom - Hardstyle Machine
22. Dj Thera & Geck-O - Ding Dong
23. Ivan Carsten - You Try To Play Me
24. Wildstylez - Single Sound
25. Headhunterz - Forever Az One
26. Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight


Ten eerste gaan er credits naar Bionicle voor dit idee :P Ik vond het een vet idee en dan dacht ik het ook is te doen maar dan niet hetzelfde, ik doe geen raw tijdmachine maar een feest met de droom line-up voor mij dat ik maar The Dream zal noemen :) Hier komen dus setjes zoals de namen zouden kunnen draaien gemixt door mij. Hier is het openingssetje van Geck-O & Cellrock om mee te beginnen :D Ik ga de volgorde van de timetable afgaan voor te mixen, dus de volgende is Project One

Dit zou de line-up/timetable zijn:
12:00 - 13:30 Geck-O vs Cellrock
13:30 - 14:00 Project One
14:00 - 15:00 The Machine Classic Set
15:00 - 15:45 Phuture Noize
15:45 - 16:30 Prefix & Density
16:30 - 17:30 Dj Thera
17:30 - 18:30 TiLLT! Showcase
18:30 - 19:30 Psyched
19:30 - 20:30 Zany & The Beholder
20:30 - 22:00 D-Verze & Infirium
22:00 - 23:00 Hardstyle Mafia
23:00 - 00:00 Vazard
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bionicle = Trendsetter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien was het wat netter geweest om even te wachten met deze serie nadat Bionicle zijne heeft afgerond of in ieder geval de namen die bij jullie identiek zijn. Kans op veel gelijkenissen in deze sets is natuurlijk groot. Wel een toffe lijst dit trouwens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Misschien was het wat netter geweest om even te wachten met deze serie nadat Bionicle zijne heeft afgerond of in ieder geval de namen die bij jullie identiek zijn. Kans op veel gelijkenissen in deze sets is natuurlijk groot. Wel een toffe lijst dit trouwens! :)

Ik kan natuurlijk niks claimen maar zou het wel op prijs stellen ja :$ Is voor ons allebei ook beter qua interesse in de setjes denk ik :) Mooie lijst ja, dat wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
MelvinFR schreef:
Misschien was het wat netter geweest om even te wachten met deze serie nadat Bionicle zijne heeft afgerond of in ieder geval de namen die bij jullie identiek zijn. Kans op veel gelijkenissen in deze sets is natuurlijk groot. Wel een toffe lijst dit trouwens! :)

Ik kan natuurlijk niks claimen maar zou het wel op prijs stellen ja :$ Is voor ons allebei ook beter qua interesse in de setjes denk ik :) Mooie lijst ja, dat wel!



Ja klopt wel ik zal wat aanpassen aan de line-up zodat de focus meer op het nieuwere ligt, dan lijkt er mij geen probleem mee toch?

Edit: ik zal toch maar wachten want dat zou anders mijn plan ook wat omzeep helpen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou netjes zijn :) denk dat iedereen blij is met alle vette setjes die jullie gaan maken, maar idee van Fuzzy was zo uniek en goed bedacht dat het misschien wel een beetje lullig is om dat nu al te gaan na-apen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2017 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou netjes zijn :) denk dat iedereen blij is met alle vette setjes die jullie gaan maken, maar idee van Fuzzy was zo uniek en goed bedacht dat het misschien wel een beetje lullig is om dat nu al te gaan na-apen :$


Ik had het zo nog niet bekeken maar goed bij deze wordt dit uitgesteld en maak ik gewone setjes :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle