Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kakee/Rombee (SUB005)

Label: Subground Records
Vinyl release: -
WEB release: 27-11-2011

A1. Kakee
B1. Rombee

Samples:
Kakee:


Rombee:


Bron: Youtube discription.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beide weer verassend lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:52 
 
Hardtraxxer

hij mag maandelijks zo doorgaan met zulke releases :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 17:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roefke schreef:
hij mag maandelijks zo doorgaan met zulke releases :love:


Allemaal één pot nat. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe bedoel je?












( >.<)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Allemaal één pot nat. :thumbdown:


kuist uw oren dan maar is uit :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
hoe bedoel je?












( >.<)


Ik vind dat Subground allemaal maar een beetje van hetzelfde, vroeg me eerst zelfs af of hij dit wel als een serieus project ziet, of dat het gewoon gaat om zoveel mogelijk boekingen incasseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2011 15:11 
 
Hardtraxxer

Lekker weer dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Asyrian schreef:
hoe bedoel je?

( >.<)


Ik vind dat Subground allemaal maar een beetje van hetzelfde, vroeg me eerst zelfs af of hij dit wel als een serieus project ziet, of dat het gewoon gaat om zoveel mogelijk boekingen incasseren.

:huh:

Als hij zoveel mogelijk boekingen wilt incasseren gaat 'ie wel weer "handsintheairsingalong" hardstyle riedeltjes maken... En je kan hardstyle net zo goed bestempelen als "een beetje van hetzelfde"... Iemand doet eens zijn ding ipv wat men van hem verwacht en het is nog niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja hij doet het echt voor de boekingen, want naar Hardtrance artiesten is zoveel meer vraag naar dan naar Hardstyle artiesten.. :/ Op de UK na is Hardtrance zo dood als een pier, dus commercieel gezien is het absoluut geen slimme move.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij is uit :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij released lekker vlot. Daarnaas is Rombee echt een geweldige plaat. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ja hij doet het echt voor de boekingen, want naar Hardtrance artiesten is zoveel meer vraag naar dan naar Hardstyle artiesten.. :/ Op de UK na is Hardtrance zo dood als een pier, dus commercieel gezien is het absoluut geen slimme move.


Je mist een beetje kennis en inzicht.

Toen Deepack Dock 45 opzette hadden ze ook spontaan meer boekingen.

Deze artiesten, en ook Activator, staan niet zo heel vaak op de grote feesten, maar mogen dan ineens wel openen met hun alias.

Kortom; meer boekingen.

Vraag me dus af of het ze daarom te doen is, wat ik opzich heel erg snugger vind. Toch vind ik Subground niet boeiend, aangezien hij gewoon voortborduurt op de Organ Donors sound i.p.v. met iets nieuws komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind anders dat je de Organ Donors sound en de Subground sound makkelijk uit elkaar kan houden. Er zijn wel wat overeenkomsten ja, maar Acti gaat toch een andere richting op IMO. Met doe boekingen is misschien op de korte termijn.wel even zo, maar t grote geld blijft m toch in de hardstyle zitten hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 11:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Je mist een beetje kennis en inzicht.
Toen Deepack Dock 45 opzette hadden ze ook spontaan meer boekingen.
Deze artiesten, en ook Activator, staan niet zo heel vaak op de grote feesten, maar mogen dan ineens wel openen met hun alias.
Kortom; meer boekingen.

Leuke redenatie, maar Activator had dit jaar ondanks zijn subground tracks de minste boekingen sinds 2003 in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Edwinn schreef:
Ja hij doet het echt voor de boekingen, want naar Hardtrance artiesten is zoveel meer vraag naar dan naar Hardstyle artiesten.. :/ Op de UK na is Hardtrance zo dood als een pier, dus commercieel gezien is het absoluut geen slimme move.


Je mist een beetje kennis en inzicht.

Toen Deepack Dock 45 opzette hadden ze ook spontaan meer boekingen.

Deze artiesten, en ook Activator, staan niet zo heel vaak op de grote feesten, maar mogen dan ineens wel openen met hun alias.

Kortom; meer boekingen.

Vraag me dus af of het ze daarom te doen is, wat ik opzich heel erg snugger vind. Toch vind ik Subground niet boeiend, aangezien hij gewoon voortborduurt op de Organ Donors sound i.p.v. met iets nieuws komt.


Activator heeft welgeteld 2 boekingen met zijn Subground stijl gekregen, Mysteryland en Defqon Pre-party. Daarvoor heeft hij totaal nu al 9 nummers geproduceerd. Stel hij zou 1 grote Hardstyle hit maken zou hij al meer boekingen krijgen. Laat staan dat hij 9 hitjes maakt, dan zou hij elk weekend wel een boeking hebben. Puur omdat er simpelweg veel meer Hardstyle feesten zijn dan Hardtrance, omdat die muziek op dit moment niet 'in' is, zoals Hardstyle wel is. Denk eerst even na voordat je oordeelt/veroordeelt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 08:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
hoebedoelje schreef:
Je mist een beetje kennis en inzicht.
Toen Deepack Dock 45 opzette hadden ze ook spontaan meer boekingen.
Deze artiesten, en ook Activator, staan niet zo heel vaak op de grote feesten, maar mogen dan ineens wel openen met hun alias.
Kortom; meer boekingen.

Leuke redenatie, maar Activator had dit jaar ondanks zijn subground tracks de minste boekingen sinds 2003 in Nederland.


Dan klopt het dus; zonder Subground zouden het minder boekingen zijn geweest, maar mèt dus meer.

Dan heeft hij het goed gedaan om een 'andere' stijl te gaan produceren en draaien. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 08:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
hoebedoelje schreef:
Edwinn schreef:
Ja hij doet het echt voor de boekingen, want naar Hardtrance artiesten is zoveel meer vraag naar dan naar Hardstyle artiesten.. :/ Op de UK na is Hardtrance zo dood als een pier, dus commercieel gezien is het absoluut geen slimme move.


Je mist een beetje kennis en inzicht.

Toen Deepack Dock 45 opzette hadden ze ook spontaan meer boekingen.

Deze artiesten, en ook Activator, staan niet zo heel vaak op de grote feesten, maar mogen dan ineens wel openen met hun alias.

Kortom; meer boekingen.

Vraag me dus af of het ze daarom te doen is, wat ik opzich heel erg snugger vind. Toch vind ik Subground niet boeiend, aangezien hij gewoon voortborduurt op de Organ Donors sound i.p.v. met iets nieuws komt.


Activator heeft welgeteld 2 boekingen met zijn Subground stijl gekregen, Mysteryland en Defqon Pre-party. Daarvoor heeft hij totaal nu al 9 nummers geproduceerd. Stel hij zou 1 grote Hardstyle hit maken zou hij al meer boekingen krijgen. Laat staan dat hij 9 hitjes maakt, dan zou hij elk weekend wel een boeking hebben. Puur omdat er simpelweg veel meer Hardstyle feesten zijn dan Hardtrance, omdat die muziek op dit moment niet 'in' is, zoals Hardstyle wel is. Denk eerst even na voordat je oordeelt/veroordeelt. :/


X-Qlusive Italy.

Maar mèt Subground zijn het toch méér boekingen, net zoals met Dock 45.

Meer kans op een boeking, erg slim.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik vind anders dat je de Organ Donors sound en de Subground sound makkelijk uit elkaar kan houden. Er zijn wel wat overeenkomsten ja, maar Acti gaat toch een andere richting op IMO. Met doe boekingen is misschien op de korte termijn.wel even zo, maar t grote geld blijft m toch in de hardstyle zitten hoor.


Uiteraard is het uit elkaar te houden, maar het is daar wel mee begonnen; een pure kopie. Jammer.

Snappen jullie het echt niet, of doen jullie alsof?

Wanneer je onder een alias een andere stijl draait en daarmee boekingen vergaard dan heb je toch meer boekingen dan wanneer je dat niet zou doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 09:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
hoebedoelje schreef:
Je mist een beetje kennis en inzicht.
Toen Deepack Dock 45 opzette hadden ze ook spontaan meer boekingen.
Deze artiesten, en ook Activator, staan niet zo heel vaak op de grote feesten, maar mogen dan ineens wel openen met hun alias.
Kortom; meer boekingen.

Leuke redenatie, maar Activator had dit jaar ondanks zijn subground tracks de minste boekingen sinds 2003 in Nederland.


Dan klopt het dus; zonder Subground zouden het minder boekingen zijn geweest, maar mèt dus meer.

Dan heeft hij het goed gedaan om een 'andere' stijl te gaan produceren en draaien. :yes:

Juist, wat voor een logica is dat. >.<
Als je het heel strikt neemt, kun je niet weten hoeveel boekingen hij zou hebben gehad, als hij geen subground had gemaakt. Maar als je de trend uit de laatste 7 jaar door zet, dan zou hij meer boekingen gehad moeten hebben dan dat hij nu heeft. Kortom, Subground heeft hem dit jaar waarschijnlijk zelfs minder boekingen opgeleverd, dus het argument dat het commercieel aantrekkelijk was, is echt zwaar uit de lucht gegrepen. (In ieder geval qua boekingen in Nederland)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 10:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
hidde schreef:
Ik vind anders dat je de Organ Donors sound en de Subground sound makkelijk uit elkaar kan houden. Er zijn wel wat overeenkomsten ja, maar Acti gaat toch een andere richting op IMO. Met doe boekingen is misschien op de korte termijn.wel even zo, maar t grote geld blijft m toch in de hardstyle zitten hoor.


Uiteraard is het uit elkaar te houden, maar het is daar wel mee begonnen; een pure kopie. Jammer.

Snappen jullie het echt niet, of doen jullie alsof?

Wanneer je onder een alias een andere stijl draait en daarmee boekingen vergaard dan heb je toch meer boekingen dan wanneer je dat niet zou doen?

Acti heeft zijn hele stijl verandert, Dock45 is bovenop Deepack. Die Dock45 boekingen komen dus bovenop Deepack boekingen, maar afaik doet Acti niet hardstyle meer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2011 10:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Acti doet nog steeds hardstyle boekingen, heb hem dit jaar nog op Defqon gezien. En op Loudness heeft ie volgens mij ook gewoon hardstyle gedraaid. Het zijn maar slechts een paar boekingen die hij krijgt voor dat subground gebeuren. En in de tussentijd nemen zijn hardstyle boekingen nog verder af, omdat hij daar weinig scoort op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acti draaide ook nog hardstyle op X-Qlusive
Forumoverzicht » Releases » Harddance