Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gratis-tracks-hs/j-rod-second-chances-free-download-t53399.html

Ja, hij heeft een release, maar wordt het niet eens tijd om die regel aan te passen?

Als iemand op 1 of ander vaag label uit Zimbabwe heeft gereleased, dan mag hij al z'n gratis tracks (En eventueel nieuwe previews) plaatsen in releases. Zo goed als niemand zit er op te wachten (Ja, het wilt weleens gebeuren dat door een bijna onbekend iemand met een release op zijn naam een plaat wordt geplaatst en dat er mensen zijn die hem wel leuk vinden) en iedere keer zijn er mensen van 'Moet dit hier?'.

Kunnen we daarom niet eens bedenken wat we hier mee kunnen doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 17:17 
 

patrickjeb schreef:
Wordt het niet eens tijd om die regel aan te passen?

Ik ben best bereid om het hier met de rest over te hebben, mits er een fatsoenlijke reden wordt aangedragen. Die heb ik tot dusver nog niet gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 18:58 
 

Hardist schreef:
patrickjeb schreef:
Wordt het niet eens tijd om die regel aan te passen?

Ik ben best bereid om het hier met de rest over te hebben, mits er een fatsoenlijke reden wordt aangedragen. Die heb ik tot dusver nog niet gezien.

zijn mensen die hier alleen komen om hun tracks te spammen en verder niks hier doen niet genoeg reden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 20:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik die vraag ook al min of meer beantwoord in het desbetreffende topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het probleem zit hem denk ik niet in de reden, maar in de oplossing. De regel dat je op een label moet hebben gereleased is achterhaald, want iedereen kan tegenwoordig in 5 minuten een internetlabeltje uit de grond stampen. Maar ik kan niet zoveel betere (objectieve) maatstaven verzinnen die de onzin eruit filteren. Heb je een specifieke aanpassing van de regels in gedachte Patrick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 12:52 
 

jeffrey2107 schreef:
zijn mensen die hier alleen komen om hun tracks te spammen en verder niks hier doen niet genoeg reden?

Geef eens voorbeelden dan, want de enige die er op dit moment genoemd wordt is "J-Rod", en ik zie hem nu niet echt spammen, maar gewoon enkele tracks posten. Dus ik denk dat de definitie "spammen" door sommigen anders wordt geïnterpreteerd.

Maar nogmaals, het gaat hier om één persoon, die enkele topics gemaakt heeft. Ik zie daar niet echt een probleem in? Tevens zet hij alleen een link neer naar zijn album dat op soundcloud staat. Nergens zie ik hem links "spammen" naar zijn eigen site, of social media, zoals ik sommigen hier al wel heb zien doen.

Dus ik zal het nogmaals herhalen, ik denk dat wij als mods best bereid zijn om de regel te herzien, mits er een goede reden voor is. En wat Bouke zegt, prima dat je in 5 minuten een label uit de grond kan stampen, maar ik heb hier nog geen onbekende artiesten zien posten die zoiets gedaan hebben, en de huidige regel werkt naar mijn mening nog gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 03:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er staat me nog iets vaags bij van een of andere net opgezet labeltje dat hier een plaat kwam promoten genaamd "toon kanker" of iets dergelijks.

Verder komt het niet heel erg vaak voor, maar het is natuurlijk wel vaag dat een plaat iemand die echt vette muziek maakt, maar nog geen release heeft gehad, niet in Releases geplaatst mag worden maar wanneer er van die schijtnummers op een "hobby"labeltje gereleased worden diegene meteen overal zn tracks kan lopen promoten

Misschien dat we met iets van "erkende" labels kunnen gaan werken?

Edit: Qomodo Dragons - Tonecancer hardstyle-releases/qomodo-dragons-gaat-niet-goed-skom001-t46363.html?hilit=Tonecancer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 10:30 
 

yowan schreef:

Weet je dat ik deze totaal gemist heb? :P

Maar goed voorbeeld inderdaad, en als het nu echt de spuigaten uit zou lopen dan prima, maar het valt nu toch best nog wel mee of niet? Als het erger gaat worden dan vind ik persoonlijk ook dat we er iets aan moeten doen, dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:23 
 

ook die brazata zooi af en toe kan je ook wel hierbij rekenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ook die brazata zooi af en toe kan je ook wel hierbij rekenen

Als iedereen zulke platen gewoon negeert dan is het binnen een week van de eerste pagina af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:43 
 

ja oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Heb je een specifieke aanpassing van de regels in gedachte Patrick?

Hier heb ik ook al over nagedacht, maar nee.

Bouke schreef:
Maar ik kan niet zoveel betere (objectieve) maatstaven verzinnen die de onzin eruit filteren.

Precies dit.

yowan schreef:
Misschien dat we met iets van "erkende" labels kunnen gaan werken?

Hier dacht ik bijvoorbeeld ook aan, maar wanneer is een label 'goed' genoeg om erkend te zijn.
Stel; Een nieuw/onbekend iemand richt een label op waar alleen hij op released. De eerste plaat is mwhua (Smaak gerelateerd). Mag deze in het topic?
De tweede plaat die hij released, wordt opgepakt door alle bekende top DJ's. De track komt in elke podcast voor die je je maar kan bedenken, maar niemand heeft ooit gehoord van deze producer. Hoort deze track dan in het release topic?
De derde plaat is ook weer, net als de eerste, 'mwhua' of nog beter 'Niet om aan te horen'. Afgrijselijke plaat. Mag deze in het release topic?

Hoewel ik wel denk dat je met 'erkende' labels een aardig eind komt, blijven er vraagtekens bij bijvoorbeeld iets als ik net heb verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 12:26 
 

Citaat:
Stel; Een nieuw/onbekend iemand richt een label op waar alleen hij op released. De eerste plaat is mwhua (Smaak gerelateerd). Mag deze in het topic?
De tweede plaat die hij released, wordt opgepakt door alle bekende top DJ's. De track komt in elke podcast voor die je je maar kan bedenken, maar niemand heeft ooit gehoord van deze producer. Hoort deze track dan in het release topic?
De derde plaat is ook weer, net als de eerste, 'mwhua' of nog beter 'Niet om aan te horen'. Afgrijselijke plaat. Mag deze in het release topic?

En daar zit hem nu juist het probleem, je zegt het zelf namelijk al. "Smaak gerelateerd". Ik vind niet dat een plaat pas op het forum mag komen wanneer alle top DJ's hem oppakken en wanneer die in elke podcast komt. Ik vind ook niet dat een topic weg moet omdat de mensen hier (omdat het hun smaak niet is) het niks vinden. Niet iedereen heeft dezelfde smaak. Dat is namelijk gewoon grote onzin. Er staan nu genoeg topics die ik persoonlijk nog niet eens open klik omdat het niet mijn smaak is. En dat heeft iedereen denk ik wel. Er zijn voor iedereen wel een aantal artiestn of een bepaalde stijl welke je gewoon niets doet. Die topics klik je dan ook gewoon niet open.

En zo is het ook met onbekende producers. Je ziet een naam die je nog niet kent, je klikt het topic open en luistert het, maar je vind het niets. Prima, dan kun je twee dingen doen. Je negeert die producer volledig of je klikt de volgende keer weer zijn topic open. Vind je het dan weer niets, dan kun je ze de volgende keer eventueel negeren.

Vandaar dus dat de huidige regel gewoon goed is en ook gehanteerd gaat blijven. Tenzij er dus iets concreets wordt aangedragen, het bovenstaande voorbeeld is dit dus echter niet. Het wordt pas een probleem als er gewoon per dag 2-3 topics (of meer) bij komen van onbekende artiesten die dus inderdaad nergens naar klinken. Want dan ga je de boel vervuilen en zie je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer. En dan moeten wij ook ingrijpen, vind ik. Maar op dit moment is dit totaal nog niet aan de orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij begreep je me een beetje verkeerd, ik ben het in principe namelijk wel met Patrick eens dat er tussen de releases dingen staan die eigenlijk gewoon in de Prdocuer's Corner thuishoren. Dat het op dit moment allemaal nog wel te overzien is kan ik me ook wel in vinden, maar voorkomen is beter dan genezen toch? Zou trouwens ook wel helpen als mensen (die hier nota bene klagen) niet die random topics nog eens gaan bumpen.. :whistle:

Mijn punt was alleen dat ik niet iets concreets kan verzinnen wat het beter maakt, en wat ook nog volledig objectief is. 'Erkende' labels is ook al subjectief (wanneer is een label erkend?). Dus ik kan hier wel een hoop redenen neergooien om de mods te overtuigen dat het anders moet, maar dat heeft niet zoveel zin als niemand (inclusief mezelf) een fatsoenlijk alternatief in gedachten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:33 
 

yowan schreef:
Verhaal

Ik snap niet waarom jij hier post als ik vervolgens onderstaande tegenkom in dat betreffende topic dat je linkte:

yowan schreef:
haha bump

Dat snap ik dus gewoon echt niet.

@Bouke, klopt wat je zegt, over dat alternatief. Kan ik namelijk zelf ook niet bedenken :P Het is dus een lastig onderwerp. Ik denk ook niet dat we dit 100% waterdicht kunnen maken. Er zal dus, wanneer het de spuigaten uitloopt, toch altijd een interruptie van een moderator nodig zijn.

Ik ben het er overigens zeker wel mee eens dat er dingen tussen staan die er eigenlijk niet thuishoren. Echter hebben wij het er achter de schermen ook over gehad en op het moment vinden wij hoe het nu gaat prima, dus zullen wij er ook niets aan gaan veranderen. Maar we zullen het wel in de gaten houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 04:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ging me meer om het topic in zn geheel (had me redelijk vermaakt met het lezen van alle reacties) niet zo zeer het probleem met de plaat dat ik destijds had
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een voorbeeld van een ander forum.
Ik weet niet of het op dit forum te doen is om een mention/quote-systeem in te passen? Dus dat je een melding krijgt van iemand die je quote of mentiont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 18:05 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Een voorbeeld van een ander forum.
Ik weet niet of het op dit forum te doen is om een mention/quote-systeem in te passen? Dus dat je een melding krijgt van iemand die je quote of mentiont.


Goed idee. Misschien ook een soort bedankt/ vind ik leuk knop , zodat we minder post zien met bv."+1" of gewoon de quote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2015 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat laatste met +1 telt gewoon lekker mee met je postcount :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 09:51 
 

Unknown schreef:
Een voorbeeld van een ander forum.
Ik weet niet of het op dit forum te doen is om een mention/quote-systeem in te passen? Dus dat je een melding krijgt van iemand die je quote of mentiont.

Allemaal mogelijk als Jordy daar zin in heeft of wanneer hij één van ons mods admin rechten geeft :P Eerder niet dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2015 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm dit gaat dus nog wel een jaar of 10 duren >.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 10:34 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Hmm dit gaat dus nog wel een jaar of 10 duren >.< :lol:



:lol: :lol: Nog slechter dan in de politiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 15:28 
 

Keeptrying schreef:
Unknown schreef:
Hmm dit gaat dus nog wel een jaar of 10 duren >.< :lol:

:lol: :lol: Nog slechter dan in de politiek.

Tsja, wat zal ik zeggen, we blijven het proberen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dit forum zit eigenlijk zó veel meer he.. jammer dat Jordy dat niet inziet. Ik weet niet precies wat het verhaal precies inhoud, alleen dat hij er geen tijd of zin meer in heeft. Maar dan zou ik het alsnog zonde vinden dat dit forum in zekere zin verwaarloosd word..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 16:03 
 
Hardtraxxer

yowan schreef:
In dit forum zit eigenlijk zó veel meer he.. jammer dat Jordy dat niet inziet. Ik weet niet precies wat het verhaal precies inhoud, alleen dat hij er geen tijd of zin meer in heeft. Maar dan zou ik het alsnog zonde vinden dat dit forum in zekere zin verwaarloosd word..


Precies dit. Ik versta natuurlijk ook dat Jordi hem niet voor niets wegdoet.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates