Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 12:49 
 
Hardtraxxer

JDX - Live The Moment :love:

Great Tracklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracks: 2,3,5,6,7,8,9,10,11,12,13,15,16,17,21

xd (L) :innocent:

gewoon geile set is dit.

en het feest was zelf ook helemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whaha, Prophet die niet mixed kan dat dan? Blijkbaar.. Daarom alleen al neem ik hem mee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
Hij draait wat we willen horen.
MR Scantraxx :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeroenn schreef:
Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
Hij draait wat we willen horen.
MR Scantraxx :worship:

Kon die er ook maar mee mixen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Jeroenn schreef:
Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
Hij draait wat we willen horen.
MR Scantraxx :worship:

Kon die er ook maar mee mixen...

Laten we ons daar inderdaad druk om maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:08 
 
Hardtraxx Newbie

Machiel schreef:
Khadber schreef:
Jeroenn schreef:
Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
Hij draait wat we willen horen.
MR Scantraxx :worship:

Kon die er ook maar mee mixen...

Laten we ons daar inderdaad druk om maken


Nouja ik denk niet dat The Prophet zich nog hoeft te bewijzen wat dat betreft? Hij maakt geen fouten en zet een goede set weg.
:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je zo'n lijst neer knalt hoef je van mij niet meer te mixen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik bedoelde het ook sarcastisch, kan me d'r namelijk ook niet zo naar om maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou The Prophet zich niet meer hoeven bewijzen? Ja hij heeft veel gedaan in de scene, dat verhaal ken ik wel, maar wat deze man hier doet kan iedereen met de juiste nummers. Bij de break een galmpje erop en wegfaden, om het volgende nummer in te starten. Het was een letterlijke radioset, bij radio 538 doen ze niet veel anders!

Ik weet wat hij kan! Kijk naar bijvoorbeeld Defqon 2007, als je die set met dit vergelijkt is dit gewoon slecht. Het enige mixende hoogstandje wat ik hoor zijn die bijgevoegde vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Waarom zou The Prophet zich niet meer hoeven bewijzen? Ja hij heeft veel gedaan in de scene, dat verhaal ken ik wel, maar wat deze man hier doet kan iedereen met de juiste nummers. Bij de break een galmpje erop en wegfaden, om het volgende nummer in te starten. Het was een letterlijke radioset, bij radio 538 doen ze niet veel anders!

Ik weet wat hij kan! Kijk naar bijvoorbeeld Defqon 2007, als je die set met dit vergelijkt is dit gewoon slecht. Het enige mixende hoogstandje wat ik hoor zijn die bijgevoegde vocals.

Maar waarom zou je je dr druk om maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Omdat ze er 2000-3000 euro per uur voor krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat ik er wel waarde aan hecht, ook op een feest, als iemand fatsoenlijk een overgang neer kan leggen. Dat is 1 van de punten waarin een bekende DJ zich van een minder bekende kan onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Omdat ik er wel waarde aan hecht, ook op een feest, als iemand fatsoenlijk een overgang neer kan leggen. Dat is 1 van de punten waarin een bekende DJ zich van een minder bekende kan onderscheiden.

Ja dat snap ik ook wel...
Maar als iemand het nou leuk vind hoef je toch niet direct weer zo'n neerbuigende opmerking te plaatsen, dat bedoelde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 17:36 
 
Hardtraxxer

Hulde aan dit soort mixwerk :thumbsup: zaterdag in Zak ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 17:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sta volledig achter Khadber en Lyst, er moet echt gemixed worden.
Zo'n neerbuigende opmerking, daar zien we er wel genoeg van; /care
The Prophet is 1 van de mixkoning die ons land rijk is, het is gewoon erg jammer dat ie dit niet meer laat zien.
Terwijl die het zo goed kan.

Maar waarom zou ik me er druk over maken?
Om de verloedering tegen te gaan. Als het hele publiek zo snel tevreden is, verdwijnt mixwerk langzaam maar zeker uit de scene. En het grootste deel van het publiek is tegenwoordig zo snel tevreden helaas.
Dus gelukkig zijn er nog mensen die er over zeuren, want ze hebben keihard gelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2010 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nogmaals daar ging het me allemaal niet om! Ik ben het er ook volledig mee eens hoor, laat ik dat voorop stellen! Maar het hoeft toch niet telkens weer gemeld worden, dat was het enige wat ik wilde zeggen..
Khadber schreef:
Jeroenn schreef:
Perfecte tracklist! commercieel maar echt perfect! Knalde hard in 013. Die zatox releases, Psychadelic, Fuck the reputation game, Under attack, Househeads,
Hij draait wat we willen horen.
MR Scantraxx :worship:

Kon die er ook maar mee mixen...


Ik doelde gewoon hierop, khadber had al gezegd dat ie het mixwerk nix vond..dus waarom nog een x weer melden? Maar goed nu dus alsnog een domme discussie :') /care
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 01:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik sta volledig achter Khadber en Lyst, er moet echt gemixed worden.
Zo'n neerbuigende opmerking, daar zien we er wel genoeg van; /care
The Prophet is 1 van de mixkoning die ons land rijk is, het is gewoon erg jammer dat ie dit niet meer laat zien.
Terwijl die het zo goed kan.

Maar waarom zou ik me er druk over maken?
Om de verloedering tegen te gaan. Als het hele publiek zo snel tevreden is, verdwijnt mixwerk langzaam maar zeker uit de scene. En het grootste deel van het publiek is tegenwoordig zo snel tevreden helaas.
Dus gelukkig zijn er nog mensen die er over zeuren, want ze hebben keihard gelijk!

Mee eens, hoewel ik op een feest vrij weinig kan merken van beatmatchen ofzo. Maar je kan wel merken wanneer een DJ iets extra's qua mixen in een set doet en dat kan mij wel meer los laten gaan. Zoals bijv. Isaac die begint te scratchen...
Ik kan me nog een set van The Prophet op Defqon.1 herinneren waarbij mij wel af en toe opviel dat hij een beetje lomp de crossfader heen en weer haalde maar pas achteraf hoorde ik hoe schandalig slecht hij liep te draaien. Dat was nóg erger dan deze set.

Wat mij het meeste stoort is dat het publiek tegenwoordig meer kickt op een hoog aantal nieuwe platen, en die draait hij ook natuurlijk. Echter, iets dat al wat ouders is dan een jaar wordt haast nooit meer gedraaid. Zo eeuwig zonde. Daarom ben ik ook meer fan van bijv. Isaac, Luna of Dana die nog wel eens wat oudere nummers willen draaien.

Mja, als je soms naar setjes van hem luisterd waarin hij classics/oldschool of early draait (Mysteryland 2008!) dan weet je dat hij geniaal kan mixen en dan ga je het gauw zonde vinden dat hij zo omgaat met zijn hardstyle-optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledig eens met de mensen die waarde hechten aan het mixwerk, waarom heet het anders nog een set? Ik kan zelf ook plaatjes aan elkaar plakken en afspelen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 17:43 
 
Hardtraxx Elite

huidige feestganger, weet niet eens wat beatmatchen is gok ik. Laat staan dat ze erop gaan letten hoe iemand draait. Wat ik me toch wel afvraag is waarom hij zo makkelijk mixed, als je het goed kunt doe je dat toch ook? Als je voetbal speelt zet je je toch ook niet in voor 50 %
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 23:15 
 
Hardtraxxer

ik ben het 100% eens met khadber. dit is toch zielig, echt zielig. hij krijgt verdomme dik betaald om daar te draaien. dit kan elke huis tuin keuken dj! hij maakt goede platen, maar als dj moet je goed kunnen draaien, daar is dit geen goed voorbeeld van! en dat word the godfather of hardstyle genoemt... is ie ook wel. maar dit is niet veel goeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2010 14:32 
 

Mixen is echt 100% niets.. ik kan het niet aan zo! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 18:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Mixen is echt 100% niets.. ik kan het niet aan zo! :mad:

Opzich vind ik dit onzin. The Prophet zijn trackkeuzes zijn altijd heerlijk, en lekker krachtig. Ik stoor me niet aan zijn mix, ik vind hem gewoon easy listening, maar dat heb ik altijd bij The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurgeno schreef:
Opzich vind ik dit onzin. The Prophet zijn trackkeuzes zijn altijd heerlijk, en lekker krachtig. Ik stoor me niet aan zijn mix, ik vind hem gewoon easy listening, maar dat heb ik altijd bij The Prophet.


Ik moest het even een paar keer nalezen maar zie ik nou echt THE PROPHET en EASY LISTENING in 1 zin?

Ter verduidelijking: Dit geef aan waar het heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2010 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik sta volledig achter Khadber en Lyst, er moet echt gemixed worden.
Zo'n neerbuigende opmerking, daar zien we er wel genoeg van; /care
The Prophet is 1 van de mixkoning die ons land rijk is, het is gewoon erg jammer dat ie dit niet meer laat zien.
Terwijl die het zo goed kan.

Maar waarom zou ik me er druk over maken?
Om de verloedering tegen te gaan. Als het hele publiek zo snel tevreden is, verdwijnt mixwerk langzaam maar zeker uit de scene. En het grootste deel van het publiek is tegenwoordig zo snel tevreden helaas.
Dus gelukkig zijn er nog mensen die er over zeuren, want ze hebben keihard gelijk!


Prachtig verwoord. :worship:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle