Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2015 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, maar ik vind dat je de rechten best aan iemand anders kunt geven om dingen te fixen op dit forum, ook al ben je zelf niet meer geïnteresseerd. Dit forum is inmiddels binnen de scene zo groot geworden dat ik niet begrijp dat je dit forum zo kunt verwaarlozen.
Die ideeën kunnen toch gewoon ingepast worden door iemand anders. Hoeveel moeite kost het bv om Hardist die rechten te geven om bepaalde dingen te verbeteren? Dat lijkt mij letterlijk 2 seconden werk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D, geef iemand eens wat admin rechten.
Daarna krijg je misschien je paar duizend euro voor de website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 11:26 
 
Hardtraxxer

Kan mijn naam ook veranderd worden van Hardtraxxer naar Artiest? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik ben zelf een artiest, mag ik de tekst "Artiest" onder mijn naam?
Als je minimaal een aantal platen op je naam hebt staan zetten wij graag die titel onder je naam. Neem daarvoor contact op met Jor-D. Let wel: de account naam moet gelijk zijn aan de echte artiesten naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 15:27 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
Ja, maar ik vind dat je de rechten best aan iemand anders kunt geven om dingen te fixen op dit forum, ook al ben je zelf niet meer geïnteresseerd. Dit forum is inmiddels binnen de scene zo groot geworden dat ik niet begrijp dat je dit forum zo kunt verwaarlozen.
Die ideeën kunnen toch gewoon ingepast worden door iemand anders. Hoeveel moeite kost het bv om Hardist die rechten te geven om bepaalde dingen te verbeteren? Dat lijkt mij letterlijk 2 seconden werk :x


Ik ben het volledig met je eens. Maar misschien wil hij die macht niet uit handen geven om welke reden dan ook.
Ik zou wel willen helpen, maar dan moet ik eens vlug op zolder gaan kijken of ik ergens nog een stapel geld op overschot liggen heb. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jor-D, geef iemand eens wat admin rechten.
Daarna krijg je misschien je paar duizend euro voor de website.


Nja mij lijkt dat dat gewoon moet kunnen zonder per se hardtraxx te moeten verkopen? Je kunt eigenaar blijven ook door dingen uit handen te geven. Maar blijkbaar is Jordi daar niet toe bereid helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 18:34 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Citaat:
Ik ben zelf een artiest, mag ik de tekst "Artiest" onder mijn naam?
Als je minimaal een aantal platen op je naam hebt staan zetten wij graag die titel onder je naam. Neem daarvoor contact op met Jor-D. Let wel: de account naam moet gelijk zijn aan de echte artiesten naam.


Thanks :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LukeInfinite schreef:
patrickjeb schreef:
Citaat:
Ik ben zelf een artiest, mag ik de tekst "Artiest" onder mijn naam?
Als je minimaal een aantal platen op je naam hebt staan zetten wij graag die titel onder je naam. Neem daarvoor contact op met Jor-D. Let wel: de account naam moet gelijk zijn aan de echte artiesten naam.


Thanks :thumbup:


Hmm dit gaat dus nog wel een jaar of 10 duren >.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 23:46 
 
Hardtraxxer

Wat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 08:38 
 

Jor-d staat niet bekend om zijn snelle reactie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 10:36 
 

Ik heb hem inmiddels een paar mailtjes in de tussentijd gedaan om de admin rechten. Heeft zo toch geen zin, dat mag hij zelf ook wel inzien. Anders kan hij beter gelijk de boel weggooien. Dus we zullen zien of ik er ooit nog een reactie op ga krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik hoop het wel, ik vind het anders echt schandalig als ik echt eerlijk mag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 10:51 
 

Unknown schreef:
Ja ik hoop het wel, ik vind het anders echt schandalig als ik echt eerlijk mag zijn.

Dat mag jij, en dat zullen er meer vinden. Ik persoonlijk vind het niet schandalig, maar gewoon jammer. Er zijn hier mensen die dagelijks flink actief zijn die de rol van admin op zich zouden kunnen nemen. Dus laten we hopen dat Jordy zelf ook inziet dat op deze manier Hardtraxx langzaam maar zeker ten onder gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 11:23 
 
Hardtraxxer

Afwachten dus.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Ik heb hem inmiddels een paar mailtjes in de tussentijd gedaan om de admin rechten. Heeft zo toch geen zin, dat mag hij zelf ook wel inzien. Anders kan hij beter gelijk de boel weggooien. Dus we zullen zien of ik er ooit nog een reactie op ga krijgen :P

Ik hoop van harte dat jij (hopelijk) binnenkort die admin rechten op je mag nemen, het zou de site ontzettend goed doen. Het mag duidelijk zijn dat sommige dingen echt aan verandering toe zijn. Erg jammer dat dat het zo moet lopen met HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan mijn stokpaardje weer gebruiken :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 15:25 
 

pim0412 schreef:
Ik hoop van harte dat jij (hopelijk) binnenkort die admin rechten op je mag nemen

Ik hoop het ook Pim en zo niet ik dan wel iemand anders. Zodra we meer info hebben dan laten we dit uiteraard weten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 17:01 
 
Hardtraxxer

Hopelijk komt dit snel goed ! Nog veel succes ermee alvast !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Unknown schreef:
Ja ik hoop het wel, ik vind het anders echt schandalig als ik echt eerlijk mag zijn.

Dat mag jij, en dat zullen er meer vinden. Ik persoonlijk vind het niet schandalig, maar gewoon jammer. Er zijn hier mensen die dagelijks flink actief zijn die de rol van admin op zich zouden kunnen nemen. Dus laten we hopen dat Jordy zelf ook inziet dat op deze manier Hardtraxx langzaam maar zeker ten onder gaat.


Nog eventjes wat meer laten afgleiden zodat Hardtraxx nog minder waard wordt en kan jij het voor een prikkie overnemen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik zou best willen, maar ik beschik niet over de capaciteiten om een hele website inclusief forum fatsoenlijk te kunnen onderhouden helaas, anders zou het serieus een dikke optie zijn om het voor een prikkie over te nemen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Nou ik zou best willen, maar ik beschik niet over de capaciteiten om een hele website inclusief forum fatsoenlijk te kunnen onderhouden helaas, anders zou het serieus een dikke optie zijn om het voor een prikkie over te nemen :yes:


Als jij betaald zorg ik wel voor de website samen met de andere mods gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 19:54 
 

dus iemand heeft 10k in een oude sok?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 20:13 
 
Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Voor technische ondersteuning kan ik ook wel een steentje bijdragen :D


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2015 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
dus iemand heeft 10k in een oude sok?


Minder hoor. Max. 4500 ofzo
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates