Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 19:39 
 
Hardtraxxer

Tha Playah:

Eternal (Official Masters of Hardcore 2014 anthem):

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Natuurlijk weer gewoon de standaard vrouwelijke Masters of Hardcore-vocals, en het 'geschreeuw' van Tha Watcher, maar dat stoort me totaal niet in deze track. Intro klinkt leuk en veelbelovend en energiek. De break is imo niet storend lang of in ieder geval niet te cheesy. De opbouw naar de climax is heel tof gedaan en de climax zelf is ook niet veel mis mee. Juist op het moment dat ik de climax wat saai vond worden, komt er ineens een hele toffe wending in :) Ja hoor! Ik vind het een hele fijne plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Haha vette clip! :D

Track is ook niet verkeerd, The Playah doet het altijd goed bij mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 20:55 
 
Hardtraxx Crew

Die clip :worship:

Verder, :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 21:11 
 
Hardtraxxer

heel dik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk weer eens een vet MOH anthem!!
zoals hierboven al wordt gezegt, vocalen zijn standaard en hetzelfde zoals altijd, maar voor de rest is het toch een fijne plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk anthem van mister Tha Playah! Bruut ook met die clip erbij. :worship:
Laat het maar snel de 29ste zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Godverdomme wat lekker :love:

Eerste keer sinds tijden dat een MOH Anthem me gelijk kippenvel geeft. Wat een geniale melodie :D
De laatste was Infinity.
Maar niks kan nog Bass-D & King Matthew - The Genesis toppen, imo het beste hardcore Anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Doet me een beetje denken aan Still Nm 1. Wat ik een van de beste tracks van het label vind. Deze komt niet in de buurt. Stomme vocals van die kut MC's moeten ze verbieden. Bah...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 12:53 
 

Helemaal niks aan. Teveel poespas/gedoe voor mij. Kick vind ik totaal niet goed en de melodie slaat gewoon nergens op. Klinkt gewoon net als iedere mainstream hardcore plaat van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Helemaal niks aan. Teveel poespas/gedoe voor mij. Kick vind ik totaal niet goed en de melodie slaat gewoon nergens op. Klinkt gewoon net als iedere mainstream hardcore plaat van de laatste jaren.


Als dat zo was was mainstream wel een stuk beter. Zo'n goed uitgedachte build-up en melodie hoor je alleen van Tha Playah nog tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:10 
 

Ik kan die melodie gewoon niet volgen. Hij ligt mij gewoon niet lekker. Een originele melodie kan ook heel simpel zijn. Ik heb dat liever. Vind dit gewoon iets te langdradig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik kan die melodie gewoon niet volgen. Hij ligt mij gewoon niet lekker. Een originele melodie kan ook heel simpel zijn. Ik heb dat liever. Vind dit gewoon iets te langdradig.


Hoe kan je de melodie nou moeilijk vinden :P
Het zijn echt maar een paar noten over een spectrum. En het is juist een originele melodie omdat het over een 3 maats is gedaan. Dat hoor je echt amper.
Als je niet weet wat het betekend het is dat de melodie om de drie kicks vooral veranderd.

Het enige andere hardcore nummer wat dat heeft is Mad Dog & The Stunned Guys - Nothing Else Matters. voor zo ver ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 13:22 
 

Ik vind 'm niet moeilijk maar hij klinkt mij gewoon niet lekker in de oren. Ik vind dat het totaal niet bijdraagt aan een lekkere drive omdat het zo langdradig is naar mijn gevoel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Ik vind 'm niet moeilijk maar hij klinkt mij gewoon niet lekker in de oren. Ik vind dat het totaal niet bijdraagt aan een lekkere drive omdat het zo langdradig is naar mijn gevoel is.



Helemaal mee eens.....de climax slaat echt nergens op, is totaal niet te volgen. je bent op gegeven moment gewoon de kluts kwijt. HIER HAD ZOVEEL MEER IN GEZETEN. :(
Het einde is wel geinig, het lijkt een beetje op Lindsey Stirling.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 22:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vinden jullie het echt lastig?
Ik misschien minder omdat ik gedrumt heb.
Maar ik kan het prima volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het gaat er niet om dat het moeilijk is maar het gaat erom dat een track gewoon lekker moet klinken in het gehoor, dat doet het namelijk niet. Er zit geen enkele drive in op deze manier :( dat is een beetje mijn punt.
Still Nm 1 is een goed voorbeeld van hoe het wel klinken moet....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 04:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dave schreef:
Het gaat er niet om dat het moeilijk is maar het gaat erom dat een track gewoon lekker moet klinken in het gehoor, dat doet het namelijk niet. Er zit geen enkele drive in op deze manier :( dat is een beetje mijn punt.
Still Nm 1 is een goed voorbeeld van hoe het wel klinken moet....


Vind jij. Ik vind het juist wel lekker lopen en klinkt voor mij goed in het gehoor en voor anderen hier ook blijkbaar. En er zit voor de verandering wel eens drive in, vooral als je het bpm nog eens 5 bpm omhoog tikt. Hetzelfde wat je bij Still Nr. 1 moest doen want dat nummer op het originele bpm was echt tergend saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2014 09:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dave schreef:
Het gaat er niet om dat het moeilijk is maar het gaat erom dat een track gewoon lekker moet klinken in het gehoor, dat doet het namelijk niet. Er zit geen enkele drive in op deze manier :( dat is een beetje mijn punt.
Still Nm 1 is een goed voorbeeld van hoe het wel klinken moet....


Vind jij. Ik vind het juist wel lekker lopen en klinkt voor mij goed in het gehoor en voor anderen hier ook blijkbaar. En er zit voor de verandering wel eens drive in, vooral als je het bpm nog eens 5 bpm omhoog tikt. Hetzelfde wat je bij Still Nr. 1 moest doen want dat nummer op het originele bpm was echt tergend saai.




Inderdaad dat vind ik.....Ik zeg ook niet dat jij dat zegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2014 01:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind die melodie heel moeilijk te volgen, maar vind het wel een lekkere track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 16:55 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is hier moeilijk aan? Ik vind de melody perfect geplaatst, lekke ge-sidechained.. Niks mis mee? Top anthem! Een voorbeeld voor de rest qua niveau :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2014 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlijk Anthem hoor :love: , ik vind die hoorn geluiden op zon middeleeuwse manier ook heerlijk haha :woot:
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks