Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had eerst nog mijn twijfels over deze track, maar door deze preview zijn die helemaal weggeblazen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn complimenten, echt 1 van de meest unieke tracks van de laatste jaren. Het gevoel in deze track is echt ongekent groot, en het geheel is gewoon super uitgewerkt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Op de kicks na een fijn nummer :thumbup:

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 23:48 
 
Hardtraxxer

Filmpje is zeer vet :D
Climax ben ik nog niet kapot van, spreekt me nog niet echt aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Lyst schreef:
Op de kicks na een fijn nummer :thumbup:

:')

:lol: haha :D

Tuurlijk is het een fijn nummer met dikke kicks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zit veel tijd in dat filmpje denk.
en de track is ook :bomb: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien wel het beste nummer van het jaar tot nu toe, wat een heerlijk geweld met veel gevoel! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Maximum schreef:
Lyst schreef:
Op de kicks na een fijn nummer :thumbup:

:')

:lol: haha :D

Tuurlijk is het een fijn nummer met dikke kicks !


Die kicks zijn echt gaar.. zit helemaal geen kracht in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen kracht? :huh:
Naar mijn gevoel wordt ik gewoon bijna weggeblazen door die kicks, vooral als ze naar beneden pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja mischien een beetje overdreven wat ik zei want zo lelijk vind ik ze ook weer niet, maar ik vind ze nou niet echt bijzonder of keihard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Nja mischien een beetje overdreven wat ik zei want zo lelijk vind ik ze ook weer niet, maar ik vind ze nou niet echt bijzonder of keihard.

De melo vind ik bijzonder en kei hard dus dan is het alleen maar mooi dat de kick iets meer op de achtergrond valt. (kick uit 'on the go' had hier mooi in gepast denk ik), maar het is altijd dezelfde die om de kicks loopt te zeuren... vind ik gewoon jammer, want dit is gewoon een pracht nummer! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 16:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Tja ik kwijl niet direct weg als een melodietje goed is, ik beoordeel de track op alle elementen. En ik houd totaal niet van kicks waarbij de kracht niet in de punch zit maar in de tail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Tja ik kwijl niet direct weg als een melodietje goed is, ik beoordeel de track op alle elementen. En ik houd totaal niet van kicks waarbij de kracht niet in de punch zit maar in de tail.

Dat doe ik volgens jou? Hahaha laat me niet lachen! Dat je een track op alle elementen beoordeeld is logisch, maar jij hebt het altijd over de kicks, vind ik gewoon nergens op slaan. Jij hebt het ALTIJD over de kicks, misschien heeft dat wel met jou smaak te maken (duh), maar ga er dan ook niet keer op keer over beginnen! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 19:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

..
Ik beoordeel altijd de tracks op de goede en slechte punten. Dat veel tracks kicks gebruiken waarin de tail voor de hardheid moet zorgen, kan ik ook niets aan doen. Of het nu Zatox, Psyko Punkz, Ran-D of Frontliner is, ze doen het allemaal. De kick moet gewoon bam en dan klaar zijn en niet proberen de hele tel tot aan de volgende kick te benutten met een overstuurde tail. Dat haalt voor mij de hele hardheid weg uit hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kick ook het nadeel in deze plaat. Verder issie echt vet. Precies hetzelfde als Dead of the night eigenlijk.

Kicks moeten gewoon keihard klappen (Daar verschilt hardstyle van hardcore) en dan wil ik er toch wel een korte tail achter. Kicks uit Oldskool bijvoorbeeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 20:03 
 
Hardtraxx Newbie

XtD schreef:
Wow deze is echt heel dik :D Hij kan het dus ook zonder Ran-D :thumbup:

Jaja gelukkig wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik vind de kick ook het nadeel in deze plaat. Verder issie echt vet. Precies hetzelfde als Dead of the night eigenlijk.

Kicks moeten gewoon keihard klappen (Daar verschilt hardstyle van hardcore) en dan wil ik er toch wel een korte tail achter. Kicks uit Oldskool bijvoorbeeld:)


Ieder zijn mening maar ik vind dit juist klappen en kicks uit Oldskool bv niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
..
Ik beoordeel altijd de tracks op de goede en slechte punten. Dat veel tracks kicks gebruiken waarin de tail voor de hardheid moet zorgen, kan ik ook niets aan doen. Of het nu Zatox, Psyko Punkz, Ran-D of Frontliner is, ze doen het allemaal. De kick moet gewoon bam en dan klaar zijn en niet proberen de hele tel tot aan de volgende kick te benutten met een overstuurde tail. Dat haalt voor mij de hele hardheid weg uit hardstyle.

Als ik het goed begrijp vind jij dus die hele velle/vlotte kicks het vetst (om het zo maar ff te omschrijven).. als voorbeeld die kick in het outtro van 'Zatox - The Future', bedoel je het op die manier? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 11:29 
 
Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
Lyst schreef:
..
Ik beoordeel altijd de tracks op de goede en slechte punten. Dat veel tracks kicks gebruiken waarin de tail voor de hardheid moet zorgen, kan ik ook niets aan doen. Of het nu Zatox, Psyko Punkz, Ran-D of Frontliner is, ze doen het allemaal. De kick moet gewoon bam en dan klaar zijn en niet proberen de hele tel tot aan de volgende kick te benutten met een overstuurde tail. Dat haalt voor mij de hele hardheid weg uit hardstyle.

Als ik het goed begrijp vind jij dus die hele velle/vlotte kicks het vetst (om het zo maar ff te omschrijven).. als voorbeeld die kick in het outtro van 'Zatox - The Future', bedoel je het op die manier? ^^

slecht voorbeeld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 13:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gister weer live mogen horen. Wat een geniaal nummer is dit toch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2011 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Gister weer live mogen horen. Wat een geniaal nummer is dit toch :loving:

live is deze echt :bomb: ...hopelijk op volgende album sampler :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Maximum schreef:
Lyst schreef:
..
Ik beoordeel altijd de tracks op de goede en slechte punten. Dat veel tracks kicks gebruiken waarin de tail voor de hardheid moet zorgen, kan ik ook niets aan doen. Of het nu Zatox, Psyko Punkz, Ran-D of Frontliner is, ze doen het allemaal. De kick moet gewoon bam en dan klaar zijn en niet proberen de hele tel tot aan de volgende kick te benutten met een overstuurde tail. Dat haalt voor mij de hele hardheid weg uit hardstyle.

Als ik het goed begrijp vind jij dus die hele velle/vlotte kicks het vetst (om het zo maar ff te omschrijven).. als voorbeeld die kick in het outtro van 'Zatox - The Future', bedoel je het op die manier? ^^

slecht voorbeeld xd

Ik doel puur op die kick in het outtro, maar dan is blijkbaar een slecht voorbeeld. :P Noem aub een goed voorbeeld van ik probeer Lyst te begrijpen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 02:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziek ziek nummer dit. Eén vd beste tracks van het moment, vooral live is dit echt een heerlijke beukert. Gisteren ook weer live mogen horen... ging nergens over :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ik doel puur op die kick in het outtro, maar dan is blijkbaar een slecht voorbeeld. :P Noem aub een goed voorbeeld van ik probeer Lyst te begrijpen! :thumbup:




Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Maximum schreef:
Ik doel puur op die kick in het outtro, maar dan is blijkbaar een slecht voorbeeld. :P Noem aub een goed voorbeeld van ik probeer Lyst te begrijpen! :thumbup:





Dankje! :thumbup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks