Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

vind deze niet egt geslaagd doe mij mij de originele ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat dub verwerkt in de kicks is zo geniaal! echt super vet! da mogen ze vaker doen van mij zolang het mar niey teveel nar de dubstyle gaat neigen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheAvENgER schreef:
dat dub verwerkt in de kicks is zo geniaal! echt super vet! da mogen ze vaker doen van mij zolang het mar niey teveel nar de dubstyle gaat neigen :clap:

indd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:42 
 
Hardtraxxer

Deze staat full op Itunes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ooit eens live op River Dance gehoord tijdens een setje van Bioweapon. Klinkt erg leuk, lekker zomernummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LOL heb deze afgelopen zaterdag volgens mij gehoord in Radstake.
Vraag me alleen af hoe die DJ er aan komt :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Addict

@daveytl
bob marok schreef:
Deze staat full op Itunes :thumbsup:

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh LOL :lol:
Mag je die als DJ wel gebruiken dan? Of zitten daar geen regels aan vast?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Oh LOL :lol:
Mag je die als DJ wel gebruiken dan? Of zitten daar geen regels aan vast?

ja ik zie geen reden waarom niet...zijn hier wel meerdere mensen die Itunes tracks in hun set gebruiken ;)
ikzelf wacht liever te zo officeel gereleased zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.

Ja, daarom dacht ik het dus ook, dat dit wel eens illegaal zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde hem vandaag weer op me ipod in die set van Bioweapon @ The Magic Show, wat blijft dit toch een heerlijk nummer! Releasen die hap! :drool: Zal wel op een album sampler komen lijkt mij? (Hoopte stiekem eerst op een free release i.v.m. de rechten die bij 4 Strings liggen, maar dan zou het onlogich zijn dat hij al op de Australische Itunes beschikbaar is)>
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.


Dit is niet waar trouwens... de versie op iTunes is wel de echte full. Zitten echt veel meer geluiden in dan de andere die eerder gelekt was, plus het is precies hetzelfde als een versie die ik van iemand kreeg die 'm als promo had (kreeg 'm wel pas nadat de track op iTunes stond, maar goed).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 23:27 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
p-stylez schreef:
die full op itunes staat is in dit geval geen gelekte versie, geen versie die is gestuurd door toneshifterz zelf maar is een versie die door iemand is gemaakt, dus dmv filmpje + zelf intro / outro maken. Dat mag dus niet gebruikt worden. Begrijp sowieso niet hoezo dat op itunes staat.


Dit is niet waar trouwens... de versie op iTunes is wel de echte full. Zitten echt veel meer geluiden in dan de andere die eerder gelekt was, plus het is precies hetzelfde als een versie die ik van iemand kreeg die 'm als promo had (kreeg 'm wel pas nadat de track op iTunes stond, maar goed).

Dacht ik dus ook, klinkt echt niet alsof hij fake is. Wel een heerlijk nummer verder! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2011 13:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb hier de originele thuis. Lijkt erop dat het toch de zelfde is als van Itunes. :yes:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks