Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 16:15 
 

Basxt schreef:
nog 2 bugs:

ucp.php?i=prefs&mode=post

"Waarschuw mij bij antwoorden" werkt niet.

ucp.php?i=prefs&mode=personal

"Pop-upvenster bij een nieuw privébericht" werkt niet

Klopt, hier doet dat ook niks.. Jordy? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 17:31 
 

ja fix je site eens anders wil helemaal niemand hem hebben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ter aanvulling: "Pop-upvenster bij een nieuw privébericht" werkt wel op mijn mobiel (Safari), maar niet op mijn laptop (Firefox).

Daarnaast, niet echt een bug, meer een waarschuwing: de bots lijken langzaamaan terug te komen: registered-g2.html?sk=c&sd=d. Klik maar eens op de profielen van de leden met die jaartallen in hun naam. Vooralsnog posten ze niets (op een post in het Decibel topic na blijkbaar), maar grote kans dat ze dit nog wel zullen gaan doen, en belangrijker nog, het is een teken dat er een manier is gevonden om door die botfilter heen te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 13:08 
 

Klopt, Jordy gaat kijken naar de nieuwe ReCaptcha, hopelijk wordt dat snel geïmplementeerd.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag al paar keer gehad, dat ik reageer op een topic en iemand anders me voor was, maar kreeg hier geen melding van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik naar geregistreerde gebruikers ga en dan wil sorteren op iets, datum, posts, dan krijg ik:

Oops! Deze pagina bestaat niet.

De pagina die je zoekt kan niet worden gevonden.

De link wordt dan: registered-g2.html&sk=c&sd=d

Het & teken moet een ? zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
De link wordt dan: registered-g2.html&sk=c&sd=d
Het & teken moet een ? zijn

Dat zou inderdaad een vraagteken moeten zijn.

Het gaat dan wel alleen over die 4 rechtstreekse links? Volgens de sorteermethode onderin doet hij het wel normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie dat hij de sorteermethode onderaan inderdaad goed doet.
Het gaat dus alleen over de rij van 'Gebruikersnaam', 'geregistreerd', 'berichten' etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu we het over geregistreerde gebruikers hebben... Ik dacht laatst heh zijn er al zoveel leden op HT?
Maar als ik kijk naar de laatste pagina's met leden slaat dat helemaal nergens op :lol:
Is er niet te voorkomen dat er zoveel fake profielen worden aangemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 13:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Nu we het over geregistreerde gebruikers hebben... Ik dacht laatst heh zijn er al zoveel leden op HT?
Maar als ik kijk naar de laatste pagina's met leden slaat dat helemaal nergens op :lol:
Is er niet te voorkomen dat er zoveel fake profielen worden aangemaakt?


De meeste profielen zijn niet fake, ze worden gewoon nooit gebruikt na registratie. Doe je niks tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 13:56 
 

Denk meer dat hij doelt op namen zoals "x9234fefji"
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:12 
 

Waar men ook op doelt en waar het ook over gaat, er is helaas geen admin meer aanwezig op dit forum, wijzigingen kunnen dus ook gewoon niet meer worden doorgevoerd (lees: het gebeurt gewoon niet meer). Jordy zou enige tijd geleden al gaan kijken naar RECAPTCHA, echter tot op de dag van vandaag heb ik daar niets meer over gehoord of gezien. Bug reports die alleen admins kunnen oplossen hebben dus ook totaal geen zin meer hier. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:45 
 

ik weet niet of het aan mij light maar embedded soundcloud players werken niet meer, ik moet op de link klikken en dan speelt alles gewoon wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ik weet niet of het aan mij light maar embedded soundcloud players werken niet meer, ik moet op de link klikken en dan speelt alles gewoon wel


Dit is volgens mij een bug met Soundcloud zelf. Ik heb hier ook last van. We wachten het even af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Denk meer dat hij doelt op namen zoals "x9234fefji"

Inderdaad zulke "accounts" bedoel ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 21:30 
 

The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik weet niet of het aan mij light maar embedded soundcloud players werken niet meer, ik moet op de link klikken en dan speelt alles gewoon wel


Dit is volgens mij een bug met Soundcloud zelf. Ik heb hier ook last van. We wachten het even af.


het lijkt weer gewoon goed te werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 20:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik weet niet of het aan mij light maar embedded soundcloud players werken niet meer, ik moet op de link klikken en dan speelt alles gewoon wel


Dit is volgens mij een bug met Soundcloud zelf. Ik heb hier ook last van. We wachten het even af.


het lijkt weer gewoon goed te werken


Werkte idd vrij snel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 08:03 
 

ik krijg steeds meer sql errors, vaak refreshd de site zelf weer en laad alles maar het begint regelmatig terug te komen dat ik tegen zon mooi error scherm aan zit te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 11:48 
 

jeffrey2107 schreef:
ik krijg steeds meer sql errors, vaak refreshd de site zelf weer en laad alles maar het begint regelmatig terug te komen dat ik tegen zon mooi error scherm aan zit te kijken


1. Welke error(s) krijg je te zien?
2. Op welke tijdstippen is dit?
3. Welke browser gebruik je?

Wel handig om te weten, ik heb namelijk nooit errors maar ik ben 's avonds of 's nachts zelf nooit aanwezig bijvoorbeeld, en ik gebruik altijd Chrome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 14:07 
 

Hardist schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik krijg steeds meer sql errors, vaak refreshd de site zelf weer en laad alles maar het begint regelmatig terug te komen dat ik tegen zon mooi error scherm aan zit te kijken


1. Welke error(s) krijg je te zien?
2. Op welke tijdstippen is dit?
3. Welke browser gebruik je?

Wel handig om te weten, ik heb namelijk nooit errors maar ik ben 's avonds of 's nachts zelf nooit aanwezig bijvoorbeeld, en ik gebruik altijd Chrome.


ik gebruik ook altijd chrome, tijdstip is compleet random en wat de error precies is weet ik niet want altijd als dat gebeurt zie ik heel ff snel sql error met wat tekst erbij (2-3 sec misschien) en dan refreshed chrome en laad de pagina gewoon, het is ook niet het geval dat het in een bepaald deel voorkomt maar over het hele forum, volgende keer zal ik ff kijken of ik kan zien wat de error is
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Druk binnen die 2-3 seconden even op printscreen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2015 20:26 
 

JeftaElachouri schreef:
Druk binnen die 2-3 seconden even op printscreen :P


das leuk maar de error is tot nu toe niet meer voorgekomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soundcloud embed doet 't niet meer, komt omdat de Flash Embed player wordt gebruikt, en die wordt niet meer ondersteund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2015 13:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Soundcloud embed doet 't niet meer, komt omdat de Flash Embed player wordt gebruikt, en die wordt niet meer ondersteund.


Ik heb Jor-D al aangesproken op deze player, ik heb het idee voorgesteld om de nieuwe player te gebruiken. Wanneer dit gedaan wordt durf ik niet te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Delt-A schreef:
Soundcloud embed doet 't niet meer, komt omdat de Flash Embed player wordt gebruikt, en die wordt niet meer ondersteund.


Ik heb Jor-D al aangesproken op deze player, ik heb het idee voorgesteld om de nieuwe player te gebruiken. Wanneer dit gedaan wordt durf ik niet te zeggen.

Kan hij meteen iets aan de "s" uit Https van de youtube linkjes doen dan?
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates