Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer & Andy SVGE ft. Heavynn - Deep'r (LCM032)

Label: Lose Control Music
WEB release: 04/12/2017

Tracks:
Max Enforcer & Andy SVGE ft. Heavynn - Deep'r

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijdstip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Tijdstip?


Woops vergeten. zie OP
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet dat deze twee gasten weer samen in de studio hebben gezeten. Bijzondere plaat wel, moet hem denk ik nog wat vaker horen. Het is zeker geen 13/12 dus dat kan ik wel waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 01:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Erg vet dat twee gasten weer samen in de studio hebben gezeten. Bijzondere plaat wel, moet hem denk ik nog wat vaker horen. Het is zeker geen 13/12 dus dat kan ik wel waarderen


Precies dit. Zeker geen standaard plaat, mis alleen hier toch net het tintje wat Andy er vaak aan geeft. Overigens zit de track voor de rest gewoon goed in elkaar en is die live beter te pruimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem echt fucking vet! Heel bijzonder sfeertje. Volgens mij is het ook een plaat van bijna 6 minuten, dat is ook echt gunstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid :worship: wat gruwelijk dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk vette plaat is dit!!

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na hem nog een keer op m'n goede speakers te hebben gehoord, ipv via telefoon, toch al wel fan van deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Na hem nog een keer op m'n goede speakers te hebben gehoord, ipv via telefoon, toch al wel fan van deze plaat.


Vind dat je via de telefoon sowieso heel slecht kunt horen hoe een nummer in elkaar steekt kwa kicks en bass. Hier ook een fan van deze plaat! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke mid en vooraal leuke climax. Vocalen ook plus 1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:52 
 
Hardtraxxer

Super dikke plaat! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dit eigenlijk helemaal niks haha, tot nog toe :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:48 
 
Hardtraxx Addict

STVK schreef:
Ik vind dit eigenlijk helemaal niks haha, tot nog toe :huh:

Snap alle commotie ook niet... Wat is hier speciaal aan? Inspiratie afwezig, alles al eerder gehoord, het zoveelste jankwijf met nietszeggende vocals, en kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus. Tot nog toe dan he
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 16:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
STVK schreef:
Ik vind dit eigenlijk helemaal niks haha, tot nog toe :huh:

Snap alle commotie ook niet... Wat is hier speciaal aan? Inspiratie afwezig, alles al eerder gehoord, het zoveelste jankwijf met nietszeggende vocals, en kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus. Tot nog toe dan he


Boeiend.

Vette plaat, heerlijk sfeertje weer en een lekkere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit, je gaat me nu toch niet vertellen dat niet iedereen de zelfde smaak heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Shit, je gaat me nu toch niet vertellen dat niet iedereen de zelfde smaak heeft?


Rustig, straks word je afgebrand omdat het niet met iemand eens bent. Je weet toch dat die personen alleen gelijk hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Boeiend.

Ja, voor sommigen boeit dat wel degelijk ja. Kun je ook eens een keer reageren zonder mij uit te dagen? Ik heb al eerder gezegd dat ik je liever vermijd, en toch blijf je me quoten met uitdagende bullshit reacties. Ik snap dat je op je kleine teentjes getrapt wordt als iemand kritisch is, Gebroken Balans, maar dan hoef je niet meteen op de man te gaan spelen:

Broken Balance schreef:
Rustig, straks word je afgebrand omdat het niet met iemand eens bent. Je weet toch dat die personen alleen gelijk hebben

Dit dus.

Als je graag discussies uit wil lokken, wees dan een vent en kom met inhoudelijke tegenargumenten, in plaats van je als een klein kind te gedragen. Ik begin jou een beetje beu te raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:06 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
STVK schreef:
Ik vind dit eigenlijk helemaal niks haha, tot nog toe :huh:

Snap alle commotie ook niet... Wat is hier speciaal aan? Inspiratie afwezig, alles al eerder gehoord, het zoveelste jankwijf met nietszeggende vocals, en kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus. Tot nog toe dan he


Iets hoeft niet persee "speciaal" te zijn. Zo veel tracks zijn niet speciaal, maar kunnen ze nog wel lekker klinken.

Inspiratie afwezig, vind ik maar vaag. Ik ken het productieproces van deze producers niet en ik neem aan dat jij dat ook niet kent. Dus je kunt niet met 100% zekerheid concluderen dat deze mensen geen inspiratie hebben opgedaan om de track te maken.

Alles al eerder gehoord. Nou ja boehoe, heb al zo veel screeches gehoord bij raw tracks, maar soms kunnen ze me af en toe nog wel pakken met een nieuwe. Hetzelfde geldt voor mij met de euforische kant van de hardstyle, ze hoeven maar net iets anders te doen waardoor het me pakt. En misschien heb je gelijk, misschien zitten in verscheidene tracks overeenkomsten met deze en klinkt deze track alsof het een samenstelling is van die andere.

Als dat zo is, wil ik die "alles al eerder" gehoord best eens van jou horen. Welke tracks moet ik beluisteren om dat te horen?

Jankwijf met nietszeggende vocals. Het gross van de hardstyle tracks hebben vocals waar ik niks mee heb, als de stem en de tekst niet te rot is dan kan ik er in ieder geval wel mee leven.

"kicks nog holler dan een 80 jaar oude met klysma behandelde anus". Hmm ja en dan verwacht jij een volwassen discussie over de track? Als je dan een goede inhoudelijke discussie wil, kom dan niet met slechte grappen van een 12-jarige aanzetten, krijg je in ieder geval meer respect. Zo zie ik het in ieder geval. Ik meng me nooit met dit soort dingen en ik weet ironisch dat ik dan wel de discussie aanga na mijn uitleg, maar wilde toch even mijn zegje doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:19 
 
Hardtraxx Addict

Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:23 
 
Hardtraxxer

InfinI schreef:
Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...


Ik geef je gwn mijn mening en hoe jij nu op mij reageert, zegt voor mij al genoeg waarom sommige mensen jou niet respecteren en/of serieus nemen. Verwacht geen respect als je andere niet respecteert
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...


Hij gaat gewoon normaal op je in, ik zie werkelijk waar nergens drogredeneringen, alleen zijn mening. Take a snicker man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Sorry maar ik ga dus echt niet de moeite nemen om op deze onzin te reageren... Werkelijk elke alinea bevat drogredeneringen en omgekeerde logica. Kom op zeg...


I rest my case.

Kom maar terug wanneer je de mening van anderen kunt respecteren en wanneer je niet je eigen wereldje als realiteit ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 21:48 
 
Hardtraxx Veteran



14:10

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige plaat :loving: Deze plaat heeft mijns inziens de potentie om een klassieker te worden.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle