Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy, zou je ook is willen kijken of er iets kan komen waarmee je andere members 'respect'/kudo's kunt geven? En persoonlijk gerichte memberstatuss'en lijkt me ook wel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 19:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Jordy, zou je ook is willen kijken of er iets kan komen waarmee je andere members 'respect'/kudo's kunt geven? En persoonlijk gerichte memberstatuss'en lijkt me ook wel tof!


Respect/kudo's zát een tijd geleden er in, maar werd zo weinig gebruikt dat ik het eruit heb gehaald. Komt voorlopig ook niet terug.

En wat bedoel je met persoonlijk gerichte memberstatus? Zelf dat tekstje kunnen aanpassen?

Oh, en btw, er komt een nieuwe categorie + extra sub-fora.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 19:25 
 
Donateur

Jor-D schreef:
, er komt een nieuwe categorie + extra sub-fora.

Nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Jordy, zou je ook is willen kijken of er iets kan komen waarmee je andere members 'respect'/kudo's kunt geven? En persoonlijk gerichte memberstatuss'en lijkt me ook wel tof!


Respect/kudo's zát een tijd geleden er in, maar werd zo weinig gebruikt dat ik het eruit heb gehaald. Komt voorlopig ook niet terug.

En wat bedoel je met persoonlijk gerichte memberstatus? Zelf dat tekstje kunnen aanpassen?

Oh, en btw, er komt een nieuwe categorie + extra sub-fora.


Jammer dat dat niet meer terug komt. Maar met persoonlijk gerichte memberstatus bedoel ik die status die jij hebt als Site Admin en ik als Hardtraxx Pro. Dat die bijvoorbeeld meer persoon gericht worden zodat mensen weten wie ze waarvoor aan moeten spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 23:07 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Jor-D schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Jordy, zou je ook is willen kijken of er iets kan komen waarmee je andere members 'respect'/kudo's kunt geven? En persoonlijk gerichte memberstatuss'en lijkt me ook wel tof!


Respect/kudo's zát een tijd geleden er in, maar werd zo weinig gebruikt dat ik het eruit heb gehaald. Komt voorlopig ook niet terug.

En wat bedoel je met persoonlijk gerichte memberstatus? Zelf dat tekstje kunnen aanpassen?

Oh, en btw, er komt een nieuwe categorie + extra sub-fora.


Jammer dat dat niet meer terug komt. Maar met persoonlijk gerichte memberstatus bedoel ik die status die jij hebt als Site Admin en ik als Hardtraxx Pro. Dat die bijvoorbeeld meer persoon gericht worden zodat mensen weten wie ze waarvoor aan moeten spreken.


Jij bedoelt dan bijvoorbeeld dat jij "DJ & Producer" hebt, en bijvoorbeeld een ander iemand "DJ", en weer een ander "Computer nerd" etc...
Als jij dat bedoelt dan moet ik dat handmatig bij degene die dat willen aanpassen, en dat is iets teveel werk. Want nu gaat dat tekstje automatisch aan de hand van het aantal berichten dat je hier op het forum hebt geplaatst.

Hoe het nu is houdt het ook meer orde op het forum, vind ik persoonlijk. Iedereen is min of meer gelijk...Behalve de modjes en admin dan, die zijn god xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2009 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En als je dat de members zelf laat invullen dan? of is dat niet mogelijk? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 00:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
En als je dat de members zelf laat invullen dan? of is dat niet mogelijk? :(


Die mogelijkheid is er wel, maar dan moet ik ff in de code graven.
Iedereen is nu min of meer gelijk, en die statussen zijn toch iets speciaals. (bericht aantal afhankelijk)

Btw, donateurs krijgen de status "Vriend van Hardtraxx" en een andere kleur in de gebruikersnaam. ^^

En ook mede door dit, vind ik dat die statussen speciaal moeten blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 02:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
InQontrol09 schreef:
En als je dat de members zelf laat invullen dan? of is dat niet mogelijk? :(


Die mogelijkheid is er wel, maar dan moet ik ff in de code graven.
Iedereen is nu min of meer gelijk, en die statussen zijn toch iets speciaals. (bericht aantal afhankelijk)

Btw, donateurs krijgen de status "Vriend van Hardtraxx" en een andere kleur in de gebruikersnaam. ^^

En ook mede door dit, vind ik dat die statussen speciaal moeten blijven.


+1
Je moet dat soort statussen, wat niet iedereen heeft maar wel een bepaald percentage, wel speciaal houden. Als iedereen iets doet voelt iedereen zich hetzelfde wat niet de bedoeling is als ik Mash zn reactie lees (e.d.)
Je moet het wel leuk houden voor de meer ervarende Hardtraxx leden en newbies die net binnen komen, vind ik.

Verschil moet er wezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 07:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
InQontrol09 schreef:
En als je dat de members zelf laat invullen dan? of is dat niet mogelijk? :(


Die mogelijkheid is er wel, maar dan moet ik ff in de code graven.
Iedereen is nu min of meer gelijk, en die statussen zijn toch iets speciaals. (bericht aantal afhankelijk)

Btw, donateurs krijgen de status "Vriend van Hardtraxx" en een andere kleur in de gebruikersnaam. ^^

En ook mede door dit, vind ik dat die statussen speciaal moeten blijven.

Ok.. heb je gelijk in..
En als je dat onder je avater kan zetten, bij Berichten en Woonplaats, iets met 'Specialtiteit' of 'Kennis'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 08:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goede update word dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

InQontrol09 schreef:
Jor-D schreef:
InQontrol09 schreef:
En als je dat de members zelf laat invullen dan? of is dat niet mogelijk? :(


Die mogelijkheid is er wel, maar dan moet ik ff in de code graven.
Iedereen is nu min of meer gelijk, en die statussen zijn toch iets speciaals. (bericht aantal afhankelijk)

Btw, donateurs krijgen de status "Vriend van Hardtraxx" en een andere kleur in de gebruikersnaam. ^^

En ook mede door dit, vind ik dat die statussen speciaal moeten blijven.

Ok.. heb je gelijk in..
En als je dat onder je avater kan zetten, bij Berichten en Woonplaats, iets met 'Specialtiteit' of 'Kennis'?


Woonplaats gaat trouwens verwijnen, omdat dat niet relevant is voor wat je in een forum bericht hoort te zien (maar blijft wel bij je profiel pagina staan).
Een extra veldje met specialiteit/kennis/ kan handig zijn. Ik ga er even naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 10:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice de updates. Succes er mee, ik hoop voor je dat het vlekkeloos gaat.

*Alvast zijn zakgeld opzij aan het schuiven voor donatie*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Een extra veldje met specialiteit/kennis/ kan handig zijn. Ik ga er even naar kijken.


Jordy, hoe bedoel je specialiteit? Dat ik goed ben in bandenplakken, of in de zin welk werk ik doe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 11:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Jor-D schreef:
Een extra veldje met specialiteit/kennis/ kan handig zijn. Ik ga er even naar kijken.


Jordy, hoe bedoel je specialiteit? Dat ik goed ben in bandenplakken, of in de zin welk werk ik doe?


Meer in het thema van de site....

Kom zelf niet verder dan:
DJ
Producer
DJ & Producer
...maar dan houdt het ook wel op eigenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Liveset poster?
Releases poster?

iets in die richting.. kan nu niet echt een goede 'zin' bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wel goeie updates :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2009 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
wel goeie updates :thumbup:


Hoeveel leden heeft hardtraxx eigenlijk,, en hoeveel mensen kijken er per dag op? weet iemand dat, ik ben benieuwd :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 00:02 
 
Donateur

Timmer schreef:
TheNabster schreef:
wel goeie updates :thumbup:


Hoeveel leden heeft hardtraxx eigenlijk,, en hoeveel mensen kijken er per dag op? weet iemand dat, ik ben benieuwd :corn:

1169 leden hebben we, hoeveel er per dag zien kan ik niet zien, alleen Jor-D denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 00:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Timmer schreef:
TheNabster schreef:
wel goeie updates :thumbup:


Hoeveel leden heeft hardtraxx eigenlijk,, en hoeveel mensen kijken er per dag op? weet iemand dat, ik ben benieuwd :corn:

1169 leden hebben we, hoeveel er per dag zien kan ik niet zien, alleen Jor-D denk ik.


Inderdaad 1169 leden...

Laten we het er maar op houden dat het er wel aardig wat zijn per dag :cool: Maar het verschilt ook per dag, en op dagen van de grote evenementen hebben we pieken. Met 13 en 14 juni (Defqon.1 2009) de grootste pieken tot nu toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

'T is jammer dat het aantal actieve leden minimaal is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
'T is jammer dat het aantal actieve leden minimaal is. :(


Ja maarja.. We zijn een nog relatief kleine site met, zeker rond de grote feesten, toch wel flink wat publiek.

We beginnen overigens wel naam te krijgen hier en daar, dat is leuk om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Guide4U schreef:
'T is jammer dat het aantal actieve leden minimaal is. :(


Ja maarja.. We zijn een nog relatief kleine site met, zeker rond de grote feesten, toch wel flink wat publiek.

We beginnen overigens wel naam te krijgen hier en daar, dat is leuk om te zien.


ik kijk er al bijna een jaar op,, dacht toen eigenlijk dat de site al veel langer bestond. Maar heb me naar een tijdje pas ingelogd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2009 16:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Khadber schreef:
Guide4U schreef:
'T is jammer dat het aantal actieve leden minimaal is. :(


Ja maarja.. We zijn een nog relatief kleine site met, zeker rond de grote feesten, toch wel flink wat publiek.

We beginnen overigens wel naam te krijgen hier en daar, dat is leuk om te zien.


ik kijk er al bijna een jaar op,, dacht toen eigenlijk dat de site al veel langer bestond. Maar heb me naar een tijdje pas ingelogd


Nope, sinds 14 April 2008. Dus we zijn nu 1 jaar en 2 maanden oud :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 22:52 
 
Hardtraxxer

Zijn er dan echt zo weinig actieve leden dan!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2009 23:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Onder de komende donateurs worden 3 t-shirts verloot:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardstyl ... actie.html

Meer informatie over donaties e.d. volgt nog. Site updates en donatie mogelijkheid wordt allemaal tegelijk gedaan.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates