Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 12:22 
 

ik heb ergens opgevangen dat als je hardtraxx wilde overnemen je 10000 euro neer mocht tellen
(het is ook mogelijk dat dat bedrag gewoon door iemand is verzonnen en totaal niet klopt , in dat geval heb ik niks gezegd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
ik heb ergens opgevangen dat als je hardtraxx wilde overnemen je 10000 euro neer mocht tellen
(het is ook mogelijk dat dat bedrag gewoon door iemand is verzonnen en totaal niet klopt , in dat geval heb ik niks gezegd)


Dat bedrijf heb ik dus ook ergens vernomen, dat is dus veel te duur voor deze site. Alleen maar omdat Jor-D er zelf veel tijd in heeft gestopt wilt niet zeggen dat alle tijd zo kostbaar is geweest.
Kan je voor dat geld beter een nieuwe community opstarten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 12:27 
 

SAIN7 schreef:
jeffrey2107 schreef:
ik heb ergens opgevangen dat als je hardtraxx wilde overnemen je 10000 euro neer mocht tellen
(het is ook mogelijk dat dat bedrag gewoon door iemand is verzonnen en totaal niet klopt , in dat geval heb ik niks gezegd)


Dat bedrijf heb ik dus ook ergens vernomen, dat is dus veel te duur voor deze site. Alleen maar omdat Jor-D er zelf veel tijd in heeft gestopt wilt niet zeggen dat alle tijd zo kostbaar is geweest.
Kan je voor dat geld beter een nieuwe community opstarten..


ook omdat de site inmiddels ietwat verouderd is op een aantal punten, er nog steeds geen app of mobiele site is werkt ook niet mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 12:36 
 

Klik

10.000 euro omzet. Wat hij er dus voor wilt hebben zal rond die prijs liggen schat ik. Echter omdat de boel inderdaad erg verouderd is en er ook geen mobiele website is etcetera (iets wat in deze tijd wel heel erg belangrijk is naar MIJN mening) is dat wel erg veel geld. Je betaald in principe eigenlijk ook alleen voor de naam, de bekendheid en de community.

Iedereen kan zelf een community opzetten voor nog geen twee tientjes per jaar bij wijze van spreken. phpBB is gratis, Wordpress is gratis, en dan kun je Hardtraxx al nabouwen. Een domeinnaam kost een tientje per jaar en hosting kan zo veel of zo weinig kosten als je het zelf wilt. Ik kan binnen een uurtje of twee ook een forum online hebben staan. Daar heb ik wel al eens vaker over nagedacht, echter niet doorgezet aangezien je gewoon wel leden moet krijgen en ze komen echt niet zomaar. En dat is het hele probleem. Als je de leden hebt, is het makkelijk.

Echter nu ik er zo over nadenk, mijn persoonlijke project loopt binnenkort ten einde, ik heb alles nu bijna zoals ik het wil, dus misschien ga ik eens gewoon voor de lol een website opzetten zoals ik Hardtraxx eigenlijk voor ogen heb, puur voor de lol en omdat het gewoon mijn hobby is haha. Moet toch wat te doen hebben. Misschien dat ik er daarna ook nog eens wat mee ga doen, wie weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Echter nu ik er zo over nadenk, mijn persoonlijke project loopt binnenkort ten einde, ik heb alles nu bijna zoals ik het wil, dus misschien ga ik eens gewoon voor de lol een website opzetten zoals ik Hardtraxx eigenlijk voor ogen heb, puur voor de lol en omdat het gewoon mijn hobby is haha. Moet toch wat te doen hebben. Misschien dat ik er daarna ook nog eens wat mee ga doen, wie weet.


Mag ik weten wat je persoonlijke project is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 13:21 
 

algemeen/het-stel-je-vraag-aan-fekete-topic-t51637.html#p1517369

Fekete schreef:
Wat mij in het dagelijks leven bezighoudt, is vooral mijn hobby, web development. Hiermee ben ik echt elke dag bezig en ben nog altijd aan het werken aan mijn persoonlijke "administratie pagina" waar ik echt alles op bijhoud waarvan ik vind dat ik het moet bijhouden. Tevens heb ik daar mijn complete muziek database en via mijn browser (via mijn site dus) speel ik mijn mp3's af welke op mijn USB stick staan. Zo hoef ik ze dus niet te uploaden en heb ik ze altijd bij me. Daarnaast heb ik daar dus mijn eigen mp3 player welke ik ook gebruik voor de streams van http://www.di.fm. Zo kan ik gemakkelijk en snel afwisselen tussen Hardstyle, Hard Dance, Electro House, etc.. Waar ik dus op dat moment zin in heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 16:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er kunnen nog wel 10 opzetjes gemaakt worden (GHS, HS, HT, aaa, hs news). Daardoor wordt het aantal personen dat zin heeft om te contribueren nog meer verdeeld waardoor ze stuk voor stuk nog meer devalueren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 21:14 
 

Meer of minder Marokkanen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 11:31 
 

Ik heb niks tegen Marokkanen, maar alle buitenlanders (van welke afkomst dan ook) die hier alleen maar criminele activiteiten verrichten, die mogen er van mij allemaal per direct uit.

TiMOTHYb schreef:
Er kunnen nog wel 10 opzetjes gemaakt worden (GHS, HS, HT, aaa, hs news). Daardoor wordt het aantal personen dat zin heeft om te contribueren nog meer verdeeld waardoor ze stuk voor stuk nog meer devalueren.

Klopt, echter er is er geen één die "alles" heeft zeg maar. Het enige wat Hardtraxx op dit moment nog is, is een forum, niet meer en niet minder. Maar er zijn tegenwoordig zo'n leuke dingen die je kunt doen met een website, mits je het goed doet natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
TiMOTHYb schreef:
Er kunnen nog wel 10 opzetjes gemaakt worden (GHS, HS, HT, aaa, hs news). Daardoor wordt het aantal personen dat zin heeft om te contribueren nog meer verdeeld waardoor ze stuk voor stuk nog meer devalueren.

Klopt, echter er is er geen één die "alles" heeft zeg maar. Het enige wat Hardtraxx op dit moment nog is, is een forum, niet meer en niet minder. Maar er zijn tegenwoordig zo'n leuke dingen die je kunt doen met een website, mits je het goed doet natuurlijk.


Zoals? Wat zou jij willen toevoegen aan een website voor hardere stijlen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om te beginnen de secties die op de fp staan maar nimmer zijn gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 16:59 
 

ThaBomba. schreef:
Fekete schreef:
TiMOTHYb schreef:
Er kunnen nog wel 10 opzetjes gemaakt worden (GHS, HS, HT, aaa, hs news). Daardoor wordt het aantal personen dat zin heeft om te contribueren nog meer verdeeld waardoor ze stuk voor stuk nog meer devalueren.

Klopt, echter er is er geen één die "alles" heeft zeg maar. Het enige wat Hardtraxx op dit moment nog is, is een forum, niet meer en niet minder. Maar er zijn tegenwoordig zo'n leuke dingen die je kunt doen met een website, mits je het goed doet natuurlijk.


Zoals? Wat zou jij willen toevoegen aan een website voor hardere stijlen?

Ik heb wel enkele leuke ideeën echter ga ik die niet hier zo maar neerzetten :) Misschien dat ik er nog eens iets mee ga doen, maar misschien ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Echter nu ik er zo over nadenk, mijn persoonlijke project loopt binnenkort ten einde, ik heb alles nu bijna zoals ik het wil, dus misschien ga ik eens gewoon voor de lol een website opzetten zoals ik Hardtraxx eigenlijk voor ogen heb, puur voor de lol en omdat het gewoon mijn hobby is haha. Moet toch wat te doen hebben. Misschien dat ik er daarna ook nog eens wat mee ga doen, wie weet.


Als je donateurs zoekt, kan je me via PB bereiken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Fekete schreef:
Echter nu ik er zo over nadenk, mijn persoonlijke project loopt binnenkort ten einde, ik heb alles nu bijna zoals ik het wil, dus misschien ga ik eens gewoon voor de lol een website opzetten zoals ik Hardtraxx eigenlijk voor ogen heb, puur voor de lol en omdat het gewoon mijn hobby is haha. Moet toch wat te doen hebben. Misschien dat ik er daarna ook nog eens wat mee ga doen, wie weet.


Als je donateurs zoekt, kan je me via PB bereiken. :thumbup:

Zou ik niet doen, dan moet je weer een speciale sectie voor early en Qlubtempo aanhouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag het me echt al af sinds je hier moderator bent, dus daarom vraag ik het gewoon nu het kan. Maar hoe spreek je ''Fekete'' eigenlijk uit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2015 23:01 
 

SL8492 schreef:
Ik vraag het me echt al af sinds je hier moderator bent, dus daarom vraag ik het gewoon nu het kan. Maar hoe spreek je ''Fekete'' eigenlijk uit? :P

Fèkète :) Hopelijk is dat duidelijk, weet niet hoe ik het anders moet uitleggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:17 
 
Hardtraxxer

Tof dat je dit doet! Ik vraag me af hoe je moderator bent geworden en hoe je dit uberhaupt kunt worden? Lijkt me een interessante taak die ik in de toekomst wellicht ook wil invullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet er wel wat te modden zijn. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:20 
 

Gangster schreef:
Tof dat je dit doet! Ik vraag me af hoe je moderator bent geworden en hoe je dit uberhaupt kunt worden? Lijkt me een interessante taak die ik in de toekomst wellicht ook wil invullen.


volgens mij moet je daarvoor gevraagd worden door de mods, zoiets meen ik gelezen te hebben toen magnetron mod werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 14:58 
 

Gangster schreef:
Tof dat je dit doet! Ik vraag me af hoe je moderator bent geworden en hoe je dit uberhaupt kunt worden? Lijkt me een interessante taak die ik in de toekomst wellicht ook wil invullen.

Dit heb ik al eens uitgelegd ergens. Lang verhaal kort, ik had Jor-D een PB gestuurd nadat ik zag dat DJ Thera van het forum af was gegaan om bepaalde redenen. Daarna ben ik gewoon mod geworden, ging een beetje vanzelf. Heb er in ieder geval nooit om gevraagd.

Hoe je mod kunt worden, heel simpel, door het gewoon te vragen denk ik en gewoon door goed te beargumenteren waarom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag ik mod worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 15:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goeie motivatie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey Fekete, wil je AUB die Hardstylboy van dit forum aftyfen? Iedereen ergert zich groen en geel aan die kerel, voegt 0 toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 17:55 
 

Raven schreef:
Hey Fekete, wil je AUB die Hardstyleboy van dit forum aftyfen? Iedereen ergert zich groen en geel aan die kerel, voegt 0 toe.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Hey Fekete, wil je AUB die Hardstylboy van dit forum aftyfen? Iedereen ergert zich groen en geel aan die kerel, voegt 0 toe.


Komt ie uit Den Haag?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates