Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En mijdt je alle festivals waar de PP op staan -.- succes :thumbup:

Ik vind het ook geen beste remix, origineel is gewoon te machtig, maar waarom zou je zo reageren? Ik roep toch ook niet de hele dag door: ''Kut Da Tweekazzz, wat een kneuzen, echt wat slecht, wat een meuk!'' Ik kijk gewoon niet om naar die lui, het is gewoon niet mijn ding. Waarom zou ik ze dan kleinmaken door op ze te schelden? En net alsof de Alpha Twins zeggen: ''Nee, jullie mogen hem niet remixen, jullie maken alleen maar slechte tracks en melken nu alles uit. Stelletje popi-jopies''
Tja, met die feesten heb je gelijk, maar dan ga je toch even naar andere zaal of stage, of je gaat gewoon beetje achteraan staan biertje drinken of schijten. Je hoeft echt niet vooraan te staan en los gaan op hun muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
En mijd je alle festivals waar de PP op staan -.- succes :thumbup:

word nog een hele opgave dan :P ik heb de laatste tijd ook een beetje een afkeer tegen PP. Eerst waren ze wel leuk maar nu begint het steeds onorigineler te worden. Verder vind ik die vocals in de meeste tracks ook echt niks. Da Tweekaz daarintegen is wel vet maar dat is weer net andere koek als dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:43 
 

Nee, dit echt niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:05 
 
Hardtraxx Addict

Saahaai... Blijft van alpha twins releases af. Die brengen altijd iets aparts en daarnaast vaak ook erg dik. Dit is echt een waardeloze remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:19 
 
Artiest

Lyst schreef:
Poliep bedoel je, of ga je van aambeien ook al slechter zingen :P


Aambeien doen toch pijn sjaak, zo noemde ik het gewoon toen ik eraan dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Poliep bedoel je, of ga je van aambeien ook al slechter zingen :P


Aambeien doen toch pijn sjaak, zo noemde ik het gewoon toen ik eraan dacht.

???
Hij verbeterde je gewoon hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Snap niet wat ze gedacht moeten hebben. Dit is toch echt geen nummer voor hun om te remixen. Je weet van te voren al dat er niet veel aan te verbeteren valt, behalve dat ze er hun eigen sound in verwerken. Ik vind het dan ook echt geen geslaagde remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:40 
 
Artiest

katamaran schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Poliep bedoel je, of ga je van aambeien ook al slechter zingen :P


Aambeien doen toch pijn sjaak, zo noemde ik het gewoon toen ik eraan dacht.

???
Hij verbeterde je gewoon hoor.


hoe kan die mij verbeteren als dat gewoon is wat ik altijd zei en bedoelde :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dit nog best een goede plaat hoor, al dat gezeik over gebrek aan energie vind ik onzin.. nouja als je hem naast het origineel legt stelt hij inderdaad niks voor, maar leg je hem naast andere PP platen dan is het nog een van hun betere platen ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 01:11 
 

Ik vind het een lekker plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan PP platen op zijn tijd wel waarderen en, ondanks dat het orgineel een gruwelijke goede klassieker is, is deze remix wel geslaagd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 10:44 
 

katamaran schreef:
DarkSymphony schreef:
echt wat een schijt remix.. K*T psyko punkz.. alpha twins hadden nooit toestemming mogen geven om die te remixen wat een verkrachting :mad:

Dan luister je het toch niet. Problem solved, hopsakee

ik mag toch zeggen wat ik wil?
als ik PP k*t vind mag ik dat zeggen,, de laatste platen zijn gewoon schijt platen en dan maken ze een remix van een heilige plaat en dan verneuken ze het.
en nee waarom zou ik op alle festivals PP vermijden? PP live zou ik dan niet heen gaan omdat ze dan al die hitjes vn hun draaien.. ik ben gewoon van de hardere hardstyle en soms vind ik wat minder harde hardstyle ook vet.. maar PP kan best een gevarieerde set neer zetten dus waarom vermijden?
kijk als ze Bassboom draaien dan ga ik ff biertje drinken omdat ik het een overhyped schijt plaat vind netzoals MMA
maar betekend niet dat ik de hele set ga missen ;) ;)
vind dit gewoon een k*t remix punt! ;)
en als ik die remix niet luister kan ik niet oordelen want de remix had vet kunnen zijn en ja ik luister die remix nu niet meer ik blijf wel bij het orgineel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 11:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Vind dit nog best een goede plaat hoor, al dat gezeik over gebrek aan energie vind ik onzin.. nouja als je hem naast het origineel legt stelt hij inderdaad niks voor, maar leg je hem naast andere PP platen dan is het nog een van hun betere platen ook :)

Ja zo kan ik ook redeneren, de nieuwe plaat van DJ Headstylez stelt helemaal niks voor in vergelijking met normale hardstyle platen, maar als je het naast zijn andere werk legt is het nog een van zijn betere platen ook. Dus is de plaat goed. >.< Nee, je zegt zelf al dat de plaat niks voorstelt. Dat het beter is dan de andere PP platen zegt dan vervolgens iets over wat jij van de overige PP platen vind. Kortom als dit niks voorstelt en dit een van de betere platen is van PP, dan stellen alle PP niets voor. Toch? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:06 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Ik vind dat ze de vocals verpesten in vergelijking met het origineel en dat is genoeg om het te verpesten voor mij.
Ik kan me daaraan irriteren.
Zoiets als het "aambeien-vrouwtje" bij Gold (Bioweapon Remix)

Wat bedoel je met aambeienvrouwtje? Haha


nou bij gold origineel is die vrouwen stem heel puur, heel mooi, echt een beetje een engel zeg maar.
Bij de remix is het meer alsof diezelfde vrouw het probeert te zingen, maar dan met aambeien. Het komt er niet lekker uit en het klinkt erg pijnlijk.
Vergelijk ze maar, dan snap je wel wat ik bedoel :thumbup:


hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
KickinAzz schreef:
Vind dit nog best een goede plaat hoor, al dat gezeik over gebrek aan energie vind ik onzin.. nouja als je hem naast het origineel legt stelt hij inderdaad niks voor, maar leg je hem naast andere PP platen dan is het nog een van hun betere platen ook :)

Ja zo kan ik ook redeneren, de nieuwe plaat van DJ Headstylez stelt helemaal niks voor in vergelijking met normale hardstyle platen, maar als je het naast zijn andere werk legt is het nog een van zijn betere platen ook. Dus is de plaat goed. >.< Nee, je zegt zelf al dat de plaat niks voorstelt. Dat het beter is dan de andere PP platen zegt dan vervolgens iets over wat jij van de overige PP platen vind. Kortom als dit niks voorstelt en dit een van de betere platen is van PP, dan stellen alle PP niets voor. Toch? -.-

Ik zet hem inderdaad liever op dan die platen van hun die volgegooid zijn met kinderachtige vocals (After MF, Rock Ya Attitude, Bassboom, Dirty Soundz), de eerste 2 hiervan kon ik nog wel waarderen maar omdat ze maar hun succes bleven uitmelken door steeds zo ongeveer hetzelfde te doen begonnen die platen me te irriteren en staan ze inmiddels laag in mijn lijstje, omdat deze plaat net zoals Voices en Pull Your Strings 2010 eens een keer wat anders is waardeer ik hem dus meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Om te huilen deze verkrachting :cry:


Dit dus.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het precies meer maar een edit dan een remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik ben echt ontzettend anti Psyko Punkz maar deze track vind ik eerlijk gezegd wel leuk. Origineel is natuurlijk beter maar het is een leuke afwisseling en ik vind het positief dat er een keer een Psyko Punkz track is zonder kleuter vocals.


Dat dus.., ookal ben ik ook weer niet zo anti PP :P

ben het eens met G1LL, zo slecht is ie toch niet?
de intro klinkt wel dik, ja de melo is dan wel weer wat slechter maar zoooooo slecht ook weer niet.
ik denk gewoon dat jullie weer dik aan het overdrijven zijn, ook al was het origineel een classic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Live haal je iedere vorm van BEUKEN weg uit het nummer. Remix dan een slap nummer, als je toch slappe hap wil.

En nog belangrijker; als je zo'n klassieker remixed, ga 'm dan niet draaien van 06.00 - 07.00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
G1LL schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Ik ben echt ontzettend anti Psyko Punkz maar deze track vind ik eerlijk gezegd wel leuk. Origineel is natuurlijk beter maar het is een leuke afwisseling en ik vind het positief dat er een keer een Psyko Punkz track is zonder kleuter vocals.


Dat dus.., ookal ben ik ook weer niet zo anti PP :P

ben het eens met G1LL, zo slecht is ie toch niet?
de intro klinkt wel dik, ja de melo is dan wel weer wat slechter maar zoooooo slecht ook weer niet.
ik denk gewoon dat jullie weer dik aan het overdrijven zijn, ook al was het origineel een classic.

1 woord: Kicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De kicks uit het origineel vond ik om eerlijk te zijn ook niet echt geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

True, maar deze zijn afschuwelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:01 
 
Hardtraxxer

Ik vind het maar niks, het origineel is 10x beter :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een kut remix, hoe kan je dit nr zo verkrachten. Vind het wel een leuke kick. Maarja.. het worden allemaal wanabee wildstylez kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoorde hem in time out @ wildstylez .. na de intro vond ik hem al niks :$
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks