Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Waar het voor mij allemaal begonnen is, de cd'tjes van Johan Gielen/Sensation White 2003 etc. Moest er altijd nog eens van komen, dus hier m'n eerste trance/hardtrance mixje. Begint lekker zweverig en eindigt wat harder :) Zitten uiteraard wat schoonheidsfoutjes in want het is best anders mixen dan hardstyle :P

Tracklist:

1. Minimalistix - Close Cover (Club Mix)
2. Push - The Legacy
3. DJ Tiesto - Suburban Train
4. Svenson & Gielen - Twisted (Energy Mix)
5. Ron Hagen & Pascal M - On Stream
6. J K Walker - Survival (Hard Mix)
7. 4 Strings - Turn It Around (DJ 4 Strings Vocal Mix)
8. OGP - What If
9. Yoda - Definitely (Scot Project Remix)
10. Max Savietto - Alone (Sa.Vee.Oh Remix)
11. Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
12. Scot Project - FM2 (Feelin'Me)
13. Dr Willis and Scott Alert - Go Away (Kamui remix)
14. Luca Antolini Dj - Life's a Mistery (Andrea Montorsi Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft dit toch een schitterend genre. Voor mij misschien wel een van de mooiste soorten muziek ooit gemaakt. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijn setje Corneel. Overgang van 9 -> 10 was goeie poeier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Fijn setje Corneel. Overgang van 9 -> 10 was goeie poeier!

Dankjewel Daan! :D
MelvinFR schreef:
Wat blijft dit toch een schitterend genre. Voor mij misschien wel een van de mooiste soorten muziek ooit gemaakt. :loving:

Voor mij ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend/vanmiddag geluisterd. Toffe platenkeuze, opbouw is ook goed gedaan. :thumbsup: Misschien redelijk wat hitjes (kende er vrij veel ook al ben ik een leek in trance & hardtrance), maar aangezien ik ze verder zo goed als nooit luister vind ik dat geen probleem. Benieuwd naar je volgende mix met onbekender werk. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
Ziek :worship:

Inmiddels al 3 keer geluisterd tijdens het studeren :lol: ken niks dus is dit heerlijk.

Wil wel echt al een paar jaar naar een feest met dit soort trance(Oldschool trance?). Iemand tips hier toevallig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soms hebben ze op trance feesten (asot?) classic areas.
Op hardclassics willen ze ook nog wel eens hardtrance acts boeken. Heb een keer een 3 uurs set van Scot project vs. Derb meegemaakt daar. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Vanochtend/vanmiddag geluisterd. Toffe platenkeuze, opbouw is ook goed gedaan. :thumbsup: Misschien redelijk wat hitjes (kende er vrij veel ook al ben ik een leek in trance & hardtrance), maar aangezien ik ze verder zo goed als nooit luister vind ik dat geen probleem. Benieuwd naar je volgende mix met onbekender werk. :yes:

Top om te horen! Volgende mixje wordt ook wat meer onbekend spul dus dat komt goed :)

Spobbertiet schreef:
Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
Ziek :worship:

Inmiddels al 3 keer geluisterd tijdens het studeren :lol: ken niks dus is dit heerlijk.

Wil wel echt al een paar jaar naar een feest met dit soort trance(Oldschool trance?). Iemand tips hier toevallig

Dankjewel kerel :) Johan Gielen staat 31 maart in beachclub Vroeger (Bloemendaal aan Zee), daar kun je wel oude trance verwachten! Ik wil ook graag nog eens een feest bezoeken met oudere trance en hardtrance :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker lijstje man! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remnis schreef:
Lekker lijstje man! :thumbup:

:thumbsup: Jouw setje gaat straks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2018 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Top dit. Ik begin echt steeds meer fan te worden van oudere (Hard)trance. Soms vind ik het wel jammer dat ik niet wat eerder geboren ben of dat ik de muziek niet eerder had ontdekt. Zeker t.o.v. wat voor een vele meuk aan muziek er tegenwoordig allemaal wordt uitgebracht :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2018 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Top dit. Ik begin echt steeds meer fan te worden van oudere (Hard)trance. Soms vind ik het wel jammer dat ik niet wat eerder geboren ben of dat ik de muziek niet eerder had ontdekt. Zeker t.o.v. wat voor een vele meuk aan muziek er tegenwoordig allemaal wordt uitgebracht :cry:

Dit heb ik precies hetzelfde. Had zo graag de eerste Sensations/Trance Energys/Defqons meegemaakt. Wat een muziek kwam er toen uit. ^^
Forumoverzicht » Livesets » Harddance