Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Prankster

Track(s): Just Music

Sample/video:

Nieuwe prankster track, word gereleased met blood & tears op Adrenaline Tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet eens zo'n heel verkeerde plaat, samen met Blood & Tears kan die een leuke release worden. Begin sowieso wel sympathie te krijgen voor de lui bij Adrenaline tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2011 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Niet eens zo'n heel verkeerde plaat, samen met Blood & Tears kan die een leuke release worden. Begin sowieso wel sympathie te krijgen voor de lui bij Adrenaline tracks

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind eigenlijk de enige intressant release op Adrenaline records die van distorted revelation, deze vind ik beetje standaard, denk dat hem nog wat vaker moet luisteren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
kvind eigenlijk de enige intressant release op Adrenaline records die van distorted revelation, deze vind ik beetje standaard, denk dat hem nog wat vaker moet luisteren ^^


Blast mission is ook heerlijk!

BLAST OFF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
kvind eigenlijk de enige intressant release op Adrenaline records die van distorted revelation, deze vind ik beetje standaard, denk dat hem nog wat vaker moet luisteren ^^

Dan vind je dus tot nu toe de helft van ze goed, want deze release van Prankster word de derde op dat label. Blast Mission en (vooral) The Horizon vond ik toch best fijne releases hoor.
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks