Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

Artiest: System-X & Amphibian

Track(s): Difficult [Preview] [No Master]



Een reactie is welkom!

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2013 18:12 
 

Wow ik ben verrast door deze track, vind hem best lekker. Dat eerste stuk met die kick doet me een beetje denken aan Miss K8 - No More Jokes, met dat omlaag gaan van de kicks :D. Dat vind ik wel vet gedaan. De eerste kick die erin komt mist wel wat kracht vind ik, maar wat daarna komt is stukken beter. En dan bedoel ik dat stuk bij 1:34. Dat klinkt echt als een heerlijke, volle kick. Goede track! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:31 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:54 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Wow ik ben verrast door deze track, vind hem best lekker. Dat eerste stuk met die kick doet me een beetje denken aan Miss K8 - No More Jokes, met dat omlaag gaan van de kicks :D. Dat vind ik wel vet gedaan. De eerste kick die erin komt mist wel wat kracht vind ik, maar wat daarna komt is stukken beter. En dan bedoel ik dat stuk bij 1:34. Dat klinkt echt als een heerlijke, volle kick. Goede track! :D


Ten eerste bedankt voor je uitgebreide reactie!
Maar wat je zegt, het eerste stuk mist inderdaad nog wat kracht, maar het was een preview, heb de track nu al een stuk aangepast! Moet nog gemasterd worden en hij kan online, maar neemt even tijd in beslag!
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks