Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik en eene freddy<<die in het blauw je kent hem wel, hebben na lang beraad besloten! Wij willen een Vakantie Stand xd dan tel je ff niet mee maar gaat posten per dag enz ook niet naar beneden, en dan komt boven je avatar OP VAKANZZ xd


jah, dan blijft Jor-D de rangen veranderen. Je kan het toch ook gewoon bij je ondertitel zetten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 19:34 
 
Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
IRC?


Wat is IRC?

IRC is de afkorting van Internet Relay Chat. Het is één van de eerste en interactiefste dingen die je met het internet kunt doen. Je kunt IRC vergelijken met een babbelbox. Verschillende mensen kunnen via hun telefoon naar een babbelbox bellen om daar met elkaar te praten. IRC is net zoiets, maar dan op het internet. En, in tegenstelling tot een babbelbox, is het gebruik van IRC in principe gratis.

Hoe werkt het dan?

Ergens in de wereld staat een computer met een verbinding met het internet. Op deze computer, de IRC server, staat een programma dat mensen toestaat om tekstberichtjes te sturen. De computer stuurt die tekstberichtjes dan weer door naar iedereen die met die computer verbonden is. Omdat veel mensen gebruik maken van IRC is het al lang niet meer zo dat IRC via slechts één computer draait. Een IRC-server is vaak een verzameling van computers die met elkaar in verbinding staan, een zogenaamd IRC-netwerk. De verschillende IRC-netwerken staan niet met elkaar in verbinding. De jongerenchatroom #bdsm-voor-jongeren vind je op de server Webmaster (het Webmaster netwerk), maar niet op het Dalnet of Efnet netwerk bijvoorbeeld.

Via IRC kun je dus tekstberichtjes naar een grote groep mensen tegelijkertijd versturen, die daarop ook direct weer kunnen reageren. Het zou echter weinig praktisch zijn wanneer alle berichtjes werden doorgestuurd naar alle mensen die met de IRC server verbonden zijn. Een Japanner die het graag wil hebben over Franse wijnen zal niet erg geboeid zijn door een berichtje van een Nederlander die het wil hebben over de eetgewoonten van zijn goudvis. Daarom verdelen de mensen die verbinding maken met een IRC-server of -netwerk zichzelf in groepen, naargelang hun interesses, taal, etc. Zo'n groep noemen we een chatroom of chatkanaal.
Bron: http://www.samarium.nl/chatroom/irc.php



De FAQman: De term 'IRC' staat voor 'Internet Relay Chat', oftwel 'kletsen op afstand via internet'. Met IRC bent u in staat om met meerdere mensen tegelijkertijd te discussiëren. Iedere gebruiker op het internet kan deelnemen aan discussies op IRC. IRC kan bestempeld worden als een soort van gigantische babbelbox. De onderwerpen die binnen IRC aan bod komen lopen ver uiteen. Zowel serieuze groepen, als gewone kletsgroepen zijn aanwezig. Iedere groep vormt zijn eigen 'channel'. Wanneer er geen channel naar uw gading bijstaat, dan kun u altijd een nieuw channel openen. Binnen channels zijn er zogenaamde 'operators'. Operators hebben als taak de discussies binnen een IRC-channel ordelijk te laten verlopen. Operators hebben extra rechten binnen een channel. Zo kunnen operators er bijvoorbeeld voor zorgen dat iemand die niet gewenst is binnen een channel, verwijderd wordt uit die channel. Operators kunnen herkend worden, doordat ze een apestaartje voor hun naam hebben staan. Een operator is overigens ook in staat om anderen binnen de channel de status van operator te schenken.
Bron: http://www.computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=100536
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2009 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Timmer schreef:
Ik en eene freddy<<die in het blauw je kent hem wel, hebben na lang beraad besloten! Wij willen een Vakantie Stand xd dan tel je ff niet mee maar gaat posten per dag enz ook niet naar beneden, en dan komt boven je avatar OP VAKANZZ xd


jah, dan blijft Jor-D de rangen veranderen. Je kan het toch ook gewoon bij je ondertitel zetten. :P


Haha SLIM,,, :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 02:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

noise,

gewoon een chatbox dus, maar die hebben we al: Shoutbox :) waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 12:49 
 
Hardtraxx Elite

Wat Arthur al zei
een unreleasd track forum, in het algemene forum :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 15:06 
 
Hardtraxxer

Ravenwood schreef:
noise,

gewoon een chatbox dus, maar die hebben we al: Shoutbox :) waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan XD


Nja om toch meer egt te chatten enzo. En als je hulp ergens bij zoekt word het toch makkelijker. Zo klinkt het hetzelfde maar als je eenmaal weet hoe het werkt merk je dat er toch wel een stevig verschl in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Hardtraxx Awards:
- Best liveset of the year
- Best Releases of the Year
- Best Upcoming DJ
- Best Event of the Year
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2009 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat dacht je van een discussie subforum waar we kunnen discusieren over releases en topis die nog gemaakt worden enz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
The Hardtraxx Awards:
- Best liveset of the year
- Best Releases of the Year
- Best Upcoming DJ
- Best Event of the Year


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2009 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit heb ik al ergens gelezen.
Maar iemand een berichtje naar de artiest sturen, voor te vragen dat hij zijn release wil promoten.
En dergelijke meer... geen goed idee ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2009 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

HardStyler schreef:
Dit heb ik al ergens gelezen.
Maar iemand een berichtje naar de artiest sturen, voor te vragen dat hij zijn release wil promoten.
En dergelijke meer... geen goed idee ?


Dat was ik die dat voor stelde :thumbup: , zullen dan wel minder bekende artiesten zijn. Grote werken hier denk ik niet mee -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Dat was ik die dat voor stelde :thumbup: , zullen dan wel minder bekende artiesten zijn. Grote werken hier denk ik niet mee -.-


Wie het kleine niet weert, het grote niet deert :D

Wat voel ik me wijs :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:
Timmer schreef:
Dat was ik die dat voor stelde :thumbup: , zullen dan wel minder bekende artiesten zijn. Grote werken hier denk ik niet mee -.-


Wie het kleine niet weert, het grote niet deert :D

Wat voel ik me wijs :$


Haha ja maar is het nou een goed idee of niet :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 20:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat dachten jullie ervan om bij livesets
een categorie te plaatsen andere muziek
anders staat het gwn in andere muziek bij off-topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2009 21:22 
 
Hardtraxx Veteran

@Timmer.

Misschien als de artiesten dit zouden willen doen, gaat het niet altijd lukken. Misschien maar zelfs zelden .. Wie had je in gedachten en hou zou je dit dan willen zien?

@The Hardstyler.

Ik vind het goed zo. Deze site is gebaseerd op hardstyle. Nu hebben we subfora aangemaakt voor hardcore en trance en je vind het nog niet genoegd? Dan hebben we nog een fora voor andere muziek daar mag je voor mij al de rest in plaatsen hoor. Nog mensen die wat ideeên hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je op het forum reageert.. en iemand quote dat bericht, zou ik het wel leuk vinden moest je een melding in je inbox krijgen..
Sommige reagere op zoveel dingen.. en sommige reagere soms echt laat op zo'n bericht op het forum..
Als je het niet begrijpt.. vraag uitleg aan iemand die dit wel begrijpt.. goed idee of niet xd
Of kan je dit al doen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

van die melding van reacties wel ja, dat andere: i don't know my friend -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2009 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
van die melding van reacties wel ja, dat andere: i don't know my friend -.-

bv. als ik hier op reageer, zou jij een melding moeten krijgen van... Hardstyler citeerde je in dat topic fzo :p
En "melding van reacties" da snap ik ni xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

of wat dachten jullie van dat iedereen die nieuw op het forum is moet eerst een bericht in welkom plaatsen voor dat ie ergens anders mag posten.
zodat we elkaar beter kennen wie er op het forum zit.
en beter met elkaar overeen komen

Wel wat denken jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 19:04 
 
Donateur

The Hardstyler-1994 schreef:
of wat dachten jullie van dat iedereen die nieuw op het forum is moet eerst een bericht in welkom plaatsen voor dat ie ergens anders mag posten.
zodat we elkaar beter kennen wie er op het forum zit.
en beter met elkaar overeen komen

Wel wat denken jullie ervan?

Ik vind dat wel een goed idee, ik dacht al iets in die aard te zeggen omdat echt weinig mensen zich voorstellen hier op het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
The Hardstyler-1994 schreef:
of wat dachten jullie van dat iedereen die nieuw op het forum is moet eerst een bericht in welkom plaatsen voor dat ie ergens anders mag posten.
zodat we elkaar beter kennen wie er op het forum zit.
en beter met elkaar overeen komen

Wel wat denken jullie ervan?

Ik vind dat wel een goed idee, ik dacht al iets in die aard te zeggen omdat echt weinig mensen zich voorstellen hier op het forum.


ik hoop dat het wordt ingevoerd
bedankt voor je steun :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Je kan niet verwachten dat mensen iets moeten zeggen in het welkom forum he ;) De meeste hier kijken gewoon eventjes de releases, livesets en dat is het. Je bent natuurlijk vrij om iets te zeggen hier op het forum he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 19:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Je kan niet verwachten dat mensen iets moeten zeggen in het welkom forum he ;) De meeste hier kijken gewoon eventjes de releases, livesets en dat is het. Je bent natuurlijk vrij om iets te zeggen hier op het forum he :D


Zo is het maar net :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2009 19:22 
 
Donateur

Op sommige forums kan je ook pas het hele forum bekijken als je een welkomstbericht hebt geplaatst. Ik vind dat geen slecht idee, MAAR je kan mensen ook niet verplichten om zo een bericht te plaatsen. Dus zullen we het maar laten zoals het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Op sommige forums kan je ook pas het hele forum bekijken als je een welkomstbericht hebt geplaatst. Ik vind dat geen slecht idee, MAAR je kan mensen ook niet verplichten om zo een bericht te plaatsen. Dus zullen we het maar laten zoals het is.

Je kan mensen wel verplichten te registreren, maar dan krijg je 12000 leden, waarvan er 2000 actief zijn (even als voorbeeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates