Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vraag: Wordt de hardstyle scene naar jullie mening niet doodgemaakt (bijvoorbeeld doordat zoveel producers constant hetzelfde trucje hanteren, waarna dat trucje helemaal uitgemolken wordt tot dat er weer een nieuwe ontstaat). Het type volk dat hierdoor op feesten afkomt is ook heel anders dan voorheen, waardoor ik persoonlijk gewoon minder naar feesten ga. En op wat voor manier kun je daar met z'n allen of als individu/duo uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 16:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top dat jullie dit willen doen, mannen!

Ik kan mij een interview met Adaro herinneren uit 2012 waarin hij aangaf de studio in te gaan met Frequencerz.
Vraag: Wat is de reden dat deze collab met Adaro er nog steeds niet is gekomen en zal deze op korte termijn alsnog gerealiseerd gaan worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2015 20:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vraag: Met wie zouden jullie nog graag een plaat produceren en zijn er al plannen voor nieuwe collabs?
Vraag: Diverse duo's zijn uit elkaar gegaan in de hardstyle, hebben jullie de ambitie om ooit solo een act te beginnen?
Vraag: Hoe denken jullie over de wat 'industriële' sound in de hardstyle van bijvoorbeeld het label Spoontech Records?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag: Waarom spreek je B-freqz uit als 'Bie Freks' en niet als 'Bie Frieks'?

Altijd al afgevraagd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Vraag: Waarom spreek je B-freqz uit als 'Bie Freks' en niet als 'Bie Frieks'?

Altijd al afgevraagd :P


Omdat er Freqz staat en niet Freaqz of Freeqz? xd misschien dat ik het fout heb hoor, maar zo zijn iig de uitspraakregels :P doe het zelf iig ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Duke schreef:
Vraag: Waarom spreek je B-freqz uit als 'Bie Freks' en niet als 'Bie Frieks'?

Altijd al afgevraagd :P


Omdat er Freqz staat en niet Freaqz of Freeqz? xd misschien dat ik het fout heb hoor, maar zo zijn iig de uitspraakregels :P doe het zelf iig ook


Maar je zegt toch ook niet Frekwensers? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt aan het feit dat bij "frequency / Frequencerz" de klemtoon op de "Freq" ligt en bij "B-Freqz" niet ;) maar goed, dit is niet de plek voor die discussie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn vraag aan jullie is vrij simpel eigenlijk, gaan jullie ooit nog iets doen met echte gated kicks?(dan heb ik het over gated kicks a la Activator - Activator of Zany - Thugs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 02:56 
 
Hardtraxx Addict

Ten eerste super vet dat jullie onze vragen willen beantwoorden. Ik heb er ook een paar voor julllie! Ik ben benieuwd naar jullie visie.

Op het moment zijn alle grote namen binnen de hardstyle scene producers of DJ/Producer. Ik snap het dat producers graag nieuwe platen van hunzelf of collega's willen draaien. Hierdoor zie je echter vaak weinig samenhang in een set en dat artiesten vaak dezelfde recente platen draaien(zowel als individu als dat een plaat meerdere malen op een feest gedraait wordt). Terwijl er ook oudere platen zijn, die wellicht beter zijn dan een nieuwe recente plaat, toch wanneer ik nieuwe livesets beluister hoor je vaak dat toch voor recente platen wordt gekozen. Imo zou je als DJ zijnde een strakke set willen wegzetten, die mensen bij blijft, itt een set die niet echt bijzonder is en ook gouw in de vergetelheid geraakt. Daarnaast zie je ook dat er artiesten zijn die met weinig bijzonder tot zeer een eenvoudig mixwerk aan komen zetten.
Vraag: Vinden jullie dat een artiest, naast zijn producties, ook sterke sets neer moet kunnen zetten? Vinden jullie dit minder belangrijk/even belangrijk/belangrijker dan producties en waarom?

Vraag: Vinden jullie van de groeiende populariteit van hardstyle de 'scene' ten goede komt?

Vraag: Waarom hebben jullie, samen met een aantal collega's, een nieuw label opgericht? Is dit voor mij vrijheid als producer zijnde of zit er een andere reden achter?

De afgelopen jaren komen er steeds meer feesten a lá de tijdmachine.
Vraag: Wat vinden jullie zelf van deze concepten?

Ik vind dat er op het moment veel nieuwe talenten komen binnen de hardstyle. Een groot deel daarvan maakt platen in de stijl van de huide hype. Mij lijkt dat dit voor een upcoming producer niet slim, omdat hij/zij daardoor geen fanbase creëert die houdt van zijn/haar stijl maar die houdt van de sound van de huidige hype.
Vraag: Wat is jullie advies voor upcoming producers op dit vlak?

Vraag: Lijkt het jullie wat om eens een plaat te maken in de stijl van een aantal jaren geleden?

Laatste vraag: Als iemand een demo naar jullie wil sturen, waarnaar moet die dan mailen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2015 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vraag: Denken jullie dat jullie alle vragen beantwoord krijgen voor de sluitingstijd van deze Q&A?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 01:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op de valreep: :$

Vraag:

1. Wat is jullie lievelingseten?
2. Hebben jullie plannen voor een album? :)
3. Enig idee waarom het album van Thyron nog niet gereleased is? Terwijl die op de 19e uit zou komen ?


Gegroet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2015 09:59 
 
Artiest

Wij willen iedereen bedanken voor jullie input en we gaan nu alles verzamelen en zo spoedig mogelijk beantwoorden. :thumbsup:

Vragen na deze post worden dus waarschijnlijk niet meer beantwoord.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2015 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer gaan we een biertje drinken in jullie studio om mij het producen te leren ?

... wordt toch niet meer behandeld dus dan maar effe een domme vraag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 00:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zullen we gewoon wachten tot de heren de tijd hebben om te antwoorden, in plaats van off-topic te gaan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2015 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is ook erg moeilijk om in bijna 3 weken tijd een gaatje te vinden om wat vragen te beantwoorden hoor. Ik bedoel, Headhunterz nam er bij zijn Q&A ook vaak een kleine maand de tijd voor om te antwoorden...


Oh nee niet waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het initiatief voor deze Q&A komt vanuit de heren zelf, wat aangeeft dat ook zij gretig zijn om jullie vragen goed te beantwoorden. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: ;) Die gasten kunnen het ook gewoon zo laten als het is hé.

Nog even geduld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Het initiatief voor deze Q&A komt vanuit de heren zelf, wat aangeeft dat ook zij gretig zijn om jullie vragen goed te beantwoorden. :x


Goed is niet gelijk aan snel.

Geduld is een mooie deugd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol @ geduld is een schone zaak moraalridders. Er stond een andere artiest (die trouwens veel meer betrokken is met HT) klaar om een Q&A te gaan doen toen de Freqz ervoor gerusht moesten. Kan, maar zorg dan wel voor een vlotte afwikkeling. Niet netjes (ze hadden er immers ook prima na gekund) en wederom niet professioneel (van Hardtraxx). Dat zij het druk hebben snap ik ook nog wel.

Hard Invasion schreef:
MDesiqn schreef:
Het initiatief voor deze Q&A komt vanuit de heren zelf, wat aangeeft dat ook zij gretig zijn om jullie vragen goed te beantwoorden. :x


Goed is niet gelijk aan snel.

Geduld is een mooie deugd !

Ja dat andere woord met de G moet je hebben riddert. Bijna goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Lol @ geduld is een schone zaak moraalridders. Er stond een andere artiest (die trouwens veel meer betrokken is met HT) klaar om een Q&A te gaan doen toen de Freqz ervoor gerusht moesten. Kan, maar zorg dan wel voor een vlotte afwikkeling. Niet netjes (ze hadden er immers ook prima na gekund) en wederom niet professioneel (van Hardtraxx). Dat zij het druk hebben snap ik ook nog wel.


Oooh, welke artiest staat hier nog meer voor open dan? :o
Denk dat het voor volgende week wel is beantwoord en anders kunnen we er toch weinig aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meer dan genoeg. Maar dit is echt tenenkrommend schamel ten opzichte van Headhunterz bijvoorbeeld. Had je gewoon een goedlopende discussie met een artiest en het forum. Dit is gewoon 10 vraagjes inleveren en een maand later de uitkomst. Jopie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:45 
 

Het is ook nooit goed he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat zeg ik niet, het is een goed initiatief maar het had beter en netter gekund. Maar als jij te fier bent om dat toe te geven, wil ik best de boeman spelen hoor. << Het is nooit goed >>!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2015 21:54 
 

Het kan altijd beter. Maar het is niet echt aan ons om te bepalen of de heren van Frequencerz direct op vragen in gaan, of dat ze wachten zoals ze nu hebben gedaan. Maar goed, blijkbaar is altijd alles de schuld van Hardtraxx, en Hardtraxx is altijd onprofessioneel. Erg zonde dat men altijd gelijk zulke dingen roept zonder ook maar iets van de feiten te weten. Maar jij zult overal wel van op de hoogte zijn, niet? :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates