Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2017 13:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Probleem is ook gewoon naar mijn ogen dat er totaal 0,0 promotie heeft plaatsgevonden op plekken waar veel potentiële bezoekers kunnen zitten. Misschien dat er wel eens een gesponsord bericht is geweest maar daar trek je nou ook niet ontzettend veel gebruikers mee. Als ik hier niet op het forum had gezet had ik waarschijnlijk heel niet van het bestaan van de nieuwe site afgeweten. Erg zonde in mijn ogen want de potentie is er zeker, wellicht dat het nog komt in de toekomst!

Het is ook zo dat de insteek was dat er veel mond tot mond reclame zou komen. "Community driven", maar bij zo'n startup misschien iets onderschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Is het mogelijk om het subforum Algemeen toe te voegen aan de menubalk, net zoals Feesten, Livesets en Releases? Voor mij (en ik denk vele andere) een veel bezocht onderdeel van het forum, aangezien daar veel nieuws over de scene wordt geplaatst.


Niet? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2017 11:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
klapstoel schreef:
Is het mogelijk om het subforum Algemeen toe te voegen aan de menubalk, net zoals Feesten, Livesets en Releases? Voor mij (en ik denk vele andere) een veel bezocht onderdeel van het forum, aangezien daar veel nieuws over de scene wordt geplaatst.


Niet? :(

Ik zal het doorgeven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Het is ook zo dat de insteek was dat er veel mond tot mond reclame zou komen. "Community driven", maar bij zo'n startup misschien iets onderschat.

Hardtraxx forum is al sinds jaar en dag 'community driven.' Die community zit hier en niet op dat nieuwe gebeuren. Had de community erbij betrokken geweest en was er in die 5 jaar iets gedaan met alle wensen dan was het project waarschijnlijk heel anders opgepakt.

Total waste of money en time nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 08:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hebben ze gedaan toch? open en gesloten beta, je kon maanden tips en input geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hebben ze gedaan toch? open en gesloten beta, je kon maanden tips en input geven.


ik vind het al kut als ik het per ongeluk aanklik in de rode balk op het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hebben ze gedaan toch? open en gesloten beta, je kon maanden tips en input geven.

We hoopten met z'n allen natuurlijk dat het beter opgepikt zou gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Hebben ze gedaan toch? open en gesloten beta, je kon maanden tips en input geven.

Ja kleine op en aanmerkingen. Ik bedoelde dat de gehele community op het forum aan dat gebeuren gelinked had moeten worden moest het een succes worden op basis van diezelfde community. Dus door verwijzingen, of ratingen de koppelen aan topics of weet ik veel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, als het nieuwe gedeelte echt geïntegreerd werd in het forum, werd het misschien beter opgepakt door de huidige HT leden. Aan de andere kant. Je hebt hier de Release-sectie al, dan zou je die moeten combineren met de nieuwe site. Alleen wilde Jordy juist geen discussie, dus voor ons maar goed dat het niet is gecombineerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Ja, als het nieuwe gedeelte echt geïntegreerd werd in het forum, werd het misschien beter opgepakt door de huidige HT leden. Aan de andere kant. Je hebt hier de Release-sectie al, dan zou je die moeten combineren met de nieuwe site. Alleen wilde Jordy juist geen discussie, dus voor ons maar goed dat het niet is gecombineerd.

Denk ook dat we van geluk mogen spreken als ik het zo zie xd Zonder het forum geen Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 13:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
MeneerEend schreef:
Ja, als het nieuwe gedeelte echt geïntegreerd werd in het forum, werd het misschien beter opgepakt door de huidige HT leden. Aan de andere kant. Je hebt hier de Release-sectie al, dan zou je die moeten combineren met de nieuwe site. Alleen wilde Jordy juist geen discussie, dus voor ons maar goed dat het niet is gecombineerd.

Denk ook dat we van geluk mogen spreken als ik het zo zie xd Zonder het forum geen Hardtraxx.


Het initiele idee (eerste versie in mijn hoofd) was ook om de releases/tracks secties uit het forum te halen en daar een betere website voor te maken. Tot op een zekere hoogte is dat ook gelukt, maar er mist gewoon nog wat waardoor we het niet konden maken om dat forum gedeelte eruit te halen :-)

Citaat:
Denk ook dat we van geluk mogen spreken als ik het zo zie


Beetje dubbel. Omdat het "oude vertrouwde" tracks/releases gedeelte er nog is, is er ook niet echt een reden om wat anders te gebruiken dan wat iedereen al gewend is. imo is dat ook een van de redenen dat het idee niet goed opgepakt werd én door wat ik hierboven aangeef. Ach, heb in ieder geval wat geprobeerd. Soms pakt iets goed uit, soms niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vraag aan de mods:

Ik wil mijn wachtwoord graag veranderen aangezien ik hem niet meer weet en ook graag op de desktop in wil loggen. Ik heb al meerdere malen op de knop wachtwoord vergeten gedrukt (geen mail) en een mod ook persoonlijk benaderd (geen reactie). Gaat er iets mis of doe ik iets niet goed? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 20:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Vraag aan de mods:

Ik wil mijn wachtwoord graag veranderen aangezien ik hem niet meer weet en ook graag op de desktop in wil loggen. Ik heb al meerdere malen op de knop wachtwoord vergeten gedrukt (geen mail) en een mod ook persoonlijk benaderd (geen reactie). Gaat er iets mis of doe ik iets niet goed? :slow:


Excuses van mijn kant voor het niet reageren, ben het vergeten :$
Ik heb Jordy even benaderd over het mail probleem, dit speelt al langer en is zeer vervelend.
Ik heb je een pb gestuurd met je nieuwe tijdelijke wachtwoord, je kunt deze vervolgens zelf wijzigen in de instellingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2018 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe kun je met de zoekfunctie zoeken naar namen als bijvoorbeeld Ran-D? Door dat '-' krijg je geen zoekresultaten en zoeken naar alleen 'Ran' kan ook niet omdat je minimaal 4 letters moet gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2018 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hoe kun je met de zoekfunctie zoeken naar namen als bijvoorbeeld Ran-D? Door dat '-' krijg je geen zoekresultaten en zoeken naar alleen 'Ran' kan ook niet omdat je minimaal 4 letters moet gebruiken.

Bij B-Front werkt het door 'B Front' in te vullen (met een spatie dus), maar als je 'Ran D' probeert staat er "De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen". Heb er zelf ook regelmatig last van als ik iets met de zoekfunctie probeer te vinden, ook met woorden die inderdaad bijvoorbeeld maar 3 letters zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 11:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hoe kun je met de zoekfunctie zoeken naar namen als bijvoorbeeld Ran-D? Door dat '-' krijg je geen zoekresultaten en zoeken naar alleen 'Ran' kan ook niet omdat je minimaal 4 letters moet gebruiken.

Kan niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://www.google.nl/search?q=ran-d+si ... e&ie=UTF-8
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij dat ik dagelijks opnieuw moet inloggen op Hardtraxx terwijl ik steeds de "blijf online" functie aanvink?
Was volgens mij in het verleden niet of toch niet zo vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 16:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ligt het aan mij dat ik dagelijks opnieuw moet inloggen op Hardtraxx terwijl ik steeds de "blijf online" functie aanvink?
Was volgens mij in het verleden niet of toch niet zo vaak.

Ik heb hier geen last van, zeker dat je je cookies niet verwijdert bij het afsluiten van je browser?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2018 23:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ligt het aan mij dat ik dagelijks opnieuw moet inloggen op Hardtraxx terwijl ik steeds de "blijf online" functie aanvink?
Was volgens mij in het verleden niet of toch niet zo vaak.


Bij mij niet dagelijks maar sinds een tijdje wel veel vaker dan in het verleden idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Welkom nieuwe mod: RoyApo :thumbup: Vraag maar raak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede toevoeging aan het team denk ik zo!

Vraag aan Roy: Zijn er bepaalde zaken of dingen waar jij je specifiek op wil gaan richten als mod zijnde? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks Jordy en Sander!

Ik zal er de komende tijd eerst nog zijn voor een extra oogje in het zeil, moet natuurlijk nog even wennen aan het hele idee en mijn weg zien te vinden als moderator zijnde. Ik zou me vooral wel bezig willen houden met het oplossen of dragelijk maken van onderlinge problemen aangezien dat ook bijdraagt aan de sfeer op het forum. Dat zal niet altijd even gemakkelijk zijn natuurlijk :P.
Verder ben ik natuurlijk vaak actief in de shout om het daar in de gaten te houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk antwoord :). Veel succes, en ik hoop ook een beetje plezier de komende tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen vraag maar wel succes gewenst, komt vast goed :thumbup:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates