Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2015 10:01 
 

The Venator schreef:
yowan schreef:
Waarom zou je de moeite nemen om deze site tijdelijk plat te leggen. Daar bereik je toch niks mee, of is het hardstylboy die wraak probeert te nemen?


Je weet nooit waarom mensen zoiets doen. Verveling wellicht.

Daarnaast is het doodsimpel om zoiets uit te voeren, mits je er een klein beetje verstand van hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een ddos aanval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2016 18:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Weer een ddos aanval?


Waren wat probleempjes vandaag inderdaad, moet nu helemaal opgelost zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer ik spicey memes wil posten krijg ik sql fouten.

Afbeelding
Afbeelding

Ik zie dit graag opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2016 15:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Die Emoji's (die rare tekens/symbolen in jouw voorbeeld) er uit halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2016 15:02 
 

Afbeelding
Deze melding krijg ik de laatste paar dagen behoorlijk vaak, daarvoor nog nooit gehad. Enig idee hoe dit komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
plaatje
Deze melding krijg ik de laatste paar dagen behoorlijk vaak, daarvoor nog nooit gehad. Enig idee hoe dit komt?

Komt door te veel verkeer/overbelasting dus steeds een DDOS aanval denk ik. Ben toch heel benieuwd wie hier nou mee bezig is haha. Mij benadeel je er in ieder geval niet mee, als de site het niet doet kom ik later wel terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of dit per se een bug is, maar in topics waar veel youtube filmpjes staan worden enorm sloom. Heel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ik weet niet of dit per se een bug is, maar in topics waar veel youtube filmpjes staan worden enorm sloom. Heel irritant.


Dat komt door die Youtube embeds, dat vergt behoorlijk wat van je browser als er heel veel in een pagina staan. Dat is iets waar iedereen even op moet letten, wellicht kunnen de mods excessief gebruik daarvan beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2016 15:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

yowan schreef:
SVB schreef:
plaatje
Deze melding krijg ik de laatste paar dagen behoorlijk vaak, daarvoor nog nooit gehad. Enig idee hoe dit komt?

Komt door te veel verkeer/overbelasting dus steeds een DDOS aanval denk ik. Ben toch heel benieuwd wie hier nou mee bezig is haha. Mij benadeel je er in ieder geval niet mee, als de site het niet doet kom ik later wel terug.


Hmm apart, want de website is helemaal niet offline gegaan de afgelopen weken. Ik zal even wat instellingen aanpassen, zodat die melding hopelijk minder vaak voorkomt.
Er is inderdaad een service voor de website gezet om DDOS aanvallen te beperken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie heeft in godsnaam besloten dat de banner met die kleur een goed idee was :lol:
Teup kan nog beter painten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou kan teup wel echt heel erg goed painten, dus ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2016 18:24 
 

die kleur vind ik niet een lelijk alleen doe dan helemaal geel ipv van die stukken wit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2016 19:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
ik heb hier bij hardtraxx ook last van, via men iPhone, computer/laptop niet.
Maar zoals Fekete aangeeft, als ik wissel tussen 4g & wifi logt hij me uit.
Dan moet ik zelf weer inloggen, bij andere websites heb ik dit niet. (En het is ook niet standaard, ene keer wel andere keer niet)


Dit is omdat er een controle op zit die controleert je IP adres valideert met je huidige inlog sessie. Als je switched tussen 4g en Wifi verandert je IP, dus dan word je uitgelogd. Het is best een stricte beveiliging die in tijden van "overal mobiel aanwezig zijn" niet meer helemaal handig is voor de eindgebruiker. Ik heb deze check daarom iets simpeler gemaakt.

Als het goed is hoor je niet meer uitgelogd te worden hierdoor.

Als je nog wel problemen hebt: onthou even de datum en tijd, dan kan ik in de logs checken of ik daar wat over kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 12:57 
 

Als ik ingelogd sta kan ik geen berichten plaatsen, melden, topics aanmaken etc. Het lijkt dus net alsof ik uitgelogd sta.
Opnieuw in en uitloggen helpt ook niet.
Alleen mijn complete internet geschiedenis verwijderen en buffer leegmaken helpt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2016 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet ernaar uit dat deze site eindelijk *bijna* SVB-proof is gemaakt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde een reactie geven op een blogpost. Kreeg ik een error: http://hardtraxx.nl/wp-comments-post.php
Moest naam en emailadres invullen. Maar dat kan nergens op reactie op de blogs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2016 21:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Ik wilde een reactie geven op een blogpost. Kreeg ik een error: http://hardtraxx.nl/wp-comments-post.php
Moest naam en emailadres invullen. Maar dat kan nergens op reactie op de blogs?


Ik weet ook niet hoe dit kan, is al een hele tijd zo. Je zult het dus in het desbetreffende topic moeten doen. Link staat als het goed is in de blog zelf. (als het een oudere blog is niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb problemen als ik een quote als reactie wil plaatsen. Als ik dan op bevestig klik, gaat ie direct terug naar de topic en is mijn reactie niet geplaatst. Dus de bevestiging pagina van een geplaatst bericht zie ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 18:48 
 

klapstoel schreef:
Ik heb problemen als ik een quote als reactie wil plaatsen. Als ik dan op bevestig klik, gaat ie direct terug naar de topic en is mijn reactie niet geplaatst. Dus de bevestiging pagina van een geplaatst bericht zie ik niet.

Als je refreshed ook niet? Bij mij is het dan na 1x vaak wel weer zichtbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 08:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Ik heb problemen als ik een quote als reactie wil plaatsen. Als ik dan op bevestig klik, gaat ie direct terug naar de topic en is mijn reactie niet geplaatst. Dus de bevestiging pagina van een geplaatst bericht zie ik niet.


Waar heb je hier last van? Op je pc, telefoon of tablet? Welke browser?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2016 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde een reactie in de vorm van quote posten in nieuwe tracks:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2016 16:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Ik wilde een reactie in de vorm van quote posten in nieuwe tracks:

Afbeelding


Dit gebeurt heel soms, opnieuw laden van de pagina verhelpt dit meestal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2016 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
klapstoel schreef:
Ik heb problemen als ik een quote als reactie wil plaatsen. Als ik dan op bevestig klik, gaat ie direct terug naar de topic en is mijn reactie niet geplaatst. Dus de bevestiging pagina van een geplaatst bericht zie ik niet.


Waar heb je hier last van? Op je pc, telefoon of tablet? Welke browser?


Op PC en Chrome, maar heb er nu geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2016 10:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
The Venator schreef:
klapstoel schreef:
Ik heb problemen als ik een quote als reactie wil plaatsen. Als ik dan op bevestig klik, gaat ie direct terug naar de topic en is mijn reactie niet geplaatst. Dus de bevestiging pagina van een geplaatst bericht zie ik niet.


Waar heb je hier last van? Op je pc, telefoon of tablet? Welke browser?


Op PC en Chrome, maar heb er nu geen last meer van.


Waarschijnlijk een cache foutje. je browsercache verwijderen verhelpt dit meestal.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates