Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eigen georganiseerd feestje afgelopen weekend:



Enjoy! (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2010 23:14 
 

Flip27 schreef:
Eigen georganiseerd feestje afgelopen weekend:



Enjoy! (Y)

leuk filmpje :D
en lekkere track :D
beetje rare plek om het filmpje neer te zetten btw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
1 van de weinige Hardcore platen die me eigenlijk wat doet, waarom weet ik niet.


zegt al genoeg over het nummer. Met alle respect maar je houdt niet van HC maar wel van dit nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2010 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Khadber schreef:
1 van de weinige Hardcore platen die me eigenlijk wat doet, waarom weet ik niet.


zegt al genoeg over het nummer. Met alle respect maar je houdt niet van HC maar wel van dit nummer


een soort nu style plaat van de hardcore die de massa wel kan waarderen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Just4Music schreef:
Khadber schreef:
1 van de weinige Hardcore platen die me eigenlijk wat doet, waarom weet ik niet.


zegt al genoeg over het nummer. Met alle respect maar je houdt niet van HC maar wel van dit nummer


een soort nu style plaat van de hardcore die de massa wel kan waarderen :D

Mwah, ik betwijfel of dat nummer echt aanslaat bij de Mainstream Hardcore fans.. Het klinkt nogal slap, vind ik. Als je dat vergelijkt met Evil Activities, Nosferatu, Endymion of Angerfist (zo ongeveer de bekendsten van de Mainstream Hardcore), dan klinkt dit echt slapjes.
Wel leuk dat hij een anti climax erin heeft gedaan, dat gebeurt (zo ver ik weet!) niet vaak in de Mainstream Hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfs de slapste mainstream-hardcore zoals hardcore blasters of korsakoff zou dit nog te slap vinden.

En das wel jammer want Kasparov is an sich geen slappe producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 10:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zelfs de slapste mainstream-hardcore zoals hardcore blasters of korsakoff zou dit nog te slap vinden.

En das wel jammer want Kasparov is an sich geen slappe producer.

Nah.. Bas maakt sowieso niet zulke harde Hardcore hoor onder Kasparov. Part of the Project kon redelijk mee in de Mainstream, en Intrusion was "wel relaxed", maar de Kasparov Remix van Ctrl.Alt.Delete. was nou niet bepaald snoerhard. Ik zie het meer een beetje op het niveau van Korsakoff inderdaad. Het heeft de BPM van Hardcore, maar niet de doorsnee hardheid (vind ik dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2010 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is niet alleen een kick die hardheid maakt he :)
Alle sounds van die atrocious-remix zijn gewoon niet scherp en agressief genoeg voor hardcore, het klinkt ronduit kinderachtig. Bij Part of The Project was dat ook al een beetje, maar ook daar waren de synths en andere sounds hard genoeg.
En Ctrl-alt-delete remix is echt wel een harde hardcore plaat. Die intro gaat harder dan de gemiddelde hardcore-intro ;) en ook de climax trekt me wel aan. Manga was op het blije deuntje in de climax na ook een behoorlijk energiek nummer met een snoeiharde intro.

Hij kan het dus wel, maar kiest er waarschijnlijk bewust niet voor omdat hij hier op een ander publiek mikt, namelijk het hardstylepubliek dat zo'n nummer nog ff aan het einde van de avond wil horen samen met fuck the noisecontrollers enzo :P
Prima maar mij heb je daar gewoon niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Op astral (zoek naar No Time To Waste) staan van de Mad Dog Defqon-CD samples van:

Tommyknocker - In The Shadow
Qua stijl de opvolger van Criminal. Beetje tussen de industrial en mainstream in, vage geluiden maar wel geluiden die een melodieus en herkenbaar geheel vormen.
1 keer beluisterd en ik vind hem misschien zelfs wel beter dan Criminal. Echt een zieke plaat!

Endymion vs Art of Fighters - A New Today
Mindere plaat helaas, vind de melodie en synth zoals in de laatste AoF-producties erg matig en de kicks zijn ook niet echt stevig helaas. Ben benieuwd of niet net zo'n grote hit gaat worden als Let's Get It On.

Unexist & Mad Dog - Destroy The System
Je krijgt wat je verwacht van deze 2 mannen: snoeihard industrial-minded ramwerk!

En nog even een sample van de nieuwe Noize Suppressor: Fucked Up. Simpel maar altijd lekker met die geile kicks van m
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 12:20 
 

lekker inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle kicks van NS zijn :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee waarom heeft tommyknocker in the shadow aangepast :cry:
in dit setje : hardcore/amnesys-overstuurd-22-03-2010-t6738.html
zat er nog een vet stukje dnb in, jammer maar nu is hij alsnog wel vet maar wel een stuk minder.

nieuwe endymion & aof vind ik ook tegenvallen, had wel wat beters verwacht van deze groep hopelijk wordt het album van aof wel vet.

nieuwe mad dog en unexist :worship:
en ook de nieuwe NS is lekker


oja en hier nog nieuwe nummers :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 16:13 
 

refly klinkt wel ok, maar er ontbreekt iets...

scream klinkt maar een beetje mager...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Refly :drool: :worship:
Net als je denkt dat Amnesys niet beter kan worden doet ie er nog een schepje bovenop, keer op keer! Deze man begint echt mijn absolute held te worden op ieder gebied. Hopelijk zet Traxtorm vaart achter z'n release want Ctrl D Future/System Crash laten wel wat lang op zich wachten nu.

Nieuwe Tommyknocker is wel oké. Altijd kwaliteit van die man alleen dit nummer raakt me nog niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refly is heerlijk en de intro doet me denken aan unleash the beast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 12:55 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Refly :drool: :worship:
Net als je denkt dat Amnesys niet beter kan worden doet ie er nog een schepje bovenop, keer op keer! Deze man begint echt mijn absolute held te worden op ieder gebied. Hopelijk zet Traxtorm vaart achter z'n release want Ctrl D Future/System Crash laten wel wat lang op zich wachten nu.

Nieuwe Tommyknocker is wel oké. Altijd kwaliteit van die man alleen dit nummer raakt me nog niet zo.



helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Endymion :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wesz schreef:


Endymion :yay:

die vind ik persoonlijk echt ZOT HARD :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik vind hem tegenvallen. vocals vind ik niks en ook de melodie pakt me niet, het is me ook allemaal iets te vrolijk.
jammer want lets get it on vond ik wel echt super
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zie bovenstaande.
Maar had niet verwacht dat ze een geniale klassieker als Let's get it on gingen evenaren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zie bovenstaande.
Maar had niet verwacht dat ze een geniale klassieker als Let's get it on gingen evenaren...


Laat die Amnesys maar is ff kloten met AOF, want zal me niks verbazen als die nummers zoals let's get it on gaan evenaren samen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 22:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeft ie niet eens met AoF voor te kloten, Amnesys klaart Endymion en AoF in z'n eentje :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:12 
 

Wesz schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=0umhm4dMHoE
Endymion :yay:

dacht ik ff dat daar Lilly Allen stond :lol:

ot: lekker nr :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Niet echt vet nee, die vocals vind ik ook niet lekker klinken en die melodie is niet verbluffend
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2010 16:53 
 

Nieuwe Endymion en AOF is opzich wel te doen..
alleen de kick in de climax is gewoon bagger..
de melodie is opzich wel fijn :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks