Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 11:26 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Op t eerste gehoor denk ik aan Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof we het orgineel al niet genoeg gehoord hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 12:56 
 
Hardtraxxer

Die TRB vocals klinken echt ziek droog op deze snelheid. xd Verder klinkt het wel als een lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel erg lekker klinken moet ik zeggen. Toch wel vernieuwend ten opzichte van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt als Lowroller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal wel van Minus Militia zijn lijkt mij. Jammer dat je hun set nu wel kan voorspellen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze doen wel goed hun huiswerk als de tracks voor Hard Bass al klaar zijn. Vind deze remix ook wel een verbetering tov het origineel wat ik al veel te vaak gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vocalen op dit tempo.. Voor de rest klinkt het op het eerste gehoor wel lekker ^^

Maximum schreef:
Jammer dat je hun set nu wel kan voorspellen. :(

Ja joh? Laat maar horen.
Vind 't overigens echt niet erg dat ze inmiddels al (waarschijnlijk) 2 tracks hebben gedraaid. Niet iedereen volgt de social media van deze dj's, youtube of dit forum. Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor Lowroller.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.

Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hard Bass zal elke plaat die gedraaid wordt nieuw zijn, uitzonderingen zijn op 2 handen te tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
pim0412 schreef:
Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.

Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hard Bass zal elke plaat die gedraaid wordt nieuw zijn, uitzonderingen zijn op 2 handen te tellen.

Nou ja laten we niet overdrijven, denk dat je toch het publiek ietwat onderschat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Die vocalen op dit tempo.. Voor de rest klinkt het op het eerste gehoor wel lekker ^^

Maximum schreef:
Jammer dat je hun set nu wel kan voorspellen. :(

Ja joh? Laat maar horen.
Vind 't overigens echt niet erg dat ze inmiddels al (waarschijnlijk) 2 tracks hebben gedraaid. Niet iedereen volgt de social media van deze dj's, youtube of dit forum. Voor pakweg 90% van de bezoekers van Hardbass zal dit nieuw zijn, en dan zet ik denk ik nog laag in.

Ik bedoel daar gewoon mee te zeggen dat ik het jammer vind dat ze niet gewoon alles exclusief houden. Dat ze die DJ Tool al draaien snap ik nog wel, maar de kans lijkt me groot dat ze met dit nummer de avond zullen sluiten en dan zou ik het jammer vinden dat die niet exclusief is gebleven. Maar goed ik laat me graag verrassen en anders zal ik me op hun set toch meer dan prima vermaken, dus dat gaat helemaal goed komen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2014 11:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik haat lowroller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
Ik haat lowroller.

Want? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:17 
 
Hardtraxxer

PsychoWynd schreef:
VALEO schreef:
Ik haat lowroller.

Want? :huh:


Waarschijnlijk omdat hij verschrikkelijk in de herhaling valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
PsychoWynd schreef:
VALEO schreef:
Ik haat lowroller.

Want? :huh:


Waarschijnlijk omdat hij verschrikkelijk in de herhaling valt.

Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk


Wat je daar zegt roept juist een verband op, misschien waagt Lowroller zich wel aan iets hardstyle-achtigs, om nog meer bekendheid te vergaren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Citaat:
Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk


Wat je daar zegt roept juist een verband op, misschien waagt Lowroller zich wel aan iets hardstyle-achtigs, om nog meer bekendheid te vergaren. :lol:


U bent bekend met de term "negatief verband"? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk :P


Steffnov, je hebt mij een hoop moeite bespaard om hetzelfde te vertellen in een veel te uitgebreid verhaal. Danku.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:53 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
KWAAIE-MAX schreef:
Citaat:
Omdat de kracht van zijn tracks een negatief verband tonen met zijn groeiende bekendheid (goh hoe zou dat komen), nog steeds doet alsof hij Mr. Underground is en afgeeft op iedereen die het tegenovergestelde beweert. Kut persoonlijkheid + steeds minder interessant wordende tracks dus.

Dat gezegd hebbende denk ik niet dat dit een Lowroller remix is eigenlijk


Wat je daar zegt roept juist een verband op, misschien waagt Lowroller zich wel aan iets hardstyle-achtigs, om nog meer bekendheid te vergaren. :lol:


U bent bekend met de term "negatief verband"? :P


Ik bedoelde meer een verband als in tussen het feit dat hij zich aan een soort van hardstyle track zou wagen en het feit dat zijn bekendheid groeit (om nog bekender te worden). Ik refereerde niet naar het negatieve verband dat jij bedoelde (dat zijn groeiende bekendheid een verlies van kracht in zijn tracks met zich meebrengt), daar ben ik het overigens 100% mee eens. ^^

Dit overigens weer een verband met zich meebrengt omdat hardstyle een minder krachtig genre is, en zijn tracks in kracht afnemen (dit is slechts hypothetisch).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 09:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:


Dat is deze niet..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Hahah huh idd laat maar :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran

Maar wel een leuk plaatje. :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks