Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:26 
 
Hardtraxx Crew

Kiloknaller schreef:
Raven schreef:
Hey Fekete, wil je AUB die Hardstyleboy van dit forum aftyfen? Iedereen ergert zich groen en geel aan die kerel, voegt 0 toe.


+1

+veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Neejoh gek is toch lachen. Hij heeft tenminste inhoud en een duidelijke visie. Talig is niet altijd even sterk maarja iedere gek z'n gebrek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook wel vermakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan toch niet iemand verbannen zonder geldige reden? Heeft hij de regels overtreden? Nee. Ik stoor me ook wel aan zijn taalgebruik maar dat vind ik geen reden om iemand te verbannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Je kan toch niet iemand verbannen zonder geldige reden? Heeft hij de regels overtreden? Nee. Ik stoor me ook wel aan zijn taalgebruik maar dat vind ik geen reden om iemand te verbannen.

Hij is nu puur aan het haten om te haten: hardstyle/basher-euphoric-hardstyle-mix-august-2015-t51702.html#p1519093
Vind dat daar best wat tegen gedaan mag worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 08:30 
 

Joey schreef:
Vind dat daar best wat tegen gedaan mag worden.

Dat doen we ook. Maar we gaan uiteraard niet iemand bannen omdat erom gevraagd wordt :lol: Maar wij zijn er ook klaar mee. Mocht je nog een nieuwe post zien waarin hij klaagt over de "Happy Stylez" dan aub even reporten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Je kan toch niet iemand verbannen zonder geldige reden? Heeft hij de regels overtreden? Nee. Ik stoor me ook wel aan zijn taalgebruik maar dat vind ik geen reden om iemand te verbannen.

Nou zo ben ik 2 jaar geleden ook "gebanned", ofnouja gebanned. Van de een op de andere dag zonder waarschuwing van het forum getyft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 09:37 
 

Na overleg is het topic omgedoopt tot het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic! :thumbup:

Fekete schreef:
Raven schreef:
Leonidas schreef:
Je kan toch niet iemand verbannen zonder geldige reden? Heeft hij de regels overtreden? Nee. Ik stoor me ook wel aan zijn taalgebruik maar dat vind ik geen reden om iemand te verbannen.

Nou zo ben ik 2 jaar geleden ook "gebanned", ofnouja gebanned. Van de een op de andere dag zonder waarschuwing van het forum getyft.

Welke gebruikersnaam? Dan zoek ik je die reden nog wel even op ;)

Nou, ik wacht nog steeds. Ik vind het namelijk jammer dat er gezegd wordt dat je "zonder waarschuwing van het forum getyft bent", vandaar wil ik graag weten om wie dit gaat, zodat ik die reden er even bij kan pakken. Helpen we dat mysterie gelijk de wereld uit en kun je stoppen met het zwart maken van ons team :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 09:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Fekete,

Favoriete artiest?
Favoriete plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 10:53 
 

Luukie schreef:
Fekete,

Favoriete artiest?
Favoriete plaat?

Verkeerde topic. Dat mag hier :P

Maar, ik heb niet echt een favoriete artiest. Favoriete plaat ook niet. Er zijn er zoveel. Moest ik er toch 1 kiezen dan zou het zijn Josh & Wesz en de plaat is dan Let It Go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Nou, ik wacht nog steeds. Ik vind het namelijk jammer dat er gezegd wordt dat je "zonder waarschuwing van het forum getyft bent", vandaar wil ik graag weten om wie dit gaat, zodat ik die reden er even bij kan pakken. Helpen we dat mysterie gelijk de wereld uit en kun je stoppen met het zwart maken van ons team :thumbup:

Door Jordi voor "Almighty". Ik maak niemand zwart, vind het raar dat zonder rede van de ene op de andere dag mijn account verwijderd was. (Dus niet gebanned) Toentertijd met Jordi proberen contact te krijgen maar was niet gelukt.

Maar heb allang vernomen dat in het moderatorforum iets staat in de zin van; "Almighty is weg en hoeft ook niet meer terug te komen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:28 
 

Ik neem in ieder geval mijn woorden terug, heb lopen zoeken maar kan nou niet bepaald een goede reden vinden waarom jouw account destijds verwijderd is.

En ja dat laatste wat je zei dat klopt ongeveer wel... Jammer dat het toendertijd zo is gegaan. Maar je hebt wel gewoon gelijk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Almighty
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 19:11 
 

Misschien handig om even hier te vermelden, Fekete heeft zijn naam veranderd naar Hardist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 09:47 
 

Voornamelijk hierom
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm. Fekete Piet? Of werkt dat niet zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 10:50 
 

TiMOTHYb schreef:
Hmm. Fekete Piet? Of werkt dat niet zo

:lol: :lol: Geen idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Nou zo ben ik 2 jaar geleden ook "gebanned", ofnouja gebanned. Van de een op de andere dag zonder waarschuwing van het forum getyft.


Rip Rik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigenlijk meer een vraag aan de beheerder, maar wellicht weet één van jullie het.

Wat gebeurt er met de posts van iemand die zijn account verwijdert? Ik zie namelijk 3 verschillende mogelijkheden:
- De posts blijven staan met de auteur (bijvoorbeeld Beha)
- De posts blijven staan, maar als auteur staat er nu 'Gast' (bijvoorbeeld KSwoosh)
- Alle posts worden verwijderd (bijvoorbeeld Qre8ive)

Wat zijn de verschillen tussen deze drie gevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo is Qre8ive weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee :P Maar ik zat een oud topic te lezen waarbij Lyst ogenschijnlijk met zichzelf aan het discussiëren was. Op een gegeven moment noemde hij Qre8ive echter bij naam, toen ben ik eens gaan zoeken, en blijkbaar is hij er niet meer en al zijn posts ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2015 15:15 
 

Bouke schreef:
Eigenlijk meer een vraag aan de beheerder, maar wellicht weet één van jullie het.

Wat gebeurt er met de posts van iemand die zijn account verwijdert? Ik zie namelijk 3 verschillende mogelijkheden:
- De posts blijven staan met de auteur (bijvoorbeeld Beha)
- De posts blijven staan, maar als auteur staat er nu 'Gast' (bijvoorbeeld KSwoosh)
- Alle posts worden verwijderd (bijvoorbeeld Qre8ive)

Wat zijn de verschillen tussen deze drie gevallen?

Persoonlijk denk ik dat dit iets van phpBB is, of een optie die Jordy aankiest wanneer hij een gebruiker verwijdert of banned. Ik denk dat wanneer hij iemand banned, hij dus kan kiezen om de gehele gebruiker te verwijderen (gebruikersnaam die dus naar gast wordt gezet en alle posts weg) en wanneer hij een gebruiker verwijderd, dat hij de gebruikersnaam en posts kan laten staan. Maarja, dit is giswerk, heb zelf al gelange tijd niet meer met phpBB gewerkt, puur omdat ik de opties daarin veel en veel te summier vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom is hardstylboy eigenlijk 2 maanden gebanned? Tweede ban is toch permaban?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2015 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Waarom is hardstylboy eigenlijk 2 maanden gebanned? Tweede ban is toch permaban?

Wordt per gebruiker door ons bekeken en hier overleggen we dan ook over. Tweede ban betekent niet direct een permaban, kan wel, maar hoeft zoals je merkt niet.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates