Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:22 
 

Ivex - World Wide
[soundcloud][b]http://soundcloud.com/djivex/ivex-worldwide[/soundcloud]
Dit kwam ik toevallig tegen, en vond het wel lekker klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Ivex - World Wide

Dit kwam ik toevallig tegen, en vond het wel lekker klinken.

Fixed. Ff luisteren, zometeen de edit

Edit: wat een troep zeg?. Sorry hoor, maar dit lijkt nergens op. Break is lachwekkend kut, kick lijkt op Frenchcore, zonder het core gedeelte en de effectjes zijn eerder irritant dan interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 01:03 
 
Hardtraxx Newbie

Troep? Die mening kan ik totaal niet delen :thumbdown:
Break lach wekkend kut? dat is typisch frenchcore.
klinkt beter als de gemiddelde peacock track

Jammer dat er altijd wannabe kenners op deze site zitten. Om die reden heb ik mijn account ooit verwijderd.

Hopelijk gaan we meer van deze artiest horen, klinkt veel belovend! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 01:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')

Het is maar wat je een wannabe kenner wilt noemen. Zie mezelf niet als een kenner, maar als liefhebber. Maar als jij anders wilt oordelen, ga je gang. Net als over deze track, ieder zijn eigen ding. Zou het wel knap vinden als mensen als ik je je account laten verwijderen, ik trap echt geen tracks de grond voor niets de grond in. Leuk dat je je er zoveel van aantrekt though, gaat je ver brengen.

Maar ikzelf vind dit gewoon een bouttrack, en geef ook aan waarom. Ivex leest het toch niet, en mocht hij het wel lezen, dan heeft hij goede kritieken en hoop ik dat hij er wat mee doet. De kick is ronduit slap tot bijna afwezig, wat eigenlijk nog wel het meest killing is. Daarnaast trapt de break elk beetje tempo uit de plaat, wat je gewoon wilt in een Frenchcore track. Energie, een lekker drive en tempo, en deze track mist elke van deze onderdelen. Dat blijft er weinig over. Ben ook erg benieuwd wat jij dan "typisch Frenchcore" eraan vind, zo langzaam ben ik nog geen break tegengekomen hoor. Maar als jij er wel een paar weet, ga je gang.

Daarnaast ligt de melodie mij ook niet, past ook niet in het genre, al laat ik me graag overtuigen in andere tracks. Bonuspuntje voor de originaliteit en het proberen, heb ik bewondering voor. En ik hoop nog zeker lekkere tracks van deze jongen te horen. Maar deze is er geen één van. Ik verwacht van een beginnend producer natuurlijk geen TSS kwaliteit, maar deze plaat gaat echt nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 10:47 
 

wesskeej schreef:
Ivex - World Wide
[soundcloud][b]http://soundcloud.com/djivex/ivex-worldwide[/soundcloud]
Dit kwam ik toevallig tegen, en vond het wel lekker klinken.

ik vind em ook wel lekker haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

Denk dat Ivex de track ziet in een set. Het is een track die anders is en naar mijn mening gedurfd is.
Zelf vind ik het ook geen Tss kwaliteit maar vind het wel goed genoeg om op een feest te horen ^^

Op een aantal punten geef ik je wel een beetje gelijk. Meningen botsen haha.

Ben blij dat we in nederland ook bezig zijn met frenchcore, op dat punt zijn we nog niet echt sterk :)
Gelukkig hebben we Dr. Peacock, Marcus Decks en nu ook Ivex op producerend gebied :yes:
Ik kijk uit naar een tweede track! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa.. Ik vind het niks, dat melodietje slaat helemaal nergens op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 01:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Boombox schreef:
Troep? Die mening kan ik totaal niet delen :thumbdown:
Break lach wekkend kut? dat is typisch frenchcore.
klinkt beter als de gemiddelde peacock track

Jammer dat er altijd wannabe kenners op deze site zitten. Om die reden heb ik mijn account ooit verwijderd.

Hopelijk gaan we meer van deze artiest horen, klinkt veel belovend! :drool:


Lol test me. Steffnov kent meer dan jij in je hele duimpie.
En ik ben eensch met hem, hoopje zooi dit.

Hoelang luisterd meneer hier al hardcore dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:02 
 
Hardtraxx Newbie

Hardcore al zo lang dat ik het geen zak meer aan vind. Frenchcore luister ik sinds 2006 toen niemand het nog kende.
Toen stond het nog bekend als tribecore.

Ga ook niet in discussie met een snotneus van een hardtraxx hooligan.
Staat bekend dat hier alleen maar negatieve dingen worden gezegd.
Terwijl misschien 10% van deze site echt weet waar die over praat, en de helft niet ouder is als 20 jaar :D

Zie deze site als de afgevallen artiesten die hun frustratie op deze manier kwijt moeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doe je hier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, laa die jongen lekker in zijn wereldje leven, als hij zich daar beter bij voelt. Als ik alles kut (enter) zou vinden, zou ik de scene lang geleden al hebben verlaten. Ga mezelf echt niet kwellen met dingen die ik niets aan vind, wat volgens mij een hobby van sommigen is.

Maar goed, zie in een ander topic dat je de nieuw EA ook leuk vindt, dus je omschrijving van dat je er geen zak meer aanvindt, zal ook wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ventje :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boombox schreef:
Hardcore al zo lang dat ik het geen zak meer aan vind. Frenchcore luister ik sinds 2006 toen niemand het nog kende.
Toen stond het nog bekend als tribecore.

Ga ook niet in discussie met een snotneus van een hardtraxx hooligan.
Staat bekend dat hier alleen maar negatieve dingen worden gezegd.
Terwijl misschien 10% van deze site echt weet waar die over praat, en de helft niet ouder is als 20 jaar :D

Zie deze site als de afgevallen artiesten die hun frustratie op deze manier kwijt moeten :lol:

Er zitten inderdaad mensen hier die jonger zijn. Maar dat zegt verder niks over de kennis.
En Steffnov heeft er wel degelijk verstand van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 01:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Boombox schreef:
Hardcore al zo lang dat ik het geen zak meer aan vind. Frenchcore luister ik sinds 2006 toen niemand het nog kende.
Toen stond het nog bekend als tribecore.

Ga ook niet in discussie met een snotneus van een hardtraxx hooligan.
Staat bekend dat hier alleen maar negatieve dingen worden gezegd.
Terwijl misschien 10% van deze site echt weet waar die over praat, en de helft niet ouder is als 20 jaar :D

Zie deze site als de afgevallen artiesten die hun frustratie op deze manier kwijt moeten :lol:


Hou jij je dan maar lekker bij je frenchcore en donder op wijs te doen.
Ik luister net zo goed 12 jaar naar hardcore. Heb t ook nog zelf lopen produceren dus ik weet best wat een laag niveau is. Alleen omdat jij dit nummer mooi vind en wat mensen niet, moeten de rest maar hooligans zijn?

Dan heb ik een tip voor je, zeuren doe je maar in de kerk, dit is een forum, ieder een mening ,ieder een smaak. ieder zn kennis.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks