Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Artiest: Wasted Mind

Track(s): I Live Upside Down (2014 Edit)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goede kicks.
Leuke melodie, en lekkere vocals.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Basxt schreef:
Goede kicks.
Leuke melodie, en lekkere vocals.

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 15:31 
 
Hardtraxxer

Dit klinkt eigenlijk best wel dik. Meldodie heeft een lekkere drive en de kick is zoals hierboven al is gezegd prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 01:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vond dat oudere Wasted Mind stijltje opzich wel leuk, dit is geen verkeerde plaat maar klinkt weer als Angerfist een paar jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Goede kicks.
Leuke melodie, en lekkere vocals.

^^

Goede kicks ja, zou Wasted Mind het eindelijk begrijpen :cool: Hij heeft namelijk best potentie om een goede mainstream producer te worden, zie dit nummer.

Kicks hebben idd veel weg van Angerfist 2010-2011 maar dat is juist goed, dat waren namelijk prima kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 18:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Basxt schreef:
Goede kicks.
Leuke melodie, en lekkere vocals.

^^

Goede kicks ja, zou Wasted Mind het eindelijk begrijpen :cool: Hij heeft namelijk best potentie om een goede mainstream producer te worden, zie dit nummer.

Kicks hebben idd veel weg van Angerfist 2010-2011 maar dat is juist goed, dat waren namelijk prima kicks :)


Vind je? Ik vind die in Burn This MF Down, Street Fighter, From The Blackness wel beter klinken eerder gezegd. De enige echt vette kicks van hem in die tijd vond ik die van dat Syndicate Anthem met The Masters Elite.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 17:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind ze een stuk minder mooi, klinkt net alsof iemand op een pan slaat en er een flinke laag distortion overheen heeft gegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 19:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind dat er meer bass in de tail zit, en er ook wat meer "rag" gehalte achter die kicks zitten. Die andere kicks zitten amper kracht in imo, te zacht en de punch te hoog ge-pitcht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 20:32 
 

zwaar vet deze track
Forumoverzicht » Releases » Hardcore » Nieuwe tracks