Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

haha zullen we het op een ruime 1000 leden houden -.- , maar van dat welkoms ding is wel een goed idee. Ik wist toen ik hier net zat, niet eens dat het er was (heb dus ook geen topic aangemaakt daar). :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2009 18:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat van dat welkomst "ding" vind ik totaal geen goed idee. Participeren in een communitie moet in mijn ogen zo laagdrempelig mogelijk zijn, dus om dan verplicht een topic aan te moeten maken met "Hoi ik ben Jordy" vind ik een beetje onzin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 01:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ben het ook niet eens met dat welkom gedoe
je moet mensen niks gaan verplichten
als je dat doet blijven ze weg
als ze het willen doen ze het echt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 01:23 
 
Donateur

Je kan ze wel stimuleren ;) Ik veronderstel dat als je hier een account aanmaakt dat je dan een activeringsbericht of iets dergelijks krijgt. Daar kan je dan inzetten dat ze hun altijd wel mogen voorstellen in het topic ofzo. Je verplicht ze niet en je doet er ook niets verkeerd mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 01:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Je kan ze wel stimuleren ;) Ik veronderstel dat als je hier een account aanmaakt dat je dan een activeringsbericht of iets dergelijks krijgt. Daar kan je dan inzetten dat ze hun altijd wel mogen voorstellen in het topic ofzo. Je verplicht ze niet en je doet er ook niets verkeerd mee ;)

ok dat is wat anders maar wel wat werk denk
denk ik he
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 01:46 
 
Donateur

Ik vind het gewoon handig dat iemand zijn profiel volledig invult en zich ook voorstelt. Dan leer je die persoon ook weer wat beter kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 02:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Ik vind het gewoon handig dat iemand zijn profiel volledig invult en zich ook voorstelt. Dan leer je die persoon ook weer wat beter kennen.

ja dat is wel ja
wat me ook wel leuk idee lijkt
dat de mods en beheerder een maandelijkse poll maken met bv 4 namen van dj's van hardtraxx en de ''winnaar'' daarvan mag de: Hardtraxx maandmix maken ofzoiets
lijkt me wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 02:08 
 
Donateur

Lijk me leuk wat C-Mind voorstelt. Maar is dat dan enkel onder de echt goede DJ's hier op Hardtraxx of krijgen de nieuwe mixers die het nog niet zo goed kunnen ook een kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 02:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iedereen moet een kans verdienen
anders gaan mensen met schuine ogen na je kijken als je steeds dezelfde of de beste pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dj C-Mind schreef:
iedereen moet een kans verdienen
anders gaan mensen met schuine ogen na je kijken als je steeds dezelfde of de beste pakt


haha hij zal dan vaak gaan winnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:50 
 
Hardtraxx Elite

Idee, in het release topic moet je helemaal naar beneden scrollen om devolgende pagina te bekijken kun je niet boven aan het topic ook

12345 en alle pagina neerzettten onder de woorden shoutbox/zoeken

snap je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2009 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Dj C-Mind schreef:
iedereen moet een kans verdienen
anders gaan mensen met schuine ogen na je kijken als je steeds dezelfde of de beste pakt


haha hij zal dan vaak gaan winnen :thumbup:

Mwa zal wel mee vallen denk heb goede collega's/concurrenten
khadber, S.M , Familie Vantage Point
en nog wt andere
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik heb mss een goed idee

Als je bv geen nederland kunt kan je mss alle topics in het engels vertalen voor hun zoals
Opties in Options

Alleen als je geen nederlands kunt is dat wel een goed idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 19:28 
 
Donateur

The Hardstyler-1994 schreef:
ik heb mss een goed idee

Als je bv geen nederland kunt kan je mss alle topics in het engels vertalen voor hun zoals
Opties in Options

Alleen als je geen nederlands kunt is dat wel een goed idee

Ja vind ik ook wel een goed idee, alleen kruipt daar wel veel werk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 20:03 
 
Donateur

Onder iedereen z'n nickname hier op het forum ook nog z'n echte naam zetten, maarja dat is echt super veel werk. Maar het is wel handig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Onder iedereen z'n nickname hier op het forum ook nog z'n echte naam zetten, maarja dat is echt super veel werk. Maar het is wel handig :P


Of iedereen moet dat zelf doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Onder iedereen z'n nickname hier op het forum ook nog z'n echte naam zetten, maarja dat is echt super veel werk. Maar het is wel handig :P

Maar je hebt dan een nickname omdat??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2009 20:15 
 
Donateur

Khadber schreef:
Kryptica schreef:
Onder iedereen z'n nickname hier op het forum ook nog z'n echte naam zetten, maarja dat is echt super veel werk. Maar het is wel handig :P

Maar je hebt dan een nickname omdat??

Omdat elke Nickname uniek is, en van namen zijn er wel meerde hier ;) Er kunnen toch ook 2 mensen niet dezelfde nickname nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb redelijk gezeik met m'n avatar wijzigen; als ik een afbeelding invoer die te groot is pakt ie 'm niet. Dat is logisch. Maar als ik een afbeelding van 70*70px probeer loopt ie als nog te zeiken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ik heb redelijk gezeik met m'n avatar wijzigen; als ik een afbeelding invoer die te groot is pakt ie 'm niet. Dat is logisch. Maar als ik een afbeelding van 70*70px probeer loopt ie als nog te zeiken..

Hij moet precies 80x80 zijn. Ergens in het forum stond een site waarmee je je plaatje kon verkleinen of vergroten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oke goeie dingen, zoekfunctie ftw :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2009 21:21 
 
Donateur

Khadber schreef:
Mol schreef:
Ik heb redelijk gezeik met m'n avatar wijzigen; als ik een afbeelding invoer die te groot is pakt ie 'm niet. Dat is logisch. Maar als ik een afbeelding van 70*70px probeer loopt ie als nog te zeiken..

Hij moet precies 80x80 zijn. Ergens in het forum stond een site waarmee je je plaatje kon verkleinen of vergroten..

http://mypictr.com/ => Die site ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

die link heb ik nu al 10x op het forum gezet! Maar niemand gebruikt hem volgens mij >.< :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 20:12 
 
Donateur

Timmer schreef:
die link heb ik nu al 10x op het forum gezet! Maar niemand gebruikt hem volgens mij >.< :')

Ja inderdaad, maar het is gewoon te moeilijk om terug te vinden ofzo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2009 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een groot feest een keer in een zaal met alle hardtraxx mensen ofzo, en dan met wat forum djs en miss ook dan een special quest.
Wat zeggen jullie ervan?
Is misschien wel veel regelen en wel heel erg duur maar als je intree vraagt dan valt het wel meer en er wordt ook wel heel erg veel gedronken denk ik.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates