Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:48 
 

The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:
zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word

Dat ligt meer aan jou dan aan het forumsysteem, welke browser gebruik je? (Browser, versie, etc)


ik gebruik chrome 61. nogwat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 12:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
61. nogwat

Ai.. daar ga je al. Dat is werkelijk vrá-gen om problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 13:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:
zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word

Dat ligt meer aan jou dan aan het forumsysteem, welke browser gebruik je? (Browser, versie, etc)


ik gebruik chrome 61. nogwat

Zou je het na kunnen checken?
Voer dit in in je adresbalk, scheelt weer tijd: chrome://settings/help
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 21:14 
 

hij was zelfs hoger, ik heb 62.0.3202.62, maar dit probleem heb ik al langer al een paar maanden ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
hij was zelfs hoger, ik heb 62.0.3202.62, maar dit probleem heb ik al langer al een paar maanden ofzo


Heb ik soms ook, dat ik gewoon op pagina 1 van iets terecht kom

edit: Chrome, Versie 61.0.3163.100 (Officiële build) (64-bits)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 11:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
jeffrey2107 schreef:
hij was zelfs hoger, ik heb 62.0.3202.62, maar dit probleem heb ik al langer al een paar maanden ofzo


Heb ik soms ook, dat ik gewoon op pagina 1 van iets terecht kom

edit: Chrome, Versie 61.0.3163.100 (Officiële build) (64-bits)

Ik zat vorige maand ook nog op Versie 61.0.3163.100 (Officiële build) (64-bits), zowel op het werk als thuis geen problemen mee ondervonden.

Nu zit ik op Versie 62.0.3202.62 (Officiële build) (64-bits) en nogsteeds geen problemen mee.

Edit: Ik klik wel standaard op de redirect link, ipv dat ik wacht tot hij automatisch redirect, ik zal Jordy vragen of de redirect misschien kapot is door de verhuizing naar Hardtraxx.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Over welke "redirect link" hebben we het? Dan kijk ik even of ik wat kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 14:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Over welke "redirect link" hebben we het? Dan kijk ik even of ik wat kan vinden.

"Toon het geplaatste bericht" gebruik ik standaard. De redirect na het klikken op "plaatsen" wacht ik nooit af, dus misschien ligt daar het probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 15:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hmm nee dat zou niet uit mogen maken. Dat je die keuze krijgt betekent dat het al geplaatst hoort te zijn, dat heeft verder niets te maken met wat je suggereert.

jeffrey2107 schreef:
zelfs dan doet ie het soms niet, moet soms 3 keer proberen voordat er eindelijk wat gepost word


Kan je de volgende keer datum + tijd onthouden en hier noteren als je het weer hebt? Dan kan ik even verder kijken. Nu tast ik ook in het duister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je in de releases zit bij Hardstyle, licht het 'Livesets' knopje op.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 15:24 
 

dat is al sinds de nieuwe ht release zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meld het dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is al 4 keer genoemd of zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks gaat men hier nog vragen wat er met The R3belz gebeurd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Iedere keer als ik de pagina van forum.hardtraxx.com open krijg ik een melding van mijn virusscanner dat er succesvol een bestand is verwijdert. Heeft dat toevallig iets te maken met die nieuwe balk met foto's die onderaan iedere pagina wordt weergeven? Heb het pas sinds vandaag en die balk zie ik nu ook pas voor het eerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 17:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ben een klein testje aan het houden vandaag om te checken wat het effect is van crypto minen in de achtergrond vs. overal op de website advertenties tonen.

Je antivirus zegt onterecht dat het een virus betreft, want dat is het niet. Meer info: https://coinhive.com/

Omdat het slechts een testje is gaat het er straks weer uit. Wilde alleen even zien wat voor effect dit heeft en of het een vervanging kan zijn voor advertenties.

edit: test is afgelopen, script is eruit gehaald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of er meer mensen last van hebben, of dat het alleen bij mij is, maar die NS reclame :/. Iedere keer als die in de banner komt word mijn beeld wazig en loopt de website voor tientallen secondes vast. Bijzonder irritant als dat 3 x gebeurd in 8 minuten tijd ofzo :P.
(Heb het 'probleem' alleen op mijn telefoon en is al maanden zo btw)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2018 19:13 
 

geen last van, zowel op mn telefoon als op pc
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 17:43 
 

leuk dat we nu op het forum ook fb video kunnen embedden maar ze laden 9 van de 10 keer niet bij mij.
moet dan pagina refreshen en zelfs dan werkt het nog niet altijd

zit atm op Chrome 63.0.3239.132, maar zal het na de update die er nu gedraaid word nog eens testen

edit 64.0.3282.167 heeft hetzelfde probleem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 00:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hoe is het in andere browsers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 20:35 
 

The Venator schreef:
Hoe is het in andere browsers?

geen idee maar heb al gevonden dat het een probleem voor mijn vaste pc specifiek is. mijn laptop heeft nergens last van.

dus denk dat het gewoon goed werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 20:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
The Venator schreef:
Hoe is het in andere browsers?

geen idee maar heb al gevonden dat het een probleem voor mijn vaste pc specifiek is. mijn laptop heeft nergens last van.

dus denk dat het gewoon goed werkt


Wellicht even je browser cache legen en een Dns flush doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Ik ben een klein testje aan het houden vandaag om te checken wat het effect is van crypto minen in de achtergrond vs. overal op de website advertenties tonen.

Je antivirus zegt onterecht dat het een virus betreft, want dat is het niet. Meer info: https://coinhive.com/

Omdat het slechts een testje is gaat het er straks weer uit. Wilde alleen even zien wat voor effect dit heeft en of het een vervanging kan zijn voor advertenties.

edit: test is afgelopen, script is eruit gehaald :thumbup:

Beetje laat, maar toch:
Ik ben de laatste tijd ook aan het nadenken over online verdienmodellen die tijdens paginabezoek Monero minen, wat met name goed kan werken op pagina's waar gebruikers langere tijd blijven hangen (e.g. videosites). Zou je de bevindingen van je test willen delen (incl. gemiddelde tijd bezoek Hardtraxx-pagina's?)? Zie je er lucratieve toekomst in [voor andere websites]?

Edit: of heeft het zo kort gedraaid dat er geen zinvolle conclusie uit te halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 09:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Redman schreef:

Edit: of heeft het zo kort gedraaid dat er geen zinvolle conclusie uit te halen?


Het heeft zo'n 12 uur gedraaid op een over het algemeen drukke dag. De conclusie was dat ik het de bezoekers niet aan kan doen om hun computer als een opstijgende raket te laten klinken iedere keer als ze de website bezoeken. En op lage instellingen (minder zwaar voor computers) levert het gewoonweg te weinig op met de bezoekersaantallen hier.

Ik zie er niet echt toekomst in na deze test. Het is best een aanslag op de computer resources van de bezoeker en levert niet echt wat op. Ook dat er gelijk een melding werd gemaakt over een virus (zie reactie hier boven) kan het ook bezoekers wegjagen.

Wat je zegt over video sites: video's afspelen in een browser is ook al wat zwaarder dan gewoon een website bezoeken. Als je dat ook nog gaat combineren met minen in de browser weet ik niet of je je bezoekers daar blij mee maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
De conclusie was dat ik het de bezoekers niet aan kan doen om hun computer als een opstijgende raket te laten klinken iedere keer als ze de website bezoeken.


Ah, daarom gaat mn pc zo te keer als ik op piratebay kom.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates