Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Artiest: Korsakoff

Track(s): Still Here (Re-Style Remix)

@12:00
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 09:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Enorm veel lef om zo'n klassieker te remixen, omdat 3/4 van de mensen die net hardcore begonnen te luisteren rond tot 2010 deze plaat als een van de eersten had, in het bearshare/limewire/kazaa tijdperk.

Maar ik vind hem best geslaagd, natuurlijk is het niet beter als het origineel, het is ook een andere track imo want er zit zo'n 10 jaar tussen. Maar het is iig een goeie mainstream plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2014 18:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt in LQ al als een geslaagde remix! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mmmm....Jammer dat Korsakoff het origineel niet zelf heeft geproduceerd, Toen der tijd was het Bart Kok. Ik vraag met af of de remix wel gewoon van haar is of dat ze weer hulp heeft gehad.
Het origineel is trouwens wel oke maar de remix is mij te 'Masters of Hardcore' :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dave schreef:
Mmmm....Jammer dat Korsakoff het origineel niet zelf heeft geproduceerd, Toen der tijd was het Bart Kok. Ik vraag met af of de remix wel gewoon van haar is of dat ze weer hulp heeft gehad.
Het origineel is trouwens wel oke maar de remix is mij te 'Masters of Hardcore' :(

Het is de Re-Style remix he, betwijfel of Lindsey er iets mee te maken heeft gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 21:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
dave schreef:
Mmmm....Jammer dat Korsakoff het origineel niet zelf heeft geproduceerd, Toen der tijd was het Bart Kok. Ik vraag met af of de remix wel gewoon van haar is of dat ze weer hulp heeft gehad.
Het origineel is trouwens wel oke maar de remix is mij te 'Masters of Hardcore' :(

Het is de Re-Style remix he, betwijfel of Lindsey er iets mee te maken heeft gehad :P



oeps ja...ff niet gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2014 23:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Klopt, dat waren de gouden jaren van Korsakoff. :love:
Maar ach, deze remix is een goeie mainstream plaat none the less.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2014 19:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had slechter gekund, dus dat is al een groot compliment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2014 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, best tof.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks