Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 20:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom zou Jordy al die moeite gaan doen, alleen zodat de membercount het aantal "actieve" leden aangeeft? Sterker nog ik denk dat als je meer leden hebt je ook sneller en voor meer geld reclame op je site kunt laten plaatsen. Dan heb ik het over de reclame die niet via google gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 21:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Als je een jaar niet ingelogd bent geweest lijkt het me ook sterk dat je nog actief bent op HT.


Lijkt mij ook, maar niet iedereen logged in.

En voor adverteerders is het aantal leden niet zo super interessant, gaat meer om unieke bezoekers en de CTR. Maar reclame is geen reden voor mij om bewust geen leden te verwijderen die niet actief zijn. Mensen hebben een account aangemaakt voor wat voor reden dan ook, en ik ben er niet om te beslissen dat ze na een X aantal maanden daar geen toegang meer tot hebben omdat ze niet actief zijn...

Hier wil ik het ook bij laten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal het dan toch maar even posten, omdat ik me er toch wel lichtelijk aan irriteer. Vroeger kon je na het stemmen nog altijd je stem veranderen. Vooral handig voor polls die in een oogopslag gedaan moeten worden of voor smaak die veranderd is in de loop der jaren. Nu kan dit niet meer. Kan dit terugkomen, dat je je stem achteraf nog kan veranderen? Snap niet zo goed wat het nadeel zou moeten zijn. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mensen gingen bij tune of the month hun stem aanpassen, zodat ze voorkwamen dat een bepaalde tune won.
Volgens mij was dat de reden, maar ik zou ook graag zien dat je bij het maken van de poll kunt kiezen of ze hun stem kunnen wijzigen of niet, want voor andere polls is het gewoon irritant dat je je stem niet kunt wijzigen.

Overigens staat er in dit forum Nieuw Topic, maar die linkt door naar de homepage. Ik snap dat alleen jij hier topics mag posten, maar laat dan de knop voor mensen die de rechten niet hebben hier weg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 13:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zal het dan toch maar even posten, omdat ik me er toch wel lichtelijk aan irriteer. Vroeger kon je na het stemmen nog altijd je stem veranderen. Vooral handig voor polls die in een oogopslag gedaan moeten worden of voor smaak die veranderd is in de loop der jaren. Nu kan dit niet meer. Kan dit terugkomen, dat je je stem achteraf nog kan veranderen? Snap niet zo goed wat het nadeel zou moeten zijn. :/


Als je stemt voor de 2de kamer verkiezingen kan dit toch ook maar 1 keer?

Gewoon goed nadenken voordat je stemt, lijkt me logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2011 15:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sommige polls gaan over welke data je kunt, en dan kan het zijn dat je in de loop van de tijd niet meer of juist wel kunt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, laat het stemmen dan in TotW zoals nu, maar in andere fora's weer op de oude manier. Er zijn mensen die van mening veranderen of wat vergeten zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:05 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Tja dat gaat niet, tis 1 poll systeem. Blijft zoals het is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Inderdaad, laat het stemmen dan in TotW zoals nu, maar in andere fora's weer op de oude manier. Er zijn mensen die van mening veranderen of wat vergeten zijn :x

Ik kan me nog goed herinneren dat we "1 release niet wouden laten winnen". Lekker handig was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb bij het forum topic, als je bovenin op forum klikt, overal NEW achterstaan, maakt niet uit welk topic.
maar volgens mij is dit gewoon een bug? hebben meer mensen daar last van?

hier een screenshot ervan:
Afbeelding

edit: ik zie dat hij erg wazig eruitziet. maar volgens mij is het wel te zien!
Jor-D, als je het paint bestandje liever zelf wilt zien, moet je dat even aangeven, dan kan ik je die wel sturen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 11:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Log eens uit en daarna in? En klik dan eens op 'Markeer alle forums als gelezen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Log eens uit en daarna in? En klik dan eens op 'Markeer alle forums als gelezen'


fixed :thumbsup: thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 12:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:23 
 

Lol wat een faal xd
gewoon vaker topics lezen dus :P
New is een aanduiding die aan geeft of er binnen een forumsectie of topic een nieuwe reactie is, dus overal waren gewoon nieuwe reacties die jij nog niet gelezen had dus.
Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lol wat een faal xd
gewoon vaker topics lezen dus :P
New is een aanduiding die aan geeft of er binnen een forumsectie of topic een nieuwe reactie is, dus overal waren gewoon nieuwe reacties die jij nog niet gelezen had dus.
Ik zou er niet teveel waarde aan hechten.


ik weet het, maar aangezien dit altijd bleef, hoevaak ik ook ververste vond ik het wel vaag :P..
maarja dat krijg je eh, als je Kswoosh, roberttt etc als monsterspammers op deze site hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:17 
 

QnalQut schreef:
ik weet het, maar aangezien dit altijd bleef, hoevaak ik ook ververste vond ik het wel vaag :P..
maarja dat krijg je eh, als je Kswoosh, roberttt etc als monsterspammers op deze site hebt :P

Dat krijg je met een enorm groeiend aantal gebruikers he :P
Je moet er mee leren omgaan ;)
Meegroeien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: chrome://global/content/bindings/general.xml:0

Deze error krijg ik telkens vrij vervelend :( Enig idee waar dit aan kan liggen jor-d?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 15:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: chrome://global/content/bindings/general.xml:0

Deze error krijg ik telkens vrij vervelend :( Enig idee waar dit aan kan liggen jor-d?


Probeer eens wat op deze pagina staat: http://support.mozilla.com/nl/questions/760704

Kan aan een bepaalde Addon liggen. Welke addons heb je aanstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
mrazura schreef:
Een script op deze pagina is bezig, of het reageert niet meer. U kunt het script nu stoppen, of u kunt verdergaan om te zien of het script zal worden voltooid.

Script: chrome://global/content/bindings/general.xml:0

Deze error krijg ik telkens vrij vervelend :( Enig idee waar dit aan kan liggen jor-d?


Probeer eens wat op deze pagina staat: http://support.mozilla.com/nl/questions/760704

Kan aan een bepaalde Addon liggen. Welke addons heb je aanstaan?


Rare is dat ik het ik het eigenlijk alleen op dit forum heb. Behoorlijk wat nu ik alles uit heb staan is het idd weg, nouja dan maar in groepjes terug aanzetten :$

FF - Ext: NoScript: {73a6fe31-595d-460b-a920-fcc0f8843232} - %profile%\extensions\{73a6fe31-595d-460b-a920-fcc0f8843232}
FF - Ext: WOT: {a0d7ccb3-214d-498b-b4aa-0e8fda9a7bf7} - %profile%\extensions\{a0d7ccb3-214d-498b-b4aa-0e8fda9a7bf7}
FF - Ext: British English Dictionary: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: Greasemonkey: {e4a8a97b-f2ed-450b-b12d-ee082ba24781} - %profile%\extensions\{e4a8a97b-f2ed-450b-b12d-ee082ba24781}
FF - Ext: FireGestures: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: Firebug: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: Tamper Data: {9c51bd27-6ed8-4000-a2bf-36cb95c0c947} - %profile%\extensions\{9c51bd27-6ed8-4000-a2bf-36cb95c0c947}
FF - Ext: Stylish: {46551EC9-40F0-4e47-8E18-8E5CF550CFB8} - %profile%\extensions\{46551EC9-40F0-4e47-8E18-8E5CF550CFB8}
FF - Ext: Split Browser: {29c4afe1-db19-4298-8785-fcc94d1d6c1d} - %profile%\extensions\{29c4afe1-db19-4298-8785-fcc94d1d6c1d}
FF - Ext: FireFTP: {a7c6cf7f-112c-4500-a7ea-39801a327e5f} - %profile%\extensions\{a7c6cf7f-112c-4500-a7ea-39801a327e5f}
FF - Ext: Open link in...: {ff81e780-5cc0-11d9-9669-0800200c9a66} - %profile%\extensions\{ff81e780-5cc0-11d9-9669-0800200c9a66}
FF - Ext: Silvermel and Charamel XT: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: Silvermel: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: All-in-One Sidebar: {097d3191-e6fa-4728-9826-b533d755359d} - %profile%\extensions\{097d3191-e6fa-4728-9826-b533d755359d}
FF - Ext: Adblock Plus: {d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d} - %profile%\extensions\{d10d0bf8-f5b5-c8b4-a8b2-2b9879e08c5d}
FF - Ext: Chromifox Basic: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: TinEye Reverse Image Search: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: TVU Web Player: [email address] - %profile%\extensions\[email protected]
FF - Ext: DVDVideoSoft Menu: {ACAA314B-EEBA-48e4-AD47-84E31C44796C} - %profile%\extensions\{ACAA314B-EEBA-48e4-AD47-84E31C44796C}
FF - Ext: Java Quick Starter: [email address] - c:\program files\java\jre6\lib\deploy\jqs\ff
FF - Ext: Ad Muncher Browser Extensions: {3ED591BC-7CC7-495B-A526-B2431356EDC1} - c:\program files\ad muncher\FirefoxExtension_2.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Rare is dat ik het ik het eigenlijk alleen op dit forum heb. Behoorlijk wat nu ik alles uit heb staan is het idd weg, nouja dan maar in groepjes terug aanzetten :$


Dan nog kan het aan een addon liggen. Als je bijvoorbeeld iets specifieks voor Hardtraxx hebt aangegeven.

Probeer in ieder geval eens wat op deze pagina staat. Ik heb zelf geen problemen met Firefox.

En Adblock uit laten op Hardtraxx he ;)
Citaat:
announces/beleid-faq-update-4-mei-2011-t2.html
Het is verboden om op Hardtraxx.nl adblockers (of soortgelijke software) te gebruiken waardoor er geen advertenties worden weergegeven. Hardtraxx.nl is afhankelijk van adverteerders, zonder deze inkomsten is er geen Hardtraxx.nl. Gebruikers die hier op betrapt worden riskeren verwijdering van de website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
mrazura schreef:
Rare is dat ik het ik het eigenlijk alleen op dit forum heb. Behoorlijk wat nu ik alles uit heb staan is het idd weg, nouja dan maar in groepjes terug aanzetten :$


Dan nog kan het aan een addon liggen. Als je bijvoorbeeld iets specifieks voor Hardtraxx hebt aangegeven.

Probeer in ieder geval eens wat op deze pagina staat. Ik heb zelf geen problemen met Firefox.

En Adblock uit laten op Hardtraxx he ;)
Citaat:
announces/beleid-faq-update-4-mei-2011-t2.html
Het is verboden om op Hardtraxx.nl adblockers (of soortgelijke software) te gebruiken waardoor er geen advertenties worden weergegeven. Hardtraxx.nl is afhankelijk van adverteerders, zonder deze inkomsten is er geen Hardtraxx.nl. Gebruikers die hier op betrapt worden riskeren verwijdering van de website.


Mja ik snap die add-on niet zo goed. Hij doet het iedergeval niet. Een heel gedoe met filters enzo dus heb hem meteen ook maar verwijderd :) Ik had trouwens een suggestie. Zou je misschien een quick comments plugin toe kunnen voegen? Nu moet ik met de iphone telkens het beeld veranderen (verkleinen of groten), omdat mijn iphone zich helaas niet automatisch aan de pagina aanpast. Is een nog wat oudere iphone.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:32 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik had trouwens een suggestie. Zou je misschien een quick comments plugin toe kunnen voegen? Nu moet ik met de iphone telkens het beeld veranderen (verkleinen of groten), omdat mijn iphone zich helaas niet automatisch aan de pagina aanpast. Is een nog wat oudere iphone.


Ik doe geen wijzigingen meer aan Hardtraxx in deze vorm. Ben al maanden met een vernieuwd Hardtraxx bezig ;)
Als ik ook nog eens hier wijzigingen door moet gaan voeren dan komt dat nooit af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
mrazura schreef:
Ik had trouwens een suggestie. Zou je misschien een quick comments plugin toe kunnen voegen? Nu moet ik met de iphone telkens het beeld veranderen (verkleinen of groten), omdat mijn iphone zich helaas niet automatisch aan de pagina aanpast. Is een nog wat oudere iphone.


Ik doe geen wijzigingen meer aan Hardtraxx in deze vorm. Ben al maanden met een vernieuwd Hardtraxx bezig ;)
Als ik ook nog eens hier wijzigingen door moet gaan voeren dan komt dat nooit af :P


Misschien een live preview versie beschikbaar stellen? :D Het enigste wat ik op kan maken uit de foto is dat het (zo te zien) met jquery plugins werkt. Dat is misschien beetje kut vanaf telefoons. Maar ik snap dat je hierop geen wijzigingen meer gaat maken maar zie het dan maar als een suggestie voor de volgende versie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 16:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De zoekfunctie zit te kloten? Ik zocht op Everything Changes en hij geeft 0 zoekresultaten weer. Zelfde geldt voor beide woorden apart, terwijl die woorden wel degelijk in een aantal topics voorkomen. Als ik zoek op High Voltage kom ik wel bij de goede posts uit. Rara hoe kan dit. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De zoekfunctie zit te kloten? Ik zocht op Everything Changes en hij geeft 0 zoekresultaten weer. Zelfde geldt voor beide woorden apart, terwijl die woorden wel degelijk in een aantal topics voorkomen. Als ik zoek op High Voltage kom ik wel bij de goede posts uit. Rara hoe kan dit. :huh:


Dat is wel apart ja. Staat genoteerd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates