Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

joow, daar ben ik weer is een keer. Ik was een beetje een de leuke stemming en zat nog een beetje met wat hardcore achter mijn vliezen, dus ik dacht afsluiter met wat hardcore. ;) Verder over het mixwerk, van hardstyle naar hardcore ben ik heel tevreden over die overgang (want dat valt vaak tegen). I Hope You Enjoy :corn:

Timmer - Part Of The Project:
Timmer - This Is A Part Of The Project.mp3

Tracklist:
1. Frontliner - The First Cut
2. Gostosa - Never Say Never
3. Frontliner - Greenhouse
4. Express Viviana & Daniele Mondello - Sex
5. Dj Stephanie - Underneath
6. Donkey Rollers - Voice Of Conscience (Original Mix)
7. Mike NRG - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
8. Noize Suppressor - Chronicles
9. Kasparov - Part Of The Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2009 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuke tracklist, ookal vind ik sex zelf niet zoveel aan:) kijken of ik binnekort nog tijd heb om te luisteren;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2009 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik neem weer hem mee, ben wel in voor een lekkere pot HC :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2009 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik neem weer hem mee, ben wel in voor een lekkere pot HC :D


haha nice ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok ik heb hem beluisterd nu ik m'n eigen mix ook af heb en ik moet zeggen, een goede mix hoor! :thumbsup:

Maar de overgang van Sex naar Underneath had je opzich nog wel wat meer mee kunnen doen, iets eerder inmixen of Underneath-intro korter maken. Niet dat hij nu verkeerd is hoor, maar kon nog net iets meer zijn.
De overgang van Underneath naar Voice of Conscience, komt bij mij niet heel lekker over. Te veel melodieverschil naar mijn mening.
En als laatste, wat heb je bij Part of the Project gedaan? Je Outbound naar +20 decibel opgeschroefd? Ik schrok me de pleuris toen dat nummer werd ingezet (en volgens mij mijn moeder ook :p ). Het volumeverschil is gigantisch met Chronicles.

Verder echt goed gemixt, ga zo door!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2009 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ok ik heb hem beluisterd nu ik m'n eigen mix ook af heb en ik moet zeggen, een goede mix hoor! :thumbsup:

Maar de overgang van Sex naar Underneath had je opzich nog wel wat meer mee kunnen doen, iets eerder inmixen of Underneath-intro korter maken. Niet dat hij nu verkeerd is hoor, maar kon nog net iets meer zijn.
De overgang van Underneath naar Voice of Conscience, komt bij mij niet heel lekker over. Te veel melodieverschil naar mijn mening.
En als laatste, wat heb je bij Part of the Project gedaan? Je Outbound naar +20 decibel opgeschroefd? Ik schrok me de pleuris toen dat nummer werd ingezet (en volgens mij mijn moeder ook :p ). Het volumeverschil is gigantisch met Chronicles.

Verder echt goed gemixt, ga zo door!


haha was een foutje xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle