Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 11:39 
 

krijg nou dan. stopt HT dr mee?
twee keer gerefresht en nog blijft t zo staan??
kreeg net alleen actueel te zien :huh: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 19:50 
 

biscuit schreef:
krijg nou dan. stopt HT dr mee?
twee keer gerefresht en nog blijft t zo staan??
kreeg net alleen actueel te zien :huh: Afbeelding

gewoon incompleet geladen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 22:05 
 

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
krijg nou dan. stopt HT dr mee?
twee keer gerefresht en nog blijft t zo staan??
kreeg net alleen actueel te zien :huh: (plaatje)]

gewoon incompleet geladen :P


ZELFS NOG NIET NA 2 KEER REFRESHEN????/
ik heb dr een slecht gevoel bij :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:03 
 

biscuit schreef:
KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
krijg nou dan. stopt HT dr mee?
twee keer gerefresht en nog blijft t zo staan??
kreeg net alleen actueel te zien :huh: (plaatje)]

gewoon incompleet geladen :P


ZELFS NOG NIET NA 2 KEER REFRESHEN????/
ik heb dr een slecht gevoel bij :/

zal anders wel een IE bug zijn, want ik heb het nog nooit gehad
volgende keer eens CTRL F5 proberen, of in de adresbalk op enter drukken
die herladen vaak beter als F5 alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 20:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik krijg op verschillende momenten, als ik net naar een nieuwe pagina hier op t forum ga, deze foutmelding:
Adobe Flash Player schreef:
Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player langzaam wordt uitgevoerd. Als dit wordt voortgezet, zal de computer mogelijk niet meer reageren. Wilt u het script afbreken?


Waar in de pagina krijg je die melding? (screenshot?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 21:24 
 

Project 141 schreef:
Zal volgende keer screenshot maken. Maar het is een pop-up, gewoon midden in t scherm, kan ook niet doorscrollen ofzo. Het lijkt ook niet uit te maken of er filmpjes etc. op de pagina staan :huh:

Meestal kan je dit soort meldingen negeren. Komen bij mij zelden voor op HT als alles goed werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik krijg op verschillende momenten, als ik net naar een nieuwe pagina hier op t forum ga, deze foutmelding:
Adobe Flash Player schreef:
Een script in deze film zorgt ervoor dat Adobe Flash Player langzaam wordt uitgevoerd. Als dit wordt voortgezet, zal de computer mogelijk niet meer reageren. Wilt u het script afbreken?

Dat heb ik ook gehad. Met Opera sluit hij dan de browser af. Als je je flash player update naar de nieuwste versie ben je er vanaf. Dat had ik ook namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klopt dat doet ie af en toe. Bugje in het forum ding wat we gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het forumoverzicht blijven de forums als ongelezen staan, ook al heb ik alle 'nieuwe' berichten in de topics binnen dat forum gelezen.
Wanneer ik 'markeer alle forums als gelezen' aanklik verdwijnt het wel weer, alleen normaal gesproken ging dat toch wel vanzelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
In het forumoverzicht blijven de forums als ongelezen staan, ook al heb ik alle 'nieuwe' berichten in de topics binnen dat forum gelezen.
Wanneer ik 'markeer alle forums als gelezen' aanklik verdwijnt het wel weer, alleen normaal gesproken ging dat toch wel vanzelf?

Kan het niet zo zijn dat er dan ongelezen dingen staan op pagina 2 of 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, wanneer ik eerst alle forums als gelezen markeer is alles gewoon weg zegmaar..
En als er dan in 1 topic een nieuw bericht geplaatst word, en ik lees die vervolgens, blijft het hele forum nog steeds als 'new' gemarkeerd, terwijl de topics wel allemaal grijsgekleurd/gelezen zijn. Als ik dan weer alles als gelezen markeer is het weer weg.
Dit probleem heb ik trouwens pas sinds vanmorgen. Ik stoor me er verder niet zo aan, maar ik meld het gewoon even :)

EDIT: Nu heb ik dat probleem opeens niet meer, en ik heb niks veranderd. Apart :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb al een aantal weekend steeds rechtbovenin Inbox (1) staan, terwel ik geen enkele/nieuwe bericht in mijn inbox heb staan. Kan dit verholpen worden? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 17:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Ik heb al een aantal weekend steeds rechtbovenin Inbox (1) staan, terwel ik geen enkele/nieuwe bericht in mijn inbox heb staan. Kan dit verholpen worden? ^^


Hmm dat is irritant, hoor ik namelijk wel vaker. Kan het probleem alleen niet vinden. Als het goed is zie je het bericht nu wel ergens in je inbox? Kan jij even voor mij kijken of ie nu wel op gelezen wilt gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij blijft nog steeds op (1) staan. Maar het vreemde wat nu is: ik heb nu al mijn mail verwijderd, inclusief Postvak OUT en Verzonden Berichten. Nu staat er, als ik op inbox klik, Verzonden berichten (1). Klik ik daarop staat [ 1/250 Berichten (0%) ] terwel de pagina ook aangeeft Geen berichten.

Foto van me inbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb geen idee waar ik dit neer moest zetten dus doe het hier maar..

De laatste tijd worden er steeds vaker van die reclame topics en andere onzin aangemaakt, slaat nergens op natuurlijk.

Is het niet mogelijk dat je een bepaald aantal post moet hebben voor je een topic kan openen? Bespaard volgens mij een hoop moeite. Of is zoiets niet haalbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:09 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heb geen idee waar ik dit neer moest zetten dus doe het hier maar..

De laatste tijd worden er steeds vaker van die reclame topics en andere onzin aangemaakt, slaat nergens op natuurlijk.

Is het niet mogelijk dat je een bepaald aantal post moet hebben voor je een topic kan openen? Bespaard volgens mij een hoop moeite. Of is zoiets niet haalbaar?


Nah ben al naar iets anders aan het kijken want bent die bots ook al een tijdje zat :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat begrijp ik, maar het is toch 1 bepaalde site die het steeds doet. Is het niet mogelijk daar iets tegen te doen.

Geen idee hoe dat precies zit, maar iets strafrechtelijk aangezien die site fout zit xd of denk ik nu te ver :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dat begrijp ik, maar het is toch 1 bepaalde site die het steeds doet. Is het niet mogelijk daar iets tegen te doen.

Geen idee hoe dat precies zit, maar iets strafrechtelijk aangezien die site fout zit xd of denk ik nu te ver :lol:


Het zijn botjes van Chinese afkomst (aan IP te zien), steeds ander IP, e-mail adres en gebruikersnaam. Dus heel lastig. Vooral omdat ze gewoon door alle Captcha's heenbreken. Niks helpt :huh:
En als er iets irritants is, om een account aan te maken, zijn het de bijna onleesbare captcha's wel, dus dat wordt m niet.

Maar ik vind er wel wat op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel raar :/ wist dat chinezen slim en geen leven hadden maar dit.. Wel een leuke uitdaging natuurlijk ;)

Maar vraag me af of je die oorlog ooit kan winnen :p aangezien hun altijd wel wat vinden om er door heen te komen :(

Maar misschien het account registratie wat moeilijker maken? e-mail bevestiging of zoals bij Google nummer bevestiging.. Al kost dat natuurlijk veel geld :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Heel raar :/ wist dat chinezen slim en geen leven hadden maar dit.. Wel een leuke uitdaging natuurlijk ;)

Maar vraag me af of je die oorlog ooit kan winnen :p aangezien hun altijd wel wat vinden om er door heen te komen :(


Het wordt denk gewoon een hele IP range blocken. Wat hebben Chinezen hier nou te zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat kan natuurlijk ook, wel lullig als je op vakantie bent in China ( meende dat Khadber er binnenkort is heen zou???) dat je er dan niet meer op kan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Dat kan natuurlijk ook, wel lullig als je op vakantie bent in China ( meende dat Khadber er binnenkort is heen zou???) dat je er dan niet meer op kan


Tis ook maar 1 van de vele oplossingen die ik overweeg. Zeg niet dat het definitief is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik denk dat er eigenlijk maar weinig tegen te doen is, tenzij je zulke maatregelen wilt nemen. Snap sowieso niet wat ze hier doen die lui, volgens mij valt hier weinig winst te halen xd

Als je die site ook bekijkt van hun xd allemaal namaak troep :surrender: Dat zoiets sowieso nog wordt toegestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Bij het registreren automatisch een mail sturen. Daarin staat dan een bevestigingslink? Geen oplossing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 19:21 
 

bRt_ schreef:
Bij het registreren automatisch een mail sturen. Daarin staat dan een bevestigingslink? Geen oplossing?

Dat is al.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates