Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Wat is precies Bouke's rol op ht? Ik zie hem met regelmaat nuttige dingen die echt bijdragen aan het forum plaatsen (bijvoorbeeld nu weer de Q&A met DP).

In principe ben ik 'gewoon' lid net als ieder ander :P Echter heb ik wel dezelfde rechten als de groene mannetjes zodat bepaalde zaken makkelijker te regelen / realiseren zijn. Denk bijvoorbeeld aan overleg achter de schermen (o.a. over Q&A's) of zoals laatst met dat overzicht van hardstyle releases.

Overigens, dat het topic van de Q&A met DP op mijn naam staat zegt niet zo veel, dit wordt achter de schermen door 'het team' gedaan. En bijvoorbeeld de Q&A met Rudy Peters was grotendeels door een ander lid geregeld, wij zijn er pas ingedoken toen het meeste al geregeld (afgesproken) was :)

SVB schreef:
Hij staat volgens mij ook veel nauwer in contact met de mods dan de rest van de leden dus hoe zit hier npu precies de vork in de steel? :P

Dat klopt wel; zoals hierboven gezegd ben ik qua rechten op het forum een moderator, echter zie ik mezelf niet zo, ik heb ook nog nooit iets gemodereerd ofzo. Maar ik probeer wel mee te denken over bepaalde zaken, en dan komt er ook wel eens een moderatie- of beleidsonderwerp voorbij. Dus hoe de vork precies in de steel zit, tja, ik sta denk ik een beetje tussen de moderators en de leden in? :P Zo probeer ik me ook wel op te stellen in ieder geval. Denk bijvoorbeeld aan een post als deze, als zoiets door een groene naam zou zijn gevraagd zou je wellicht andere reacties krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2016 20:15 
 

Ahh okay duidelijk en alleen maar een goede zaak dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:

SVB schreef:
Hij staat volgens mij ook veel nauwer in contact met de mods dan de rest van de leden dus hoe zit hier npu precies de vork in de steel? :P


Dat klopt wel; zoals hierboven gezegd ben ik qua rechten op het forum een moderator, echter zie ik mezelf niet zo, ik heb ook nog nooit iets gemodereerd ofzo. Maar ik probeer wel mee te denken over bepaalde zaken, en dan komt er ook wel eens een moderatie- of beleidsonderwerp voorbij. Dus hoe de vork precies in de steel zit, tja, ik sta denk ik een beetje tussen de moderators en de leden in? :P Zo probeer ik me ook wel op te stellen in ieder geval. Denk bijvoorbeeld aan een post als deze, als zoiets door een groene naam zou zijn gevraagd zou je wellicht andere reacties krijgen.


Zouden niet alle mods maar ook leden op deze manier moeten denken? Elkaar helpen waar nodig om samen dit forum tot 1 te brengen. Natuurlijk heb je bepaalde personen nodig die de overhand hebben, in de vorm van mods, maar een andere denkwijze of uitbreng zal al een hoop schelen.

Zo moeten ook alle mods op 1 zelfde lijn staan en moeten "vriendjes" van ook gewoon een warn of ban krijgen, en geen toegang meer op het forum. Een ban = een ban, niet de een wel terug en de ander niet, ook al gebruik je iemand anders zijn account?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 19:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Bouke schreef:

SVB schreef:
Hij staat volgens mij ook veel nauwer in contact met de mods dan de rest van de leden dus hoe zit hier npu precies de vork in de steel? :P


Dat klopt wel; zoals hierboven gezegd ben ik qua rechten op het forum een moderator, echter zie ik mezelf niet zo, ik heb ook nog nooit iets gemodereerd ofzo. Maar ik probeer wel mee te denken over bepaalde zaken, en dan komt er ook wel eens een moderatie- of beleidsonderwerp voorbij. Dus hoe de vork precies in de steel zit, tja, ik sta denk ik een beetje tussen de moderators en de leden in? :P Zo probeer ik me ook wel op te stellen in ieder geval. Denk bijvoorbeeld aan een post als deze, als zoiets door een groene naam zou zijn gevraagd zou je wellicht andere reacties krijgen.


Zouden niet alle mods maar ook leden op deze manier moeten denken? Elkaar helpen waar nodig om samen dit forum tot 1 te brengen. Natuurlijk heb je bepaalde personen nodig die de overhand hebben, in de vorm van mods, maar een andere denkwijze of uitbreng zal al een hoop schelen.

Zo moeten ook alle mods op 1 zelfde lijn staan en moeten "vriendjes" van ook gewoon een warn of ban krijgen, en geen toegang meer op het forum. Een ban = een ban, niet de een wel terug en de ander niet, ook al gebruik je iemand anders zijn account?


Hier kunnen we lang over discussiëren, als jij het forum graag meer leven in wilt blazen moet je juist NIET de leden bannen die zorgen voor 'leven' op het forum. Als ik iedereen zou bannen die de regels breekt blijft er weinig over. We hebben hier met het team al heel vaak over gediscussieerd en soms tot chagrijnig aan toe, maar we laten het voor nu maar even zo.
Wij zitten als team nu goed op één lijn naar mijn idee.

We bannen alleen de dubbele accounts die hier alleen maar komen om te trollen zonder dat ze ook maar enige vorm van positiviteit uitstralen.

Je mag van mij best een topic aanmaken met een poll voor strengere/andere regels/ideeën op het forum. Kijken wat er uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 21:16 
 

Naar aanleiding dat Kees het nogal irri vond dat ik dat getroll rapporteerde in het Qlimax topic:

Als jullie het beleid niet versoepelen moet je ook niet janken als een lid een bericht rapporteert dat in strijd is met het beleid. Maar omdat jullie het beleid niet volgen vind je het irritant dat ik het rappoteer. Als je het beleid wel strikt zou volgen zou je het juist op prijs stellen dat een lid of meerdere leden dat getroll zouden rappoteren. Je doet altijd wel chaggi naar mij maar beter zou je is een keer die mensen die alleen maar liggen te trollen op hun vingertjes tikken door middel van een warn.

Het Qlimax topic staat flink vol maar dat is wel voor een groot deel weer complete onzin. Leden die op die manier leven in de brouwerij brengen zie ik liever verdwijnen. Wat is er nou leuk aan 10 x de zelfde flauwe grap in z'n topic en dat ieder jaar weer opnieuw?

Dit gekut weerhoud serieuze mensen er ook van een account aan te maken of op het forum te blijven. Ik zie liever een periode een heel rustig en mss saai ht en dat het daarna weer opbloeit met serieuze mensen dan dat het blijft zoals het nu is.

Tuurlijk is een lolletje en een grap leuk (neem bijvoorbeeld The Bombas plaatje in het opbouw topic). Dat is imo grappig maar niet dat iedereen moet even laten zijn hoe leuk hij of zij is in het Qlimax topic door te zeggen dat Dirk Jan DJ op de lineup staat.

Ik vind het serieus kut om te zien dat ik leden zie vertrekken met als reden dat ze het getroll en kinderachtig gedoe zat zijn. Nieuwe leden posten hier 10 berichten en zijn er dan al weer klaar mee omdat ze alleen maar op hun taalfouten gewezen worden.

Het imago van ht is ook gewoon slecht. Wil je dit weer beter hebben en nieuwe leden trekken zal je eerst van dat imago af moeten zien te komen. Die figuren die zo kinderachtig lopen te doen heel de tijd van het forum gooien zal al een stuk helpen.

Maak een keer schoonschip, wat verliest je er nou aan dat je mensen die constant lopen te trollen niet meer op het forum zijn?? Ze dragen toch niks goeds bij aan het forum.

Er zijn nog genoeg mensen net zoals het mod team die iets moois van het forum willen maken maar dat gaat op deze manier sws nooit lukken. Ht zal op deze manier alleen maar verder verder afzakken.

Zoals een Bouke die wil zijn steentje bijdragen, nou een Koen ook, ik zou me ook best in willen zetten om het een en ander te regelen voor ht en vast nog een paar andere leden ook.

Leden die het goed met het forum voorhebben willen niet dat het zo blijft zoals nu want ook jullie mods zien het liever anders dan dat het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 21:28 
 

En ja ik weet dat ik mee vroeger ook heel kinderachtig kon gedragen hier maar dat was ook meer omdat wat ik ook zei er toch altijd kut opmerkingen over werden gemaakt. Op dat moment had ik ook zoiets van wat kan mij het ook allemaal nog verrekken.

Echter hoop ik dat ook de mods in de gaten hebben dat ik de laatste maanden in het ontopic gedeelte van het forum louter en alleen nog serieuze dingen heb gepost en ik echt mijn steentje wel zou willen bijdragen aan het forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Het Qlimax topic staat flink vol maar dat is wel voor een groot deel weer complete onzin. Leden die op die manier leven in de brouwerij brengen zie ik liever verdwijnen. Wat is er nou leuk aan 10 x de zelfde flauwe grap in z'n topic en dat ieder jaar weer opnieuw?

Dit gekut weerhoud serieuze mensen er ook van een account aan te maken of op het forum te blijven. Ik zie liever een periode een heel rustig en mss saai ht en dat het daarna weer opbloeit met serieuze mensen dan dat het blijft zoals het nu is.

Tuurlijk is een lolletje en een grap leuk (neem bijvoorbeeld The Bombas plaatje in het opbouw topic). Dat is imo grappig maar niet dat iedereen moet even laten zijn hoe leuk hij of zij is in het Qlimax topic door te zeggen dat Dirk Jan DJ op de lineup staat.


Er word veel getrollt en jaarlijks komen dezelfde grappen weer voorbij, dit is natuurlijk in het begin en de eerste keer leuk. Maar op een gegeven moment gaan mensen, waaronder ik, hier aan irriteren. Er word gereport maar naar mijn inziens word er niets mee gedaan.

Hetzelfde geld voor het feest topic, er is een template gekomen, helemaal prima. Maar dan moet daar ook aan gehouden worden. Als er dan een inbreng gedaan word, word die gelijk van de kaart geschoven omdat de mods een ander idee hebben.

Dit was het idee over de banners/foto/poster bovenaan te zetten, als je kijkt naar de meeste topics die gemaakt worden/werden is het op die manier. Veel mensen vinden dit fijner dan wanneer het onderaan staat. > Echter ging dit niet door en moesten we de template volgen, heb ik meermaals de topics gereport om aan te wijzen dat ze nu het beleid moeten volgen; met het gevolg dat ik een pb krijg:

(Ja het is kei kinderachtig dat ik ieder nieuw topic ging reporten die zich niet voldeed aan de template, maar het beleid is het beleid en dan moet er niet vanaf geweken worden. Al helemaal niet als je er telkens over begint te discussiëren en toch je eigen zin doordrijft (aka een mod).)

Citaat:
Goedenavond,

Ik zou je willen verzoeken om te stoppen met die loze meldingen. Anders vind ik het straks ook leuk om een waarschuwing te geven.

Fijne avond verder ;)


SVB schreef:
Het imago van ht is ook gewoon slecht. Wil je dit weer beter hebben en nieuwe leden trekken zal je eerst van dat imago af moeten zien te komen. Die figuren die zo kinderachtig lopen te doen heel de tijd van het forum gooien zal al een stuk helpen.

Maak een keer schoonschip, wat verliest je er nou aan dat je mensen die constant lopen te trollen niet meer op het forum zijn?? Ze dragen toch niks goeds bij aan het forum.


Helemaal mee eens. Ik snap dat sommige mensen wel actief bijdragen aan het forum en het "levendig" houden, maar veel mensen ergeren zich er wel aan. Zo heb ik regelmatig mensen gereport die telkens opnieuw trollen en doen, maar er word niets mee gedaan omdat het vriendjes van zijn..., je moet hier juist als team op 1 lijn zitten en niet de ene wel gaan bannen en de andere niet

SVB schreef:
Er zijn nog genoeg mensen net zoals het mod team die iets moois van het forum willen maken maar dat gaat op deze manier sws nooit lukken. Ht zal op deze manier alleen maar verder verder afzakken.
Zoals een Bouke die wil zijn steentje bijdragen, nou een Koen ook, ik zou me ook best in willen zetten om het een en ander te regelen voor ht en vast nog een paar andere leden ook.
Leden die het goed met het forum voorhebben willen niet dat het zo blijft zoals nu want ook jullie mods zien het liever anders dan dat het nu is.


Dit is helemaal waar, er zijn genoeg serieuze mensen die hun steentje bij willen dragen, maar dit word bij voorbaat niet geaccepteerd door het "mod-team", bestaande uit 2/3 "actieve" personen en iemand die hen een beetje helpt.

Zo heb ik bijv. meerdere malen aangegeven dat het liveset gedeelte veranderd moet worden, maar er word 0,0 mee gedaan. Zowel vanuit Jor-D niet, of van de andere mods. > Ook komen er dingen voor uit het topic hardtraxx vandaag de dag waar helemaal niets mee gedaan word. Mensen verliezen wel hun intresse in het forum op die manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 21:50 
 

Niks meer aan toe te voegen :thumbup:

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich aan dat getroll stoort want volgens Kees ben ik altijd de enige die dat irritant vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2016 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met Sander en Koen. Als bijvoorbeeld iemand in het Qlimax topic zegt dat Dirk-Jan DJ in de line up is het nog wel enigzins grappig, maar daarna wil iedereen ook grappig zijn en krijgen we Noisekick, Tharec, Hardstyle Bitches, Patrick Jumpen en Blutonium Boy, terwijl de grap er allang af is.

Van mij hoeven zulke mensen niet direct geband worden, maar er mag wel even door een mod aangegeven worden dat het weer on-topic mag, VOOR dat we 2 pagina's verder zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kom er later nog inhoudelijk op terug als ik wat meer tijd heb, maar in ieder geval vast bedankt voor de bijdragen, hier kunnen 'we' een stuk meer mee dan met loze opmerkingen in bijvoorbeeld het Qlimax topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 10:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Van mij hoeven zulke mensen niet direct geband worden, maar er mag wel even door een mod aangegeven worden dat het weer on-topic mag, VOOR dat we 2 pagina's verder zijn.


Om even snel hierop in te gaan. Dit is gebeurt.
Zenda schreef:
Voor de droom line-ups hebben we, net als voor Hard Bass, dit topic: algemeen/hoe-zou-jij-de-line-up-maken-t1369.html . De opbouwfoto's zien we vanzelf in algemeen/het-feestopbouw-fotoalbum-t27060.html verschijnen. Mocht het grappig doen en gezeik op elkaar doorgaan na deze post, dan gooien wij hem dicht tot de line-up er is en gaan er warns vallen.


Ik zie dat er ook weer verscheidene reports zijn, wij gaan hier naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 10:15 
 

Hij zei VOOR we 2 pagina's verder zijn. Dit was pas na die 2 pagina's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap ook wel dat moderators iets beter te doen hebben dan 24/7 een feesttopic in de gaten houden. In ieder geval goed dat er iets gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 10:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Hij zei VOOR we 2 pagina's verder zijn. Dit was na 2 pagina's.


Even iets anders. Heb je de Qlimax topics van voorgaande jaren gezien? In mijn persoonlijke opzicht (zonder met het team overlegd te hebben) mag er best een grapje gemaakt worden, het moet niet zo zijn dat mensen zich eraan gaan irriteren.
Het liefste zien wij wel dat de leden deze ongein in offtopic houden, zodat het topic schoon blijft.

Ik zal alle gemelde berichten verwijderen en duidelijk maken dat desbetreffende berichten in offtopic mogen. Gebeurt dit niet dan gooi ik hem dicht tot de line-up er is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 10:29 
 

The Venator schreef:
SVB schreef:
Hij zei VOOR we 2 pagina's verder zijn. Dit was na 2 pagina's.


Even iets anders. Heb je de Qlimax topics van voorgaande jaren gezien? In mijn persoonlijke opzicht (zonder met het team overlegd te hebben) mag er best een grapje gemaakt worden, het moet niet zo zijn dat mensen zich eraan gaan irriteren.
Het liefste zien wij wel dat de leden deze ongein in offtopic houden, zodat het topic schoon blijft.

Ik zal alle gemelde berichten verwijderen en duidelijk maken dat desbetreffende berichten in offtopic mogen. Gebeurt dit niet dan gooi ik hem dicht tot de line-up er is.

:thumbsup: :thumbsup:

En ja ik heb dat topic voorgaande jaren ook gezien en ook toen irriteerde ik me er groen en geel aan. Alleen had ik toen nog niet goed het besef dat er iets van een meldknop bestond :P
Een grapje hier en daar is leuk maar er zit imo een verschil tussen een grapje en gewoonweg dom lopen trollen wat in het Qlimax topic wel ieder jaar gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Naar aanleiding dat Kees het nogal irri vond dat ik dat getroll rapporteerde in het Qlimax topic:

Als jullie het beleid niet versoepelen moet je ook niet janken als een lid een bericht rapporteert dat in strijd is met het beleid. Maar omdat jullie het beleid niet volgen vind je het irritant dat ik het rappoteer. Als je het beleid wel strikt zou volgen zou je het juist op prijs stellen dat een lid of meerdere leden dat getroll zouden rappoteren. Je doet altijd wel chaggi naar mij maar beter zou je is een keer die mensen die alleen maar liggen te trollen op hun vingertjes tikken door middel van een warn.

Het Qlimax topic staat flink vol maar dat is wel voor een groot deel weer complete onzin. Leden die op die manier leven in de brouwerij brengen zie ik liever verdwijnen. Wat is er nou leuk aan 10 x de zelfde flauwe grap in z'n topic en dat ieder jaar weer opnieuw?

Hee, anders ga je toch gewoon gezellig samen met Hardist op Mieptraxx zitten? Kunnen jullie samen lekker janken over hoe jullie alles hier zo ontzettend kut vinden, je het niet naar je zin hebt, hoe kinderachtig alle leden hier wel niet zijn en hoe niet-grappig je het allemaal wel niet vindt.

Leden die alleen maar onzin posten heb je inderdaad niks aan, maar er is maar een heel klein gedeelte van de leden dat letterlijk nooit iets bijdraagt. Als je de overige leden allemaal warns gaat geven voor af en toe een lolletje of een troll-post (althans volgens jou), dan wordt de sfeer en de activiteit op Hardtraxx er echt niet beter op. En helaas is Hardtraxx de laatste tijd sowieso al veel minder actief dan voorheen. Zeker op plaatsen waar het er m.i. toe doet, zoals de release-sectie, waar voorheen talloze goede discussies zijn gevoerd. Dat was in de eerste instantie de reden dat ik op Hardtraxx kwam, maar tegenwoordig worden veel tracks afgedaan met ''Heerlijke plaat!'' of ''Ontzettend kut.''. Helaas is er geen beleid wat dit kan veranderen, maar dit is naar mijn mening wel een veel belangrijker aspect van Hardtraxx dan wat geouwehoer in een feesttopic (je zit immers in de ''Feest'' sectie).

Je zit er ook altijd meteen bovenop als het niet in jouw straatje humor ligt. Hoe mild het ook is, je moet altijd even zeggen wat een 'Kinderachtige kleuters!' je de leden wel niet vindt. Die afbeelding van ThaBomba is wel grappig, maar het geouwehoer in het Qlimax topic niet. Misschien moeten we anders even een SVB-regelement opstellen met de guidelines van humor op Hardtraxx.

Overigens denk ik persoonlijk dat je echt geen idee hebt wat de ''nieuwe leden'' of niet-HT'ers van Hardtraxx vinden. Ik kan genoeg voorbeelden geven van mensen die sporadisch meelezen als niet-lid, en die het geouwehoer juist wel kunnen waarderen. Als Hardtraxx daar om bekend staat en dat ''het imago'' is, althans volgens jou, dan is dat wat mij betreft helemaal prima. Ik vind ook niet altijd alles even grappig (wie wel?) , maar ik ga niet elke post die me niet aanstaat of niet in mijn ideaalbeeld van Hardtraxx past melden. Dat slaat m.i. echt compleet nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry hoor "Pim" maar jou post vind ik ook nergens op slaan. Natuurlijk veranderen de leden van hardtraxx en de manier van reageren op tracks en doen. Maar je valt nu wel svb en hardist aan die wel altijd het goede met en voor hardtraxx hebben.

Terwijl er een best grote groep hetzelfde denkt als die personen, waaronder ik, een grapje zeker maar zoals het qlimax topic gaat toch nergens meer over.. of zoals het drugs off-topic af en toe...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grotendeels eens met Pim zijn comment. Snap jullie ook wel Koen/Sander, moeten misschien wel wat dingetjes veranderen. Maar zo erg als jullie het verwoorden vind ik het nou ook nog niet en als je die gein in het Qlimax topic niet kunt waarderen scroll je toch gewoon verder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
als je die gein in het Qlimax topic niet kunt waarderen scroll je toch gewoon verder?

En als je een track niks vind, reageer je niet en scroll je ook maar lekker verder. Vind dit iets te makkelijk.

Een grapje op z'n tijd is prima,
Chroman schreef:
maar daarna wil iedereen ook grappig zijn en krijgen we Noisekick, Tharec, Hardstyle Bitches, Patrick Jumpen en Blutonium Boy, terwijl de grap er allang af is.

Precies dit.

Verder vind ik SVB en Koen het erger maken dan dat het is, maar ik snap wel wat ze bedoelen en daar geef ik ze ook wel gelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook lang niet alle trolls even geslaagd, en idd soms gaat men te ver in het elkaar overtreffen dat het de grap meer kwaad dan goed doet. Maar ik stoor me er totaal niet aan dat het geplaatst wordt. Ik zou het zelfs zonde vinden als dat verdwijnt, omdat 2 of 3 leden er niet tegen kunnen, aangezien het toch voor een fijne levendigheid zorgt. Het brengt wat luchtigheid op het forum, wat verder reikt dan alleen dat ene topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 13:14 
 

@MelvinFR. De ene persoon irriteerde zich er nou eenmaal meer aan dan de ander. Het is wel een beetje de omgekeerde wereld dat leden als ik en Koen maar door moeten scrollen omdat er een groepje van z'n standaard mss 20 leden is dat zich ieder jaar moet misdragen in het Qlimax topic.

In het off topic gedeelte zou je dit inderdaad kunnen zeggen dat we er maar overheen moeten lezen maar in een on-topic gedeelte vind ik dat onzin. Dat deel van het forum is niet bedoeld voor dat getroll. Pim0412 vind jij die grappen die in het Qlimax topic jaarlijks tig keren voorbij komen nog wel leuk? Het zijn namelijk die posts die ik rapporteer en verder rapporteer ik niks. Jij doet net alsof ik ieder off-topic bericht op het forum aan het rapporteren ben xd. Jij vind van jezelf ook altijd dat je wat bijdraagt aan het forum (en dat doe je ook) maar toch verdedig je nu maar de mensen die (sorry dat ik het weer zeg) zo kinderachtig een topic vol spammen met altijd weer de zelfde flauwe grappen.

Hardtraxx is niet bedoeld voor mensen die hier alleen maar komen om te kloten. We hebben hier vind ik een goed beleid mits je het handhaaft. Dit beleid word echter door dat groepje van mss 20 man overboord gegooid omdat het dan nog levendig blijft op het forum. Het getroll en flauw gedoe is hier nu gewoon zo algemeen geaccepteerd dat leden die het rapporten door overige leden + mods neergezet worden als huilebalken. Jij kent ook mensen van buitenaf die het getroll hier wel leuk vinden maar voor die mensen is ht ook niet bedoeld. Die mensen moeten maar lekker op facebook blijven zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
En als je een track niks vind, reageer je niet en scroll je ook maar lekker verder. Vind dit iets te makkelijk.


Heb je inderdaad gelijk in, was niet echt een goede opmerking :P.

patrickjeb schreef:
Verder vind ik SVB en Koen het erger maken dan dat het is, maar ik snap wel wat ze bedoelen en daar geef ik ze ook wel gelijk in.


Zoiets probeerde ik ook te zeggen, maar ik vind niet dat er nou drastisch iets moet veranderen op het forum. Ik vind het wel prima zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volledig eens met de post van Norther. :yes:


Koen schreef:
Sorry hoor "Pim"

??
Koen schreef:
Natuurlijk veranderen de leden van hardtraxx en de manier van reageren op tracks en doen.

Punt?
Koen schreef:
Maar je valt nu wel svb en hardist aan die wel altijd het goede met en voor hardtraxx hebben.

Het beste voorhebben wil niet zeggen dat dat ook het beste is. Als het aan Hardist had gelegen was de halve community gebanned geweest onder het mom van 'Sneue leden' (zie Hardtraxx vandaag de dag topic). Als je er zo tegenaan kijkt, en écht denkt dat dat het beste voor Hardtraxx is, dan ben je gewoon niet goed snik.

patrickjeb schreef:
Een grapje op z'n tijd is prima, maar daarna wil iedereen ook grappig zijn en krijgen we Noisekick, Tharec, Hardstyle Bitches, Patrick Jumpen en Blutonium Boy, terwijl de grap er allang af is.

En hoe gaan we bepalen wie op de ''ik wil ook leuk doen''-trein springt, en wie er legitiem grappig is? Je ziet toch ook wel in dat dit een belachelijke afweging is? In een alles-kan of niets-kan scenario, kies ik dan toch voor alles. Nogmaals, het is allemaal zeker niet even grappig of überhaupt grappig, maar zeker met betrekking tot dit specifieke geval moet zoiets m.i. gewoon kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2016 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
patrickjeb schreef:
Een grapje op z'n tijd is prima, maar daarna wil iedereen ook grappig zijn en krijgen we Noisekick, Tharec, Hardstyle Bitches, Patrick Jumpen en Blutonium Boy, terwijl de grap er allang af is.

En hoe gaan we bepalen wie op de ''ik wil ook leuk doen''-trein springt, en wie er legitiem grappig is? Je ziet toch ook wel in dat dit een belachelijke afweging is? In een alles-kan of niets-kan scenario, kies ik dan toch voor alles. Nogmaals, het is allemaal zeker niet even grappig of überhaupt grappig, maar zeker met betrekking tot dit specifieke geval moet zoiets m.i. gewoon kunnen.

Het gaat er niet om dat er een richtlijn moet komen wie wel en wie niet iets grappigs mag zeggen, maar dat als 1 grap 25 keer gemaakt word, het niet meer grappig is. Van mij hoeft zo'n reactie ook niet direct verwijderd te worden, maar als ik een grap zie die al op vele manieren is gemaakt, ga ik niet proberen om nog een graantje mee te pikken en hoger op de 'Parvuz-Award' te eindigen. Een uitgemolken grap 25 keer moeten lezen, verpest een topic. Ik mag hopen dat je het daar mee eens bent.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates